quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken dit welquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Mijn naam, die hierboven "best leuk" wordt genoemd, vind ik gelukkig wel mooi. Alleen kennen ze hem hier in DLD alleen als jongensnaam. Dat geeft soms wel leuke verwarringen, zoals die keer toen ze op een holletje een ander bed moesten regelen in het ziekenhuis(hier geen gemengd verplegen, stel je voor!
). Terwijl op mijn papieren toch echt staat dat ik een vrouw ben, lijken de meeste artsen/verpleegkundigen het beter te weten dan ikzelf
Mijn vader heeft een naam die buiten de Veluwe niet veel voorkomt, en als er dan iets was (feestdag van de speeltuinvereniging ofzo) waarbij zijn naam vooral gesproken voorgesteld werd zei hij er altijd "zeg maar Kees" achteraan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
Y vind haar naam wel mooi zegt ze net.
Mijn eigen naam vind ik op zich ook wel mooi, maar had hem anders geschreven mooier gevonden.
Mijn man heeft een oubollige naam Nl naam. Wordt vaak nog fout geschreven.. vriendjes van de oudste (6) moeten altijd lachen om zijn naam en noemen hem altijd “frietje”
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:21 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg een stroke geloof ik. waarom zetten hier mensen allemaal namen met een punt in het midden?
D.esteny
C.havelle
E.mily
J.ason
B.riek
WTF
Dat komt door deze wet;quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Alleen kennen ze hem hier in DLD alleen als jongensnaam. Dat geeft soms wel leuke verwarringen, zoals die keer toen ze op een holletje een ander bed moesten regelen in het ziekenhuis(hier geen gemengd verplegen, stel je voor!
). Terwijl op mijn papieren toch echt staat dat ik een vrouw ben, lijken de meeste artsen/verpleegkundigen het beter te weten dan ikzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |