Rtquote:Op woensdag 24 april 2019 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb hem al een tijd niet gezien. Hopelijk geeft hij er de brui aan
Ik wil het wel overnemen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk is ie niet doodquote:Op woensdag 24 april 2019 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen wortel herkennen faalhaasquote:Op woensdag 24 april 2019 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zelfs nepsommetjes posten kan je niet.
Je eet ongezond.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet vet veel scheten laten
Hoe kan dit???
Denk dat jij net stevig in de achterdeur bent gepaktquote:Op woensdag 24 april 2019 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Hoe kan dit???
Zijn het klinkers of stinkers?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Hoe kan dit???
4de staat ze beterquote:
Nee ik was me gewoonquote:Op woensdag 24 april 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dan geen gele en bruine vlekken op je hoeslaken?
Hele matige spelers ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ARSENAL
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Sinds wanneer is iedereen zo begaan
Stelletje homo’s
Geeft jouw reet af ja? Ransbalquote:Op woensdag 24 april 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dan geen gele en bruine vlekken op je hoeslaken?
Je zoekt maar terugquote:Op woensdag 24 april 2019 21:27 schreef Myrr het volgende:
Hey Jimbo wat was die GoT link ook alweer?
Heyquote:Op woensdag 24 april 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Was jij er maar, jij begrijpt me @:McGrath
ik stuurde dickpicquote:
Heb je ooit deel mogen nemen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw heeft de gangbang wel op haar heimelijke bucketlist staan.
Vertel ons alles..quote:Op woensdag 24 april 2019 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brrrrr, niets voor mij maar daar ben ik wel achtergekomen.
Kwam iemand in je?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, al zo vaak verteld en zo spannend was het niet
Nah 3 topics terug en had de pagina onthouden dus was er zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor wat? Je kan ook zelf lekker googlen, honderden sites te vinden.
Kutserie is het.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah 3 topics terug en had de pagina onthouden dus was er zo.
Kkr spannend gaat het nu worden kan niet handelen.
Waaromquote:Op woensdag 24 april 2019 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
Ik cringede hem zo hard toen dat meisje naakt ging. Manmanman
Gewoon dat hoofd van dat kind, en dan ineens helemaal badass seksueel dominant doen, sloeg echt nergens op.quote:
Haar rol is sowieso badass en dominant. Dat ze niet als maagd dood wil is logisch en dat hoofd tsja daar is ze mee geboren. Boeiend. Zak overheen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon dat hoofd van dat kind, en dan ineens helemaal badass seksueel dominant doen, sloeg echt nergens op.
Ze weet niks van seks maar de manier waarop ze erop gaat lijkt meer op een hoer met 20 jaar ervaring.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haar rol is sowieso badass en dominant. Dat ze niet als maagd dood wil is logisch en dat hoofd tsja daar is ze mee geboren. Boeiend. Zak overheen.
Daar weet jij niks van.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze weet niks van seks maar de manier waarop ze erop gaat lijkt meer op een hoer met 20 jaar ervaring.
Vond het gewoon bijzonder cringe. Niet erger dan die kneuzige drakenscéne uit aflevering 1 overigens.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
Vind het wel cute dat je van slag raakt ervan.
Wat is er verder te bespreken dan? Fucking voorspelbare zooi.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
Zoveel te bespreken en het gaat over Arya die seksjes doet.
Ja naja deze aflevering maar vertel de volgende alvast anders.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er verder te bespreken dan? Fucking voorspelbare zooi.
Oke.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja naja deze aflevering maar vertel de volgende alvast anders.
Okay thanks.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke.
Brienne, en de Hound gaan dood. Bran wordt ontvoerd door de Night King. Er komt een rift tussen Danaerys en Jon.
Zo danquote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je mond houden ik heb jou niets gevraagd
Zeg Aber, wanneer ga je prof eens bevredigen? Hij staat zo droog dat ie alleen over voetbal kan praten.quote:
Remqo maatquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg Aber, wanneer ga je prof eens bevredigen? Hij staat zo droog dat ie alleen over voetbal kan praten.
Keiharde klinkers.quote:
Terecht, zou familie tot in de 7e graad omleggen, voor de zekerheid, zal dr leren, de hoerquote:Op donderdag 25 april 2019 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik iemand z’n kop had afgesneden en er spelletjes mee aan het doen was.
Dat ik het hoofd in een emmer moest gooien van een afstand, of via de muur in een emmer.
Werd ik gezien door de buurvrouw en naaide ze me erbij bij de smeris![]()
SNITCHES GET STICHES!!!!
Ik ga haar vandaag terug pakken, naai wijf ben zo kwaad op der he![]()
SPEKKIEquote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Terecht, zou familie tot in de 7e graad omleggen, voor de zekerheid, zal dr leren, de hoer
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb een kaaskop in mn broek, jonguh
Zo... RUSTAAAGHHHHquote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dan
KOEKOEK
BIM BAM BOM
1-0
Heeequote:
Ach joh, je hebt vast andere kwaliteiten... handdoekvouwen... om er één te noemen, (soort van) functioneren met een zware geestelijke handicap, hop nog éénquote:
Het ziet er nogal dreigend uitquote:
Ik vind het even prima zoquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er nogal dreigend uit
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nuquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach joh, je hebt vast andere kwaliteiten... handdoekvouwen... om er één te noemen, (soort van) functioneren met een zware geestelijke handicap, hop nog één
Nou ja, ik zit toch binnenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het even prima zo
Helaas is een konijn week na zijn castratie overleden, de rest doet het wel goed, hobbelen allemaal blij rond, zijn bezig met een grote ren waar ik ook in kan staanquote:Op donderdag 25 april 2019 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heee
Alles goed?
Hier zit Yoshi een beetje te mokken in een hoekje, maar neemt zn pilletje nog wel.. Ik denk dat ik binnenkort weer eens naar België moet voor een algemene checkup
Heb jij een hum???? godtievus, dat moet een flinke hum zijn dan...quote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nu
Wtf!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus man, ben echt even uit m'n hum nu
Ahwwwquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas is een konijn week na zijn castratie overleden, de rest doet het wel goed, hobbelen allemaal blij rond, zijn bezig met een grote ren waar ik ook in kan staan![]()
Och jee, wacht niet te lang met Yoshi, cavia's zijn best kwetsbare beestjes die lang doen alsof er niets aan de hand is
Neequote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi haags, zou een quote van Vanillekwark waarin hij het modbeleid een inconsequente ballenbak noemt een acceptabele sig zijn
als tweede optie had ik deze VK quote ''Ik doe mn best niet te reageren. Elke reactie die ik me kan bedenken zal me een stortvloed aan notes opleveren met dat nieuwe beleid''
alvast bedankt
Ik heb mijn wangen verbrand.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies en het geluk hebben we al gehad tijdens het weekend.
Ouchquote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn wangen verbrand.
Dierenarts zei al, kan iets zijn opgelopen en net als bij cavia's laat een konijn ook weinig zien. Zo sneu was net zo'n mooie grote jongen en anders had hij nu gezellig met Bumper gelopen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwwcomplicaties na de castratie ?
Nee true.. en Yoshi is echt zo hard als steen..![]()
Orka wordt op koningsdag alweer 3, het gaat echt veel te snel
Ja, of kokosvetquote:
Jammer hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dierenarts zei al, kan iets zijn opgelopen en net als bij cavia's laat een konijn ook weinig zien. Zo sneu was net zo'n mooie grote jongen en anders had hij nu gezellig met Bumper gelopen.
Ik heb vandaag twee pubers in huis, dus denk dat ik een bakplaatje op tafel zet met stukjes vlees en groente en dan kunnen ze zelf bakkenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
Wat ga je eten vanavond?
Het is ontgeurde kokosvet..quote:Op donderdag 25 april 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kokos geur in haren, daar word ik helemaal wild van
OH leuk idee !quote:Op donderdag 25 april 2019 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee pubers in huis, dus denk dat ik een bakplaatje op tafel zet met stukjes vlees en groente en dan kunnen ze zelf bakken
Gatverquote:Op donderdag 25 april 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ontgeurde kokosvet..
is dat een slayer quotequote:Op donderdag 25 april 2019 09:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
you can't sedate all the things you hate
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weerquote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net zoals, helaas, jouw hart
Nou dat ruikt naar niksquote:
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonaraquote:Op donderdag 25 april 2019 09:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, heb je ook niet dat gemiep en gemekker aan tafel. Weet jij al wat je gaat eten?
2 borden?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonara
3.. we houden niet van half werkquote:
Jullie maagbanden zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weer
Wat is dat voor een hondenvoerquote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb net lekker gesnackt
[ afbeelding ]
Hey wat toevallig, HPLC had gister hetzelfde gerecht voor zich.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker, gister hadden we hier lasagnequote:Op donderdag 25 april 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonara
daarom zijn we beste vrienden @HPLCquote:Op donderdag 25 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, HPLC had gister hetzelfde gerecht voor zich.
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven houquote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weer
Braddiequote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van mijn levenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven hou
ik hou van jou zoals mijn moeder van me houdtquote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven hou
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat is op een schaal van -50 tot 50 precies dezelfde score als je laatste IQ testquote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou van jou zoals mijn moeder van me houdt
maar ik heb nog nooit een IQ test gemaakdquote:Op donderdag 25 april 2019 09:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, dat is op een schaal van -50 tot 50 precies dezelfde score als je laatste IQ test
Onder de 50 wordt middels observatie gedaan hequote:Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb nog nooit een IQ test gemaakd
Ik heb vaarbewijsquote:Op donderdag 25 april 2019 09:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als één van jullie nou eens een vaarbewijs zou halen dan kunnen we op zoek naar Niels
Wat doe je met mijn panquote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij moet wel het helderste ligt zijn hier
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaatquote:Op donderdag 25 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat er maar 1 van die pannen op heel de wereld is ofzo mafketel
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpuntquote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ik
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quotequote:Op donderdag 25 april 2019 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaat
Gaat natuurlijk met pieken en dalenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpunt
Haha. Ik quote jouquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Ghehequote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Heeyquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht, ik verwar je met HPLC
ohquote:Op donderdag 25 april 2019 10:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!
IK STEEK EEN DOLK IN JE OOGBAL ANDERS!!!!
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewildquote:
Wie?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewild
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.quote:
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.
Koekoekjesquote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooiquote:
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5
LEKKER JONGquote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooi
SHARIA4HOLLAND
Zo een steen vol tussen je bolle ogenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.
#takeyourenemiesdownwithyou
Liever een steen dan jouw zaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo een steen vol tussen je bolle ogen
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inhammen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Graagquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEKKER JONG
Kom je een keer een biertje drinken in mijn caravan?
Nee, ben niet kaal vriendquote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga weg viesch vrouwding met je x chromosomen
BAMquote:Op donderdag 25 april 2019 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.
Dat volk is toch veel en veel ouder gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
69 jaar Molukkers![]()
Vind vandaag helemaal mooi
Nee, vriend en kind zijn dat. En leef ook met ex tijd erbij toch al zon 15 jaar onder de Molukkers en dan ga je toch een soort band voelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat volk is toch veel en veel ouder gekkie
Maar, ben je Moluks dan?
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah dus je doet gezellig mee, de RMS vlaggen hangen vandaag uit?
Rondje de Punt?
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland benquote:Op donderdag 25 april 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Vriend is op de Molukken nu dus ik heb zelf de vlag maar uitgehangen ja.
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland ben
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaanquote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaan
GODVERDOMME DIT IS ZO ONDER DE GORDEL HEquote:Op donderdag 25 april 2019 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doen
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mensquote:Op donderdag 25 april 2019 11:37 schreef Che_ het volgende:
Ze zijn aan het onderzoeken nu of ze ook schaamhaar en okselhaar op je hoofd kunnen planten. Dus zelfs als je helemaal kaal bent is er hoop
baf mequote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
quote:
Hou je bekquote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
Ik heb je gemistquote:
Kun jij ook wel gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:02 schreef Flamarande het volgende:
Wch is wel minder edgy sinds hij terug is zou hij eindelijk lobotomie hebben gehad
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatstquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond de kogelgaten boven de bank al zo verdacht
zo hallooootjesquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatst
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoonquote:Op donderdag 25 april 2019 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben om te klieven he
Als een jood zonder davidsterquote:Op donderdag 25 april 2019 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mens
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Ahw rip meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewa
Je bent niet echt serieus te nemenquote:
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Wat is jouw uitlaatklep?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt hetquote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus te nemen
We liggen niet allemaal met onze kut gespreid op een matrasje te wachten tot Jan-Pierre 'm erin hangtquote:Op donderdag 25 april 2019 12:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt het
BAM!quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We liggen niet allemaal met onze kut gespreid op een matrasje te wachten tot Jan-Pierre 'm erin hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |