quote:Op donderdag 25 april 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij weet het zelfs, en dan nog....
Salt&Pepr?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:54 schreef Petzi het volgende:
Zo leuk, ik ging vanmorgen met ze wandelen en een groepje schoolkinderen kwam eraan. Da's kaasje voor Lenthe en Biebs. Gekroeld en geaaid. Mevrouw wat heeft u liefe honden.
En wat zijn ze mooi, een witte en eenzwarte.
Collega van mij hoorde wat ze zongen live in het stadion en daarna hoorde hij dat zijn vrouw daadwerkelijk kanker had.... Hij is opgestaan en weg gelopen! Hij wilde daar niet mee geassocieerd worden....Feyenoord fan of Ajax fan... Dat doe je gewoon niet!quote:Op donderdag 25 april 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Smakeloos tot en met!
Ik vermoed een Vubara.quote:
quote:
Snelle Jellequote:
Helaas lopen er veel zieke geesten rondquote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Collega van mij hoorde wat ze zongen live in het stadion en daarna hoorde hij dat zijn vrouw daadwerkelijk kanker had.... Hij is opgestaan en weg gelopen! Hij wilde daar niet mee geassocieerd worden....Feyenoord fan of Ajax fan... Dat doe je gewoon niet!
Labrador?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een blonde schat die ik al voor veel geld had kunnen verkopen. Maar never
Helaas ja...quote:Op donderdag 25 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas lopen er veel zieke geesten rond
Oh, dat had ik ook met mijn vrouw in Marokko. Eerst kreeg ik er nog 20 kamelen voor..quote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een blonde schat die ik al voor veel geld had kunnen verkopen. Maar never
Gaat dat gezeik over airco's nog 3 dagen door.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel maar dan nog kan ik het niet vertalen naar ABN (Algemeen Beschaafd Nootdorps)
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook met mijn vrouw in Marokko. Eerst kreeg ik er nog 20 kamelen voor..
Nu moet ik er drie bijgeven.
Ik lever ook niets meer op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |