Kun jij ook wel gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:02 schreef Flamarande het volgende:
Wch is wel minder edgy sinds hij terug is zou hij eindelijk lobotomie hebben gehad
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatstquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond de kogelgaten boven de bank al zo verdacht
zo hallooootjesquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat die dikke kop van jou zo veel licht weerkaatst
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoonquote:Op donderdag 25 april 2019 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben om te klieven he
Als een jood zonder davidsterquote:Op donderdag 25 april 2019 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mens
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Ahw rip meloewaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach... ken haar niet anders, gewoon de huis-hersenbloeding bij gebrek aan Meloewa
Je bent niet echt serieus te nemenquote:
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber heeft weer een nieuwe act, echt kkvermoeiend persoon
Wat is jouw uitlaatklep?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah joh, die mensen hebben ook een uitlaatklep nodig.
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt hetquote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus te nemen
We liggen niet allemaal met onze kut gespreid op een matrasje te wachten tot Jan-Pierre 'm erin hangtquote:Op donderdag 25 april 2019 12:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje serieus niet genomen lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |