Denk dat er nog wel een continent tussen ligt hoor, Americosquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
We zien ook maar een heel klein gedeelte van 't verhaal; de geschiedenis van Westeros en zeker het westen van Westeros is interessant. Ook de route naar oost wat uiteindelijk weer ten westen van Westeros moet uitkomen is interessant.
Americos is een legend en is niet zeker. Wie weetquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een continent tussen ligt hoor, Americos![]()
Sothyros is ook gigantisch groot, iemand vloog daar jaren met een draak overheen en er kwam geen einde aan
Nee kloptquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Americos is een legend en is niet zeker. Wie weet
Little Sam werd in seizoen 3 geboren (vlak voor de muiterij), en lijkt nu een kleuter te zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:54 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel jaar zijn er nu eigenlijk voorbij sinds Ned naar KL vertrok? Arya was toen 11(?) en nu 18, maar little Sam werd in seizoen 2 geboren en is nog steeds maar 2 jaar oud of zo...
Kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind Game of Thrones trouwens op veel vlakken beter dan Lord of the Rings.
5/6 jaar of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:54 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel jaar zijn er nu eigenlijk voorbij sinds Ned naar KL vertrok? Arya was toen 11(?) en nu 18, maar little Sam werd in seizoen 2 geboren en is nog steeds maar 2 jaar oud of zo...
Muah niet mee eens, het verhaal en de personages bij Martin vind ik beter en geloofwaardiger (ondanks de fantasie-elementen). Tolkien heeft wel meer aandacht gegeven aan zijn historie en het ontwikkelen van de talen, maar dat maakt nog niet dat het hele plaatje meteen beter is. Vond Tolkien zijn personages toch altijd een stuk minder interessant (Op Gollum na).quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk.
Maar als je naar het hele plaatje kijkt mag Martin de schoenen van Tolkien nog niet eens poetsen.
Snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah niet mee eens, het verhaal en de personages bij Martin vind ik beter en geloofwaardiger (ondanks de fantasie-elementen). Tolkien heeft wel meer aandacht gegeven aan zijn historie en het ontwikkelen van de talen, maar dat maakt nog niet dat het hele plaatje meteen beter is. Vond Tolkien zijn personages toch altijd een stuk minder interessant (Op Gollum na).
Klinkt inderdaad als Khal Drogo, in een universum waar hij seizoen 1 overleefde, getrouwd is met Danaerys (verwende dominante vrouw) en de draakjes probeert op te voeden (drie jonge kinderen).quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik er aan denk, er werkt een kerel bij me die lijkt als twee druppels water op Khal Drogo bij me, zou een broer kunnen zijn, deze is alleen wat gedistingeerder maar echt sprekend, zelfde bouw, zelfde oogopslag, zelfde afkomst, gewoon identiek zowat, moest het toch vragen en hij zei joh je bent de tweehonderdste die dat zegt maar ik heb drie jonge kinderen, een drukke baan en een verwende dominante vrouw dus over een jaar of tien kijk ik het wel eens en dan laat ik het je weten
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:41 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als Khal Drogo, in een universum waar hij seizoen 1 overleefde, getrouwd is met Danaerys (verwende dominante vrouw) en de draakjes probeert op te voeden (drie jonge kinderen).
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
Wie vinden jullie het best geschreven personage?
In een van die filmpjes suggereerden ze dat Westeros en Essos aan elkaar verbonden zijn, blijkbaar heb je helemaal in het Oosten van Essos een gebied dat afgezet is waarachter een grote koude vlakte ligt, die zou dan helemaal door kunnen lopen tot wat "Beyond the wall" in Westeros is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een continent tussen ligt hoor, Americos![]()
Sothyros is ook gigantisch groot, iemand vloog daar jaren met een draak overheen en er kwam geen einde aan
Alle vrouwen vinden hem een lekkere vent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Red Woman zal ook nog een (grotere) rol spelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Leuk om nu naar achtergelaten mysteries/hints te zoeken, perfect moment eigenlijk: net voor het grote gevecht.
Zo vermoed ik dat Varys nog een grote rol gaat hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Red Woman zal ook nog een (grotere) rol spelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LightbringerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILER: LightbringerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat was ironisch bedoeld, uiteraard. De avonturen van die kronkelende kutten was n enorme farce."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:38 schreef EP3 het volgende:
Dat was ironisch bedoeld, uiteraard. De avonturen van die kronkelende kutten was n enorme farce.
Oh.![]()
Over de verloop van tijd mbt tot de seizoenen: de gebeurtenissen van verschillende situaties zie je niet per se in chronologische volgorde. Het kan zijn dat je in een seizoen een verhaallijn ziet die bijvoorbeeld een jaar duurt in het verhaal, en tegelijkertijd een verhaallijn ziet die maar een paar dagen duurt. Het kan best zijn dat het door de seizoenen heen ook zo loopt, en kan je alleen maar in tijd tellen als je personages samen in scenes ziet.![]()
Ik vind Jaime en Cersei echt bizar goed geschreven. Als losse karakters maar ook de relatie die ze hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
Wie vinden jullie het best geschreven personage?
Daarnaast ben ik erg fan van Sandor Clegane en Beric Dondarrion!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 26-04-2019 18:18:50 ]![]()
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef Mollio het volgende:
[..]
Ik vind Jaime en Cersei echt bizar goed geschreven. Als losse karakters maar ook de relatie die ze hebben.
Daarnaast ben ik erg fan van Sandor Clegane en Beric Dondarrion!
The Hound is een baas, maar vanaf hij bij the brotherhood zit vind ik zijn verhaallijn maar saai geworden.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Klopt, the Hound komt veel minder vaak naar voren nu. Maar wat ik er juist weer interessant aan vindt is dat hij zoekende was naar wat zijn eigen 'rol' in de wereld is, zodoende uiteindelijk bij een gelovige groep komt en zich uiteindelijk bij the brotherhood aansluit. En misschien nu zelfs the lord of light aanbid, het vuur, wat juist zijn grootste angst en tegenstander is/was in zijn leven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.
The Hound is een baas, maar vanaf hij bij the brotherhood zit vind ik zijn verhaallijn maar saai geworden.![]()
Die dame die ook in Iron Fist speelt vind ik wel zo hot, niet normaalquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Fapperdefap, beter dan Maisie Williams in ieder gevalLaffe huichelaar![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die dame die ook in Iron Fist speelt vind ik wel zo hot, niet normaalOh.![]()
Ehh, ja, maar nu zijn ze allemaal samen op hetzelfde moment, dus dan zie je wel dat Arya meer jaren erbij heeft dan little Sam (vind ik)quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef Mollio het volgende:
Over de verloop van tijd mbt tot de seizoenen: de gebeurtenissen van verschillende situaties zie je niet per se in chronologische volgorde. Het kan zijn dat je in een seizoen een verhaallijn ziet die bijvoorbeeld een jaar duurt in het verhaal, en tegelijkertijd een verhaallijn ziet die maar een paar dagen duurt. Het kan best zijn dat het door de seizoenen heen ook zo loopt, en kan je alleen maar in tijd tellen als je personages samen in scenes ziet.![]()
Nu het weekend is mag episode 3 wel uit lekken.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu het weekend is mag episode 3 wel uit lekken.Oh.![]()
Hoezo? Eerder is beter. Sowieso is een serietje kijken in het weekend altijd lekkerder dan op maandag.quote:Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Omdat die leaks vaak uitkomen in slechtere kwaliteit en je dan nog langer moet wachten op de volgende episodequote:Op vrijdag 26 april 2019 19:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Eerder is beter. Sowieso is een serietje kijken in het weekend altijd lekkerder dan op maandag.
En nu heb je op de maandag tenminste ook iets om naar uit te kijken
Oh.![]()
Maandagavond is echt heel kut.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die leaks vaak uitkomen in slechtere kwaliteit en je dan nog langer moet wachten op de volgende episode
En nu heb je op de maandag tenminste ook iets om naar uit te kijken“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
laat maar komen broedersquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu het weekend is mag episode 3 wel uit lekken.Laffe huichelaar![]()
Want?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maandagavond is echt heel kut.Oh.![]()
De maandag is kut maar als je de maandag kan opfleuren met GoT is dat primaquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maandagavond is echt heel kut.![]()
Altijd een kut werkdag.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nou ja, je kijkt ook de hele werkweek uit naar het weekend. Dat maakt de werkweek natuurlijk ook niet per se leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk dat je de hele dag naar iets kan uitkijken?![]()
Dan ben ik er niet mee bezig. In het weekend wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk dat je de hele dag naar iets kan uitkijken?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Leuk om nu naar achtergelaten mysteries/hints te zoeken, perfect moment eigenlijk: net voor het grote gevecht.
Zo vermoed ik dat Varys nog een grote rol gaat hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Red Woman zal ook nog een (grotere) rol spelen:Laten we het hopen. Varys is al tijden niet boeiend meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorpret geeft mensen ook plezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, je kijkt ook de hele werkweek uit naar het weekend. Dat maakt de werkweek natuurlijk ook niet per se leuk
Oh.![]()
Maar maar... I fought for you, didnt Iquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.
The Hound is een baas, maar vanaf hij bij the brotherhood zit vind ik zijn verhaallijn maar saai geworden.![]()
![]()
Sinds me too is daar bij mannen ook wel aandacht voor. Veel van dat soort verhalen naar voren gekomen. Net zo fout, net zo strafbaar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
juridisch/theoretisch zeker, maar wanneer een vrouw een man grijpt bij zijn kruis is het natuurlijk minder erg, dan wanneer bv. mannen vrouwen bij de kruis zouden grijpen.
nee, man en vrouw zijn niet gelijk![]()
Game of Thrones 'A song of Ice and Fire'.
Ice and Fire
The Great Other and the Lord of the Light
White Walkers and Dragons
Killing the living and resurrecting the dead
Stark vs Targaryen
Lyanna vs Rheagar
Wat maakt dat Jon?
Waar is 'Lightbringer'? (Dawn?)....en moet Lightbringer nog 'gecharged' worden? Dan ai...“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
je bent me net voor. weer nice dezequote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:13 schreef Poes. het volgende:
Ik denk dat we allemaal een beetje stervenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Bij jou en een Slayage geloof ik dat wel ja. Gelukkig neemt het gros het iets minder hoog op allemaalquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:13 schreef Poes. het volgende:
Ik denk dat we allemaal een beetje stervenLaffe huichelaar![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij jou en een Slayage geloof ik dat wel ja. Gelukkig neemt het gros het iets minder hoog op allemaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij jou en een Slayage geloof ik dat wel ja. Gelukkig neemt het gros het iets minder hoog op allemaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Even voor ik hier weer lees: vandaag kan hier toch nog veilig gelezen worden als je de eerste twee afleveringen gezien hebt?![]()
Wat. Een. Genot.![]()
Ik heb twee keer 50 minuten zitten genieten van zaken als personages die allemaal bij elkaar komen, Unsullied en draken in Winterfell, mensen die je jaren in verschillende verhaallijnen hebt gezien en nu samen zijn, gaaf gaaf gaaf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:27 schreef heywoodu het volgende:
Even voor ik hier weer lees: vandaag kan hier toch nog veilig gelezen worden als je de eerste twee afleveringen gezien hebt?![]()
Wat. Een. Genot.![]()
Ik heb twee keer 50 minuten zitten genieten van zaken als personages die allemaal bij elkaar komen, Unsullied en draken in Winterfell, mensen die je jaren in verschillende verhaallijnen hebt gezien en nu samen zijn, gaaf gaaf gaafEn dan zit ik op de bank naast iemand die klaagt dat het 2 filler episodes zijn waar niets gebeurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Mensen weten niet wat filler is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookEn dan zit ik op de bank naast iemand die klaagt dat het 2 filler episodes zijn waar niets gebeurt.
Oh.![]()
heywoodu
![]()
Jammer is dat. Doorgaans ben ik geen groot fan van afleveringen met alleen gepraat, maar dit soort afleveringen vind ik echt retegaaf. Net zoals die waarin Jon en Daenerys elkaar ontmoetten, jarenlang in verhaallijnen gezeten die onderling geen enkel contact ofzo hadden, maar voor ons als kijker van groot belang waren, en dan zitten ze daar samen. Dat vind ik leukquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookEn dan zit ik op de bank naast iemand die klaagt dat het 2 filler episodes zijn waar niets gebeurt.
Bran vernaggelt de boel weer eens met z'n zweverige gekut ook toen hij Jon weer zag (wat ik behalve bij Bran ook leuk vind, mensen die elkaar na jaren/seizoenen weer zien), maar gelukkig was Jon + Arya na al die jaren wél mooi
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dit was geen stukje filler.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen weten niet wat filler is.![]()
Dat heet opbouw... snap dat ook niet. Plus dat je die scenes toch nodig hebt, die gesprekken zijn niet over te slaan. Er gebeurde juist heel veel, alleen geen actiequote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn mensen die oppervlakkig kijken en meestal ook niet helemaal het verhaal begrijpen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen weten niet wat filler is.![]()
heywoodu
![]()
Vooral het gedoe rond Cersei en Tommen en die High Septon enzo, meh. Gelukkig maakte seizoen 7 voor mij al veel goedquote:
En de eerste twee van acht dus, puur genot. Echt, heerlijk
Ik zou afknappen op deze oppervlakkigheid.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Klopt.quote:
Het is een serie dat meer draait om de personages dan de actie.Al vind ik wel dat de laatste episode iets te overhyped werd, is zeker niet één van de beste uit de serie. En dat komt niet doordat er veel gepraat werd (daar geniet ik juist van), maar omdat de dialogen niet echt geweldig waren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:24 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die oppervlakkig kijken en meestal ook niet helemaal het verhaal begrijpen.Oh.![]()
Hij klaagt al 3 seizoenen over GoT, hoe slecht het allemaal is geworden, dat alle gave intrige weg is etc. Dus voor hem is dit nog meer 'er gebeurt helemaal niks' en versterkt alleen maar zijn gevoel dat het een slechte tv-serie is geworden. Misschien ben ik wel de oppervlakkige die geen diepgang mist en blijft jubelen over alles wat ze me voor schotelen. Al heb ik ook de Bran-storyline nooit boeiend gevonden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou afknappen op deze oppervlakkigheid."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Bijzonder, dat brak voor mij een hoop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig maakte seizoen 7 voor mij al veel goedOh.![]()
Ik ben denk ik één van de weinigen die altijd Bran zijn verhaallijn interessant vond.
Zelf heb ik dan weer weinig met Arya of Brienne.Oh.![]()
heywoodu
![]()
Ik weet het en blijf het bijzonder vinden. Ook toen ik vorige week seizoen zeven opnieuw keek alvorens aan acht te beginnen vond ik het weer genietenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder, dat brak voor mij een hoop.
heywoodu
![]()
Arya vind ik leuk als ze badass bezig is, zoals bij de Frey's, het hele opleidingstraject van haar vond ik wat te lang uitgesmeerdquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben denk ik één van de weinigen die altijd Bran zijn verhaallijn interessant vond.
Zelf heb ik dan weer weinig met Arya of Brienne.
Vind Bran's verhaallijn ook wel interessant.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelf heb ik dan weer weinig met Arya of Brienne.![]()
Eens hoor. Zaten wel een paar goede grappen in trouwens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Het is een serie dat meer draait om de personages dan de actie.
[..]
Al vind ik wel dat de laatste episode iets te overhyped werd, is zeker niet één van de beste uit de serie. En dat komt niet doordat er veel gepraat werd (daar geniet ik juist van), maar omdat de dialogen niet echt geweldig waren.![]()
heywoodu
![]()
Tormund was al een van mijn favorieten en is dat nu alleen maar meer
Het viel mij meer mee tijdens de rewatch, dat klopt wel. Maar toen wist ik dat ik mijn brein maar moest uitzetten en niet alles moest overdenken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet het en blijf het bijzonder vinden. Ook toen ik vorige week seizoen zeven opnieuw keek alvorens aan acht te beginnen vond ik het weer genietenIk vind dat hele 'badass'-imago vrij cringe om eerlijk te zijn, heb liever dat personages ook kwetsbaarheid tonen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Arya vind ik leuk als ze badass bezig is, zoals bij de Frey's, het hele opleidingstraject van haar vond ik wat te lang uitgesmeerdOh.![]()
Van wie zouden jullie het heel erg vinden als die persoon komende aflevering dood gaat? Ik zou Sansa het ergst vindenVan naļeve tiener opgeklommen tot een heerseres waardige houding
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
heywoodu
![]()
Dat heeft ze lang genoeg gedaan met die zaaddodende Waifquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het viel mij meer mee tijdens de rewatch, dat klopt wel. Maar toen wist ik dat ik mijn brein maar moest uitzetten en niet alles moest overdenken.
[..]
Ik vind dat hele 'badass'-imago vrij cringe om eerlijk te zijn, heb liever dat personages ook kwetsbaarheid tonen.
Tyrion was de laatste aflevering wel weer wat toffer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens hoor. Zaten wel een paar goede grappen in trouwens.Oh.![]()
heywoodu
![]()
Podrick en z'n magische piemelquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Van wie zouden jullie het heel erg vinden als die persoon komende aflevering dood gaat? Ik zou Sansa het ergst vindenVan naļeve tiener opgeklommen tot een heerseres waardige houding
![]()
Davos zou ik ook erg jammer vinden, ik ben wel van hem gecharmeerd. Ook van Sam en Jorah en die kleine Lyanna.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik hoop niet dat de Night King de komende aflevering doodgaat voor het verhaalquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Verder kan ik een mooie dood ook wel waarderen.Die verhaallijn is zo zwak afgerondquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft ze lang genoeg gedaan met die zaaddodende WaifJammer dat we Jaqen niet meer te zien krijgen in zijn echte functie als Faceless Men.
Oh.![]()
heywoodu
![]()
Tyrion-Varys is sowieso een van mijn favoriete duo's.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyrion was de laatste aflevering wel weer wat toffer.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oef, op Sam na zie ik ze allemaal wel veel 'kans' maken om de laatste aflevering niet levend te halen. Alvast sterktequote:Op zaterdag 27 april 2019 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Podrick en z'n magische piemel![]()
Davos zou ik ook erg jammer vinden, ik ben wel van hem gecharmeerd. Ook van Sam en Jorah en die kleine Lyanna.
Gezin Sam ben ik ook heel erg van gecharmeerd
Nee, dat zou te suf zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop niet dat de Night King de komende aflevering doodgaat voor het verhaal
Verder kan ik een mooie dood ook wel waarderen.Eens.
heywoodu
![]()
Jaqen (of nou ja, noone) gaat zo'n white walker doden, het gezicht jatten en daarmee de Night King doden. Eitje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de Night King de komende aflevering doodgaat voor het verhaal
Verder kan ik een mooie dood ook wel waarderen.
[..]
Die verhaallijn is zo zwak afgerondJammer dat we Jaqen niet meer te zien krijgen in zijn echte functie als Faceless Men.
Eerste seizoenen wel, latere seizoenen niet meer omdat ze niet verder komen dan eunuch grappen (waar ik nog nooit om heb moeten glimlachen).quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tyrion-Varys is sowieso een van mijn favoriete duo's.
Dit was zo'n genotJoffreyGOD ook.
Oh.![]()
Ik zou echt jubelen als Jaqen terug zou komen in de serie, maar ga met dit soort ideeėn maar niet in het schrijversteam zittenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Jaqen (of nou ja, noone) gaat zo'n white walker doden, het gezicht jatten en daarmee de Night King doden. Eitje.
heywoodu
![]()
Wel een verrassende wending. Leger komt op Winterfell af, Arya jaagt een pijl van dragonglass door zijn ondode bakkes en het hele leger lost op, vijf minuten na het begin van aflevering drie.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ik vind niemand de grappen leuk brengen, behalve Tyrionquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste seizoenen wel, latere seizoenen niet meer omdat ze niet verder komen dan eunuch grappen (waar ik nog nooit om heb moeten glimlachen).
Dit was zo'n genotJoffreyGOD ook.
Misschien blijkt undead Viserion al die tijd wel Jaqen te zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaqen (of nou ja, noone) gaat zo'n white walker doden, het gezicht jatten en daarmee de Night King doden. Eitje.
Daarom hebben ze er ook geen aandacht aan gegeven tijdens de voorbereiding voor de battleOhja een draak, wat kan die nou voor problemen geven.
Oh.![]()
Brienne.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik zou verbijsterd op de bank zitten en me afvragen wiens droom ik aan het zien ben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Wel een verrassende wending. Leger komt op Winterfell af, Arya jaagt een pijl van dragonglass door zijn ondode bakkes en het hele leger lost op, vijf minuten na het begin van aflevering drie."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Brienne mag ook niet doodquote:Ze mag wel stervende Jamie vasthouden, dat wel.
heywoodu
![]()
Uiteindelijk blijkt het allemaal een droom te zijn van een ijlende, maar voorzichtig genezende Robert.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou verbijsterd op de bank zitten en me afvragen wiens droom ik aan het zien ben.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ik ben ook nog wel benieuwd wat Bronn gaat doen. Bronn
GODS I WAS SLEEPY THENquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijkt het allemaal een droom te zijn van een ijlende, maar voorzichtig genezende Robert.Oh.![]()
Als ze in GoT over gaan tot 'het was een droom' of 'Bran reist door de tijd en verandert alles' scenario dan ga ik huilen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Uiteindelijk blijkt het allemaal een droom te zijn van een ijlende, maar voorzichtig genezende Robert.Nou, die moet dus Tyrion en Jamie vermoorden van Cerseiquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd wat Bronn gaat doen. Bronn![]()
Ik kwam er vanmorgen ook achter dat de acteur en actrice van Bronn en Cersei een relatie hebben gehad en een tijd niet samen scenes wilden opnemen want de relatie was niet zo fijn geėindigd. Maar het was roddeljournalistiek, dus misschien niet waar."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Eensquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, op Sam na zie ik ze allemaal wel veel 'kans' maken om de laatste aflevering niet levend te halen. Alvast sterkte
Gezin Sam ben ik ook heel erg van gecharmeerdSowieso Sam op de troon uiteindelijk, vind ik.
Waardig leider!
Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: