SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat is geheim. Als ze dat tegen je zegt, moet ze een paardenhoofd in je bed leggen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]Fijne ferkansie!
Waar gaat de reis naar toe?
Daar ga je voorlopig niet naartoe. Dus daar kun je nog wel even op wachten.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Even wachten tot Gup klaar is met deze opvulling...
Ga nou niet dansen in de trein.... straks ben je je plaats kwijt.quote:
Ik zit in de stilte coupé ...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga nou niet dansen in de trein.... straks ben je je plaats kwijt.
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.quote:
Silent disco...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.
* Melting ziet just me al door de trein swingen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.
* Melting ziet just me al door de trein swingen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Heaven On Earth - Anita Meijer, Diana Marshall (hoe heette die ook al weer samen?)
Ik wist het niet helemaal...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van just me met haar Anitakapsel van vroeger
I did...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van just me met haar Anitakapsel van vroeger
Ik schakel net in, maar dit is wel wat er in me opkwam.quote:
Niet bekend met deze plaat?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets afgrijselijks, Vout zal wel achter de knoppen zitten
Je houdt van kwaliteit. En dus niet van ditquote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet vies van dance muziek, maar voor dit soort bagger van NL makelij schaam ik me diep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |