Tenzij het over mieren gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga dat niet lezen. Recce heeft altijd gelijk, zo simpel is het.
Of wespenquote:
Geen ideequote:
Vissenquote:
doe je een Petz?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Mag ik een vraag stellen aan jullie allemaal?
Dinky Toys konden daar wel tegen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Modelbouw vond ik vroeger alleen maar leuk om kapot te maken en in brand te steken. M'n autootjes kregen vroeger ook altijd 'ongelukken'. Gooide ze van het dak op de stenen.
Aha, nog een met het paasvuurgenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Modelbouw vond ik vroeger alleen maar leuk om kapot te maken en in brand te steken. M'n autootjes kregen vroeger ook altijd 'ongelukken'. Gooide ze van het dak op de stenen.
Ja, je moest wel een paar keer gooien voor een total loss.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dinky Toys konden daar wel tegen.
Geen idee wat een Petz isquote:
Woon jij in Spanje?? Het is hier 11,5 graden...quote:Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is hier fucking 24 graden geef mij maar een airco
Een ventilator 24/7 aan is vast ook niet heel goed voor het milieuquote:Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik het meeste ook wel, eerlijk gezegd. Af en toe sla ik wel eens een deeltje over.
25,5 hier. Heerlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
ik zie het anders en heb geen zin in gezeverquote:Op woensdag 24 april 2019 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat een Petz is
Waarom, terwijl het milieu zo "urgent" word beschouwd tegenwoordig zijn jullie bijna allemaal zo fel tegen mijn punt? Het is in mijn ogen een legitiem punt maar iedereen hier veroordeeld het zonder dat er ook maar over na gedacht word....
omgquote:Op woensdag 24 april 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik moet even mijn vrouw redden, een kat heeft een levende muis losgelaten in de keuken......
Als ik lieg mag ik doodvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |