quote:Op donderdag 25 april 2019 19:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren anderhalve aflevering van random shit gezien en moest soms nog best lachen
Niet verwacht
@GGMMquote:Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb zo'n idee dat PSV vandaag punten gaat verspelen.
Dan maken we kans om kampioen te worden tijdens Ajax - Utrecht een week na de bevreiding
Voetbal in de SCquote:Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb zo'n idee dat PSV vandaag punten gaat verspelen.
Dan maken we kans om kampioen te worden tijdens Ajax - Utrecht een week na de bevreiding
Blijf gerust plakken hoor. Iedereen is welkom. Behalve als je een vegetariër bent of hooikoorts hebt.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:56 schreef Vollenhoven het volgende:
Oh is dit niet de Eredivisie topic?
Alleen het kliekje is welkom Joostquote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf gerust plakken hoor. Iedereen is welkom. Behalve als je een vegetariër bent of hooikoorts hebt.
Ohquote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf gerust plakken hoor. Iedereen is welkom. Behalve als je een vegetariër bent of hooikoorts hebt.
Ik ben van POLquote:Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen KLB en ONZ users zijn niet welkom.
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen het kliekje is welkom Joost
Haha lol.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer voor ajax? Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |