Ik wil nog even iets aanvullen trouwens.
Ik zal de komende weken dit topic af en toe ook bijwerken als jullie dat leuk vinden. En voor mezelf is het ook wel fijn als een soort "dagboek" dan kan ik zijn ziektebeeld wat beter bijhouden en misschien hebben andere mensen er ook wat aan als ze Googlen ofzo.
Loebes heeft niet persé hele typische klachten die bij een tekort aan schildklier hormonen horen.
Iets wat je schijnbaar vaak ziet is een slechte vacht met kale plekken op flanken en staart.. Onze Loebes heeft een prachtige glanzende vacht. Hij is niet moddervet al moeten we wel moeite doen om hem op gewicht te houden. Met een beetje geluk kan hij binnenkort weer meer brokjes krijgen (zo'n hamburger krijgt hij dus niet iedere week

)
Maar hij heeft wel het typische droevige hond symptoom.
Niet zijn charmantste foto hij lijkt wel vierkant hierop

![LNTWFAz.jpg]()
Pafferig bij de ogen en daardoor altijd een blik alsof hij een migraine aanval heeft.
En daarnaast dus de vermoeidheid die wij voor gewone vermoeidheid zagen.. Maar dat dus echt niet was. En nu ook het controle verlies van zijn achterhand..
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee wil hoor. Maar misschien Googled er nog eens iemand en komt hier terecht en denkt verrek.. Terwijl ze al een tijd aan het rotzooien zijn met steeds zwaardere pijnstillers.
Hij krijgt nog steeds pijnstillers trouwens want hij heeft nog steeds zijn artrose pootje. Hij moest nu de phen-pred houden trouwens. Als ze op zijn eens vragen of we niet terug mogen op de metacam want dat is wat minder qua bijwerkingen. Hij krijgt nu nog maar wel de halve dosering.. En geen allergie pillen meer want met al die prednison heeft hij daar nu toch geen last van.
Ben benieuwd of die traanogen weg gaan dat dat door die Pafferige ogen komt. Wij dacht altijd dat dat van zijn allergieën komt (gras en mijt) maar het ging nooit weg ondanks medicijnen tegen zijn allergie.