Er is maar 1 ding wat mijn onvoorwaardelijke steun heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja maar had op iets meer onvoorwaardelijke gehoopt.
NMS?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat mijn onvoorwaardelijke steun heeft.
HMF?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat mijn onvoorwaardelijke steun heeft.
Jij hebt wel extreem diep moeten bukken voor "je vriend" na jullie bioscoopdate.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0
@:lange_lans verwacht dat je ja en amen zegt als je zijn vriend wil zijn. ( @:johannes_vermeer kan hier over meepraten)
Als je wil dat je een eigen mening mag hebben zou ik voor #teamjohannes gaan!
Ik heb terecht mijn excuses gemaakt voor een pijnlijk misverstand.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt wel extreem diep moeten bukken voor "je vriend" na jullie bioscoopdate.
Walgelijk.
Als ik nu voor #teamJohannes zou gaan zou ik jouw mening volgen. Dus ik blijf dicht bij mijzelf en ga voor #teamLange_Lans in dit geval.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0
@:lange_lans verwacht dat je ja en amen zegt als je zijn vriend wil zijn. ( @:johannes_vermeer kan hier over meepraten)
Als je wil dat je een eigen mening mag hebben zou ik voor #teamjohannes gaan!
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb terecht mijn excuses gemaakt voor een pijnlijk misverstand.
Dat jij dat niet kent verbaast me niets.
Deze kan ik in mijn broek steken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn maat @:Scrummie2.0 joh. Gek.
Ik denk niet dat jouw afwezigheid enige indruk op hem maakt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ik nu voor #teamJohannes zou gaan zou ik jouw mening volgen. Dus ik blijf dicht bij mijzelf en ga voor #teamLange_Lans in dit geval.
Ik hoop niet dat @:Johannes_vermeer nu moet huilen.
Bedankt makker.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn maat @:Scrummie2.0 joh. Gek.
Ik twijfel tussen kippen of tomatensoepquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Twijfel tussen chest/triceps/buik of rug/biceps.
Morgen vreet je weer 2 kapsalons en is het voor niks geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Twijfel tussen chest/triceps/buik of rug/biceps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |