Ik ben ook dol op Briennequote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef Bot13 het volgende:
Misschien niet het 'best geschreven' karakter, maar Brienne of Tarth blijft toch wel echt mijn favoriet. Zo oprecht en loyaalEn toch ook gewoon bad-ass.
Zeker ja!quote:Op donderdag 25 april 2019 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik juich voor Jamie. Zwakke plek voor de 'bad guy wordt good guy' verhaallijn
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker ja!
Jammer dat Varys en Littlefinger ook niet meer mee doen, en Ollena. De spannende karakters zijn een beetje uitgeschakeld.
Zeker mee eens, lievelingsscenes zelfs dat gekonkel tussen Littlefinger en Varys, dat soort spanning is al wel een tijdje verdwenen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, Varys was ooit een boeiend personage maar nu niks meer.
Ja dat, dat niveau is allang verdwenen. Ik mis sowieso ook de mooie tuinen, de sfeer en de romantiek van het zuiden. Nu is alles donker en zien we alleen nog maar ridders met stoere oneliners. Geen spelletjes meer. Maar misschien wordt het beter.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker mee eens, lievelingsscenes zelfs dat gekonkel tussen Littlefinger en Varys, dat soort spanning is al wel een tijdje verdwenen.
Allemaal kapot gemaakt door de Koninginhoer Cersei.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat, dat niveau is allang verdwenen. Ik mis sowieso ook de mooie tuinen, de sfeer en de romantiek van het zuiden. Nu is alles donker en zien we alleen nog maar ridders met stoere oneliners. Geen spelletjes meer. Maar misschien wordt het beter.
Ja het was Game of Thrones, nu is het War of Thronesquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal kapot gemaakt door de Koninginhoer Cersei.
Er volgen nog wel wat van dit soort scenes hoop ik, als het alleen nog maar big giant epic CGI battles gaan worden zou ik het wel erg saai vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja het was Game of Thrones, nu is het War of Thrones
Er zal nog een dosis politiek komen en uiteraard een paar crematies want een aantal personages zullen in deze gevaarlijke tijden niet de eindmeet halen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
Er volgen nog wel wat van dit soort scenes hoop ik, als het alleen nog maar big giant epic CGI battles gaan worden zou ik het wel erg saai vinden.
De serie kan een hoop goedmaken als er nog wat verrassingen komen en het niet voorspelbaar afgewerkt wordt allemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er volgen nog wel wat van dit soort scenes hoop ik, als het alleen nog maar big giant epic CGI battles gaan worden zou ik het wel erg saai vinden.
Leeft in de zin dat zijn gezicht bij arya in de tas zit dan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De serie kan een hoop goedmaken als er nog wat verrassingen komen en het niet voorspelbaar afgewerkt wordt allemaal.
Ik zet in op dat Littlefinger nog leeft
Nee in de zin van dat Arya dacht dat ze littlefinger vermoorde, maar dat het iemand anders was. Ik bedoel, Littlefinger had 7 seizoenen alles door, zelfs tot op het bijna laatste moment. Ik vind het te makkelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Leeft in de zin dat zijn gezicht bij arya in de tas zit dan..
Ga er maar niet vanuit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee in de zin van dat Arya dacht dat ze littlefinger vermoorde, maar dat het iemand anders was. Ik bedoel, Littlefinger had 7 seizoenen alles door, zelfs tot op het bijna laatste moment. Ik vind het te makkelijk.
Loopt de verhaallijn met de many-faces dan ook gewoon dood, zonder dat er dit seizoen op teruggekomen wordt?quote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Loopt de verhaallijn met de many-faces dan ook gewoon dood, zonder dat er dit seizoen op teruggekomen wordt?
Ik denk het wel, het is the LOTR niet, met een hele voorgeschiedenis. Ik waardeer de schrijver van GOT maar hij is geen Tolkien.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Loopt de verhaallijn met de many-faces dan ook gewoon dood, zonder dat er dit seizoen op teruggekomen wordt?
ASOIAF heeft ook een hele voorgeschiedenis anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is the LOTR niet, met een hele voorgeschiedenis. Ik waardeer de schrijver van GOT maar hij is geen Tolkien.
Nope, ga niet vragen wat dat isquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ASOIAF heeft ook een hele voorgeschiedenis anders.
Op zich vind ik het wel vernieuwend dat Tyrion zo aan het falen is de laatste tijd en hoe hij daarmee om gaat. Danaerys luistert vaak niet naar zijn adviezen maar als ze wel luistert blijkt dat vaak een fout te zijn. Hij voelt zich nutteloos en hij is denk ik een beetje bang voor haar en haar 'temper'.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tyrion is wel pure aids sinds seizoen 5. Voegt echt niks meer toe. Varys idem. Ook in de boeken was Tyrion kut op een gegeven moment
Die scènes waren wel baas ja, sluw tegen slinksquote:Op donderdag 25 april 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker mee eens, lievelingsscenes zelfs dat gekonkel tussen Littlefinger en Varys, dat soort spanning is al wel een tijdje verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |