Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij moet wel het helderste ligt zijn hier
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaatquote:Op donderdag 25 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat er maar 1 van die pannen op heel de wereld is ofzo mafketel
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpuntquote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ik
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quotequote:Op donderdag 25 april 2019 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaat
Gaat natuurlijk met pieken en dalenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpunt
Haha. Ik quote jouquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Ghehequote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Heeyquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht, ik verwar je met HPLC
ohquote:Op donderdag 25 april 2019 10:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!
IK STEEK EEN DOLK IN JE OOGBAL ANDERS!!!!
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewildquote:
Wie?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewild
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.quote:
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.
Koekoekjesquote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooiquote:
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5
LEKKER JONGquote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooi
SHARIA4HOLLAND
Zo een steen vol tussen je bolle ogenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.
#takeyourenemiesdownwithyou
Liever een steen dan jouw zaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo een steen vol tussen je bolle ogen
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inhammen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Graagquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEKKER JONG
Kom je een keer een biertje drinken in mijn caravan?
Nee, ben niet kaal vriendquote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga weg viesch vrouwding met je x chromosomen
BAMquote:Op donderdag 25 april 2019 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.
Dat volk is toch veel en veel ouder gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
69 jaar Molukkers![]()
Vind vandaag helemaal mooi
Nee, vriend en kind zijn dat. En leef ook met ex tijd erbij toch al zon 15 jaar onder de Molukkers en dan ga je toch een soort band voelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat volk is toch veel en veel ouder gekkie
Maar, ben je Moluks dan?
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah dus je doet gezellig mee, de RMS vlaggen hangen vandaag uit?
Rondje de Punt?
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland benquote:Op donderdag 25 april 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Vriend is op de Molukken nu dus ik heb zelf de vlag maar uitgehangen ja.
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland ben
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaanquote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaan
GODVERDOMME DIT IS ZO ONDER DE GORDEL HEquote:Op donderdag 25 april 2019 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doen
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mensquote:Op donderdag 25 april 2019 11:37 schreef Che_ het volgende:
Ze zijn aan het onderzoeken nu of ze ook schaamhaar en okselhaar op je hoofd kunnen planten. Dus zelfs als je helemaal kaal bent is er hoop
baf mequote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
quote:
Hou je bekquote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
Ik heb je gemistquote:
Kun jij ook wel gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:02 schreef Flamarande het volgende:
Wch is wel minder edgy sinds hij terug is zou hij eindelijk lobotomie hebben gehad
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatstquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond de kogelgaten boven de bank al zo verdacht
zo hallooootjesquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatst
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoonquote:Op donderdag 25 april 2019 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben om te klieven he
Als een jood zonder davidsterquote:Op donderdag 25 april 2019 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mens
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Ahw rip meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewa
Je bent niet echt serieus te nemenquote:
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Wat is jouw uitlaatklep?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt hetquote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus te nemen
We liggen niet allemaal met onze kut gespreid op een matrasje te wachten tot Jan-Pierre 'm erin hangtquote:Op donderdag 25 april 2019 12:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt het
BAM!quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We liggen niet allemaal met onze kut gespreid op een matrasje te wachten tot Jan-Pierre 'm erin hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |