Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?quote:
Robson zei bij Oprah dat hij doodsbedreigingen had ontvangen.quote:Op zondag 28 april 2019 17:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?
Gasten lijken ondergedoken
Ja die fan site is van de Michael Jackson profeten he.Dat zijn fans die Michael Jackson tot een God verheven hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michael Jackson werd door iemand gedwongen om met kinderen hand in hand te lopen?
Lijkt me erg bijzonder, als hij dat deed, zonder dat hij het leuk vond.
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Michael Jackson slechts een kleine vis was? Of dat iets pas waar is als heel veel slachtoffers naar buiten treden?
[..]
Jason Francia vind ik ook wel een interessante.
Waarom gaf Michael Jackson zijn moeder, Blanca Francia, $2 miljoen? Dat doe je toch niet als je onschuldig bent en deze mensen dus leugens over je verkondigen? https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/
[..]
Wat een fansite zeg...
Wade Robson zit gewoon lekker met z’n kont op Hawaï hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 17:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?
Gasten lijken ondergedoken
Precies.quote:Op zondag 28 april 2019 18:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Wade Robson zit gewoon lekker met z’n kont op Hawaï hoor.
Beetje cashen met zijn goede doel. Genieten van het mooie weer... je weet toch.
https://i.pinimg.com/orig(...)20866076b42c1240.gifquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:52 schreef matthijst het volgende:
De paus runt de grootste pedo operatie
Als je het boeiend vindt is dit topic misschien wel wat voor je. Bijdragen zijn welkomquote:Op zondag 28 april 2019 19:32 schreef quirina het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)l-jackson/index.html
Corey Feldman ook een slachtoffer van grooming.
Hij geeft precies aan wat het probleem is:quote:Op zondag 28 april 2019 19:32 schreef quirina het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)l-jackson/index.html
Corey Feldman ook een slachtoffer van grooming.
Kan natuurlijk ook dat het kind zijn hand pakt?quote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michael Jackson werd door iemand gedwongen om met kinderen hand in hand te lopen?
Lijkt me erg bijzonder, als hij dat deed, zonder dat hij het leuk vond.
Dat de zaak van MJ niet overeenkomt met recente vergelijkbare situaties. Er komt misbruik uit van een grote bekendheid, en de regel lijkt te zijn dat er daarna veel nieuwe slachtoffers zich melden.quote:Wat wil je hiermee zeggen? Dat Michael Jackson slechts een kleine vis was? Of dat iets pas waar is als heel veel slachtoffers naar buiten treden?
Verbaasd me niks, lekker cherrypicken en de rest negeren.quote:Jason Francia vind ik ook wel een interessante.
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.quote:Waarom gaf Michael Jackson zijn moeder, Blanca Francia, $2 miljoen? Dat doe je toch niet als je onschuldig bent en deze mensen dus leugens over je verkondigen? https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/
Ja, als je veel bijzondere en goede dingen doet, dan wordt daar over geschreven en krijg je fans.quote:Wat een fansite zeg...
Als volwassene kun je zelf wat afstand bewaren tot kinderen. Ergens moet je een grens trekken, dat had Michael Jackson moeten doen bij het hand in hand lopen. Vooral na dat eerste juridische gedoe met de Chandlers.quote:Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat het kind zijn hand pakt?
Die andere vergelijkbare gevallen waren ook geen pedofielen.quote:Dat de zaak van MJ niet overeenkomt met recente vergelijkbare situaties. Er komt misbruik uit van een grote bekendheid, en de regel lijkt te zijn dat er daarna veel nieuwe slachtoffers zich melden.
Kijk naar jezelf, de fansites wel betrouwbaar vinden maar Leaving Neverland niet.quote:Verbaasd me niks, lekker cherrypicken en de rest negeren.
Dat vetgedrukte is een leugen trouwens.quote:Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Je moet je eigen (incomplete) verstand maar eens gebruiken. Zou jij geld betalen aan mensen die vuile leugens over je verspreiden?quote:Dus ja, waarom afgekocht? Zal een financiële afweging zijn geweest. Jackson verdiende goud geld in die tijd. Een paar maand niet kunnen werken vanwege zo'n rechtszaak kostte hem waarschijnlijk veel meer.
Dan puur uit principe om je naam te zuiveren? Tja, is dat met de uitspraak van 2005 gebeurd?
De andere namen die ik je gaf geven een beeld dat ook werkelijkheid is.
Aasgieren die alles aangrijpen om geld van Jackson af te troggelen. Of ontken je die mogelijkheid?
Maar stel, hij misbruikte kinderen, als je hersentjes dat kunnen bevatten.quote:Ja, als je veel bijzondere en goede dingen doet, dan wordt daar over geschreven en krijg je fans.
Michael Jackson Community. The Fan Club Exclusive.quote:Gaat me ook niet zozeer om die site, maar om de man die die uitspraken doet Brad Sundberg over Neverland. Iemand die bijna 20 jaar met MJ heeft doorgebracht. Die kan daar een goed beeld over schetsen.
Een langer interview met hem hier: http://www.mjjcommunity.c(...)a-with-brad-sundberg
Ik heb wel met je te doen. Wat leef jij in een angstige wereld.quote:Op zondag 28 april 2019 20:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als volwassene kun je zelf wat afstand bewaren tot kinderen. Ergens moet je een grens trekken, dat had Michael Jackson moeten doen bij het hand in hand lopen.
Zitten ook (destijds) minderjarigen bij degenen die naar voren komen. Zou ook niet weten trouwens dat dat allemaal zoveel uit zou maken. Heb je een link naar iets waaruit dat blijkt?quote:Die andere vergelijkbare gevallen waren ook geen pedofielen.
Veralgemeniseer het maar weer. Het gaat om achterliggende bronnen en geloofwaardigheid.quote:Kijk naar jezelf, de fansites wel betrouwbaar vinden maar Leaving Neverland niet.
Nou, laat maar zien.quote:Dat vetgedrukte is een leugen trouwens.
Nou nouquote:Je moet je eigen (incomplete) verstand maar eens gebruiken.
[..]
Maar stel, hij misbruikte kinderen, als je hersentjes dat kunnen bevatten.
Hij deed goede dingen, en is vrijgesproken van de aanklachten.quote:Maakt dat het dan ongedaan? Kun je dat tegen elkaar wegstrepen? Hij deed goede dingen, en hij misbruikte kinderen. Dus hij blijft goed bezig?
Wat lul je nu over objectieve journalistiek, dit is gewoon een interview met iemand die Jackson goed kende.quote:Michael Jackson Community. The Fan Club Exclusive.
Die zullen vast de regels wat betreft objectieve journalistiek keihard naleven.
Als je een rechtszaak vanwege pedofilie hebt weten te voorkomen, verschijn je daarna toch niet weer hand in hand met minderjarige jongens?quote:Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik heb wel met je te doen. Wat leef jij in een angstige wereld.
Het duurt ook vaak jaren voordat kinderen die slachtoffer worden van seksueel misbruik dit openbaar maken. Sowieso is het een onzinnige claim dat er niet zoveel slachtoffers van Michael Jackson zijn als van Weinstein. Al misbruikte Michael Jackson één kind, dan nog is dat vreselijk.quote:Zitten ook (destijds) minderjarigen bij degenen die naar voren komen. Zou ook niet weten trouwens dat dat allemaal zoveel uit zou maken. Heb je een link naar iets waaruit dat blijkt?
Nee. Jij doet een claim, dat de jury (die ik overigens helemaal niet zo interessant vind) het verhaal van Jordy Chandler ongeloofwaardig vond.quote:Nou, laat maar zien.
Wat is er nu zo erg aan hand in hand lopen?quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je een rechtszaak vanwege pedofilie hebt weten te voorkomen, verschijn je daarna toch niet weer hand in hand met minderjarige jongens?
Geen onderbouwing dus?quote:Het duurt ook vaak jaren voordat kinderen die slachtoffer worden van seksueel misbruik dit openbaar maken. Sowieso is het een onzinnige claim dat er niet zoveel slachtoffers van Michael Jackson zijn als van Weinstein. Al misbruikte Michael Jackson één kind, dan nog is dat vreselijk.
Ah, je hebt de zin niet begrepen. Lees het nog maar eens.quote:Nee. Jij doet een claim, dat de jury (die ik overigens helemaal niet zo interessant vind) het verhaal van Jordy Chandler ongeloofwaardig vond.
Wie stelt, bewijst.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De andere namen die ik je gaf geven een beeld dat ook werkelijkheid is.
Aasgieren die alles aangrijpen om geld van Jackson af te troggelen. Of ontken je die mogelijkheid?
Hé dat ben ik!quote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef luxerobots het volgende:
Zou Brave_Sir_Robin hier gestaan hebben?
Oké.quote:Op zondag 28 april 2019 21:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ah, je hebt de zin niet begrepen. Lees het nog maar eens.
Dat moet toch aan te tonen zijn. Dat de jury Chandler ongeloofwaardig vond.quote:Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Blijkbaar zijn twee namen in één zin wat lastig voor je?quote:Op zondag 28 april 2019 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Dat moet toch aan te tonen zijn. Dat de jury Chandler ongeloofwaardig vond.
Doe je best.
quote:Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij (Jason dus) in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Het is sowieso een warrig stukje tekst van je. Want Chandler is juist geld betaald om zijn muil te houden.quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn twee namen in één zin wat lastig voor je?
En context was ook lastig voor je, dat wist ik al.
Dus vooruit:
[..]
quote:A Los Angeles elementary school that briefly counted pop star Michael Jackson as a student before he skyrocketed to fame has voted to keep his name on the auditorium in a decision that generated worldwide interest.
"A majority of those who participated voted to maintain the current name as the Michael Jackson Auditorium"
[..]
“Quite honestly, there should be a world holiday celebrating this man,” said Dea, referring to Jackson’s charitable work. “What are we going to do? Dig up the body of a dead innocent black man and try him? This is a slippery slope that we dare not go down as a society. What lessons do our kids learn from this?”
De échte molester staat rechtsonder op de foto met dat rokje aanquote:Op zondag 28 april 2019 21:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Publieke opinie is zo fel nog niet tegen Jackson.
Michael Jackson’s name to remain on L.A. school auditorium despite sex abuse claims
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |