Klopt, ben weer opgeknaptquote:Op donderdag 25 april 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was toch over je hond gestruikeld?
Alles is weer oke.Hondjes kunnen er ook niets aan doen, Loop zelf altijd als een wervelwind door huis met blik op oneindigquote:Op donderdag 25 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook naar je mobiliteit en ging er daarbij vanuit dat je niet op je handen loopt. Met je handen ging het weer goed, zei je al.
Is te lang.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Door slotjes posten, airco's, over honden vallen, mierenoorlog en een muis in de keuken.
Zou een mooie TT zijn.
I knowquote:
Klopt, en heel erg kansloos van een groep Feyenoord fans.... Er zijn daardoor zelfs Feyenoord fans weg gelopen toen dr tijd....quote:Op donderdag 25 april 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brrr
Maar dat verhaal was wel echt treurig destijds.
Ik had "Mir", maar Ghostbuster was me al te snel af. Je krijgt hier de tijd niet. Vraag maar aan Superbadeendje.quote:
Toepasselijk, zoals gewoon.quote:
Ja snap ik. Smakeloos tot en met!quote:Op donderdag 25 april 2019 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, en heel erg kansloos van een groep Feyenoord fans.... Er zijn daardoor zelfs Feyenoord fans weg gelopen toen dr tijd....
Erg, best wel, maar ja, post 302quote:Op donderdag 25 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had "Mir", maar Ghostbuster was me al te snel af. Je krijgt hier de tijd niet. Vraag maar aan Superbadeendje.
quote:
Schijnen ook allemaal airco's te hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, en heel erg kansloos van een groep Feyenoord fans.... Er zijn daardoor zelfs Feyenoord fans weg gelopen toen dr tijd....
Hele stadions volquote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schijnen ook allemaal airco's te hebben
Klopt. Ik zag ze er mee weglopen.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ja ja grappig!quote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of Fans,dat staat in de post.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag ze er mee weglopen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag ze er mee weglopen.
Hij weet het zelfs, en dan nog....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |