Oeh ja, die visgraat wil ik ook nog wel!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:27 schreef Koettie het volgende:
Net terug van de plantenruil hier in de buurt. Had verwacht dat ik met lege handen thuis zou komen want heb al veel maar Stravinsky was er ook, dus daar drie plantjes van gepikt. Een visgraatcactus, sansaveria en een piemel aka monkeytail cactus. Verder nog een baby hottentot en een pannenkoekje voor m'n zusje.
Telling:
Keuken: 2
Studeerkamer: 31 (zonder stekjes. Zijn er gok ik 10/22.)
Huiskamer:65 (zonder stekjes, zo'n 8)
Slaapkamer:31
Totaal zonder stekjes dus 129! Denk ik, kan niet tellen dus kunnen er twee meer zijn.
Gaafquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:27 schreef Koettie het volgende:
Net terug van de plantenruil hier in de buurt. Had verwacht dat ik met lege handen thuis zou komen want heb al veel maar Stravinsky was er ook, dus daar drie plantjes van gepikt. Een visgraatcactus, sansaveria en een piemel aka monkeytail cactus. Verder nog een baby hottentot en een pannenkoekje voor m'n zusje.
Telling:
Keuken: 2
Studeerkamer: 31 (zonder stekjes. Zijn er gok ik 10/22.)
Huiskamer:65 (zonder stekjes, zo'n 8)
Slaapkamer:31
Totaal zonder stekjes dus 129! Denk ik, kan niet tellen dus kunnen er twee meer zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2019 10:47 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn augurkenplantje heeft bloemen
quote:Op zondag 12 mei 2019 10:47 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke plantquote:Op zondag 12 mei 2019 10:47 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verzameling voor de bijtjes!!quote:Op zondag 12 mei 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
O God moet ik het balkon ook meerekenen? Twee grote bakken met aardbei, paar bakken met salvia en lavendel, jasmijn, rozen, van dat winterharde gras, drie hortensia's, een vlinderstruik, en nog meer dingen waarvan ik nu niet op de naam kan komen.
Ik heb er ook zo een: de Alocasia cucullata. Die blijft maar bladeren maken, en de een is nog groter dan de ander. Het kan nog eventjes, maar over een paar maanden echt niet meer. Maar dan ben ik zo gehecht aan die plant, dat ik waarschijnlijk ga verhuizen ofzoquote:Op zondag 12 mei 2019 19:08 schreef Goitske het volgende:
Ik heb dus ook het probleem dat ik een plant heb die te groot aan het worden is en weet gewoon niet wat ik er mee moet.
Misschien binnenkort maar een nieuw thuis geven
Welke? Misschien kan je ruilen?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:08 schreef Goitske het volgende:
Ik heb dus ook het probleem dat ik een plant heb die te groot aan het worden is en weet gewoon niet wat ik er mee moet.
Misschien binnenkort maar een nieuw thuis geven
Omg 150quote:Op zondag 12 mei 2019 19:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een: de Alocasia cucullata. Die blijft maar bladeren maken, en de een is nog groter dan de ander. Het kan nog eventjes, maar over een paar maanden echt niet meer. Maar dan ben ik zo gehecht aan die plant, dat ik waarschijnlijk ga verhuizen ofzo
Plant #150: een flink gewortelde Monstera Variegata stek. En nu stop ik. Echt.
Een uit de kluiten gewassen Anthuriumquote:
Haha nee joh. Kijken of je hem kan ruilen via Facebook. Ik heb ook van die planten die me niet zoveel doen. Andere wel, iedereen blij!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een uit de kluiten gewassen Anthurium
Ding werd heel lelijk en stopte met bloeien, verpot en doet het weer en ziet er weer goed uit maar bloeit nog niet weer. Maar betere plek dus gaat hij misschien wel weet doen.
Heb toch al de pest aan die plant![]()
Netzo aan die Ficus Lyrata is het geloof ik. Keuze van mijn man dus kan niet zomaar weg.... Saai ding
Misschien eens een grotere mooie pot geven dat ik er dan weer tegen aan wil kijken![]()
Ja of ik geef hem aan vriendinnen die recent verhuist zijn. Zijn ook een hele serie stekjes gaan wonenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:09 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha nee joh. Kijken of je hem kan ruilen via Facebook. Ik heb ook van die planten die me niet zoveel doen. Andere wel, iedereen blij!
Wauw... zo snel als dat dan gaat. Was er dan iets anders in huis die dagen? De verwarming niet aan of ineens een paar dagen niet sproeien?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Gooeeeed, paar dagen weg geweest, deed net rondje planten. Een van de thea's stond er vorige week al treurig bij terwijl hij het eerst prima deed en nu lag ie half op sterven. En ja hoor, zit HELEMAAL onder de spint. De planten er direct omheen hebben nergens last van. Is denk ik niet meer te redden, het zijn zoveel bladeren die besproeid en behandeld moeten worden. Dus die laat ik zo gaan denk ikEn twee alocasia's zitten ook helemaal onder, niet leuk meer. Een week geleden nog niets aan de hand. Dat zijn minder bladeren dus die ga ik nog proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |