Bedankt voor deze geweldige anekdote Hansquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Wisten jullie dat in Portugal men naar onderling resultaat kijkt en niet doelsaldo? Dit hoorde ik van een vriend uit Porto (waar Porto en Benfica ook gelijk staan in punten)
in spanje ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Wisten jullie dat in Portugal men naar onderling resultaat kijkt en niet doelsaldo? Dit hoorde ik van een vriend uit Porto (waar Porto en Benfica ook gelijk staan in punten)
Gelukkig hechten we in Nederland meer waarde aan aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Italie en Spanje ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
avgquote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucky Ajaxquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, hoepel dan maar weer op.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben hier enkel voor de haxball in de rust
Die hebben ook maar 3 clubs die er toe doen, en 2 clubs die nog van professioneel niveau zijn. De rest zijn amateurs.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Er komt enkel Haxball als PSV voor staatquote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben hier enkel voor de haxball in de rust
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er komt enkel Haxball als PSV voor staat
rot op ik geloof dit niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Die van jou had verder geen inhoud.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom edit je die van hem wel en die van mij verwijder je??
KLASSENJUSTITIE
Mooie omschrijving van de eredivisie.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Die hebben ook maar 3 clubs die er toe doen, en 2 clubs die nog van professioneel niveau zijn. De rest zijn amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |