Maisbroodtosti met extra ham en kaas. Ook niet verkeerd.quote:
Hoe is het leven achter je trollstation?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Chia het volgende:
Deze wereldvreemdheid
SES / Stage vervalsen?
Zie #8 voor OP
Op FOK! trollen is niet leuk. Of nou ja, iig niet met een nepaccount en alle verhalen volledig verzonnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe is het leven achter je trollstation?
Daarbij adviseer ik een lekkere kop tomatensoepquote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef Allures het volgende:
Geen tosti maar vanavond eet ik pittenbroodjes met hummus en gegrilde groenten
(Wel brood dus ik vond het een beetje het zelfde)
En een bol?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarbij adviseer ik een lekkere kop tomatensoep
Ik weet niet, ik vind haar wel positief en respectvol tegen al die hoarders.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze is tenenkrommend, maar die rolletjes zijn wel fijn. Heel bevredigend vouwen
Ik zag laatst op Pinterest een filmpje met allemaal epische opvouwmethodes. Jammer dat het zo snel ging en ik het alweer vergeten ben
Je bent zelf een hoarder, man.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind haar wel positief en respectvol tegen al die hoarders.
Oke.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een hoarder, man.
Ja En dus ook geen soep want is echt al wel genoeg. 1 of 1.5 broodje en dan heb ik het wel gehadquote:
OFquote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Chia het volgende:
Deze wereldvreemdheid
SES / Stage vervalsen?
Zie #8 voor OP
Jezus Christus.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Chia het volgende:
Deze wereldvreemdheid
SES / Stage vervalsen?
Zie #8 voor OP
Beetje caviapoep bijquote:Op woensdag 24 april 2019 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Kweekbak vol aardbeienplanten op m'n balkon
Hopelijk doen ze het nu beter
Aardbeitjesquote:Op woensdag 24 april 2019 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Kweekbak vol aardbeienplanten op m'n balkon
Hopelijk doen ze het nu beter
Hoeveel werknemers komt ie morgen te kort?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef Samzz het volgende:
Nu breekt mijn klomp. Morgen bijscholing voor het programma waar ik mee werk, gaat m'n werkgever klagen dat het in 'de baas zijn tijd is'.
Schiet mij verdomme maar lek.
Nieuwe baan zoeken, is al eerder gezegd geloof ikquote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef Samzz het volgende:
Nu breekt mijn klomp. Morgen bijscholing voor het programma waar ik mee werk, gaat m'n werkgever klagen dat het in 'de baas zijn tijd is'.
Kak die van mij nog niet. Ze hebben nu wel meer ruimte om te wortelen en nieuwe potgrond en ik zal eens wat mestkorrels halen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardbeitjes. Mijn plantje maakt bloemetjes inmiddels
.
Geen. Want het is gewoon hier op een middag waarop niks gepland staat. Bewust vrij gehouden hiervoorquote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel werknemers komt ie morgen te kort?
I knowquote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Nieuwe baan zoeken, is al eerder gezegd geloof ik
Ik zag vorige week bij de Jumbo mooie thea'squote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag geen planten voor op het balkon meer kopen maar maar maar
Jezus nee.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij de Jumbo mooie thea's.
Fixedquote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag geen planten voor op het balkon dingen meer kopen maar maar maar
Van wie mag dat nietquote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag geen planten voor op het balkon meer kopen maar maar maar
Mezelf. Ik heb een terras van 20 vierkante meter en vorig jaar stond het zo vol dat ik m'n wasrek niet meer kwijt kon.quote:
Ik was er gisteren weer en ze waren weg. Dus ik moest wel even een traantje laten.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nee.
Gelukkig kom ik daar nooit en heb ik ze bijna allemaal al.
Mogen het vanwege Faxie geen kale thea’s meet genoemd worden?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij de Jumbo mooie thea's.
Einde vriendschapquote:Op woensdag 24 april 2019 16:53 schreef CherryLips het volgende:
KUT vergeten verjaardagskaart voor vriendin te kopen en schrijven.
Oh van mij wel hoor.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen het vanwege Faxie geen kale thea’s meet genoemd worden?
greetz?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:53 schreef CherryLips het volgende:
KUT vergeten verjaardagskaart voor vriendin te kopen en schrijven.
Hij verwacht dat je je bijscholing voor je werk in je eigen tijd op eigen kosten doet of wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:49 schreef Samzz het volgende:
Hopelijk hoorde je werkgever dat ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik moest gewoon even hardop lachen toen ik dat hoorde. Mag toch.
Ja. Die ken ik wel ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij verwacht dat je je bijscholing voor je werk in je eigen tijd op eigen kosten doet of wat?
In jouw vakgebied is er meer dan genoeg te vinden toch. Ook nog op allerlei goede locaties.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet ook nog op zoek naar iets om opleidingsbudget aan uit te geven.
Dat klopt, keuzestressquote:Op woensdag 24 april 2019 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In jouw vakgebied is er meer dan genoeg te vinden toch. Ook nog op allerlei goede locaties.
Je kan beter wat doen waar het over data visualisatie gaat; die feestjes zijn wat leukerquote:Op woensdag 24 april 2019 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, keuzestress![]()
Denk dat ik iets met in de richting van data architectuur ga opzoeken
Eerst maar eens die bonus fixenquote:Op woensdag 24 april 2019 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet ook nog op zoek naar iets om opleidingsbudget aan uit te geven.
Wacht maar totdat je dat vrouwtje weer in de huishouding hebt opgenomenquote:Op woensdag 24 april 2019 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg het geld nu al nauwelijks op.
Zal even mijn rekeningnummer DMen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neh, rapportjes bouwen mogen andere mensen doenquote:Op woensdag 24 april 2019 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan beter wat doen waar het over data visualisatie gaat; die feestjes zijn wat leuker
Rijke tattaquote:Op woensdag 24 april 2019 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt er aan, samen met het vakantiegeld.
Ze hebben evengoed wel interessante dingen over Hadoop-integraties etc. Qua data architectuur ook meer dan voldoende; ligt er beetje aan waar je mee werkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, rapportjes bouwen mogen andere mensen doen
Denk ik. Of gewoon niet echt nagedacht over wat t precies is. Want niet meer over gehoord verderquote:Op woensdag 24 april 2019 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij verwacht dat je je bijscholing voor je werk in je eigen tijd op eigen kosten doet of wat?
Vind ik moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier wordt het net ineens heel donker.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:38 schreef MCH het volgende:
Zo dat was even een orkaan met buien voor 10 minuten en nu schijnt die sonne weer
Kan kloppen als het van zuid naar noord gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier wordt het net ineens heel donker.
Is hij gelukkig?quote:Op woensdag 24 april 2019 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van mijn beste vrienden is inmiddels miljonair met zijn mbo baantje. Wel 120 dagen per jaar in den buitenlands.
Of ik jaloers ben? Nee joh.
Laat ik het zo zeggen, als ie uit eten gaat met zijn vriendin doet ie dat met die voedselbonnen vd Appie.quote:
Offshore?quote:Op woensdag 24 april 2019 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van mijn beste vrienden is inmiddels miljonair met zijn mbo baantje. Wel 120 dagen per jaar in den buitenlands.
Hoorde ik nou dat je een vriendin had?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Tot hij straks lekker vroeg met pensioen gaat en dop door moet sukkelen tot z’n 72e.
Ja onder andere. Heavy lifting.quote:
Met figuren zoals MCH en jij heb ik daar niet zoveel zin meer in.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel zelf eens wat anders dan “geen zin vandaag".
Oh echt?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met figuren zoals MCH en jij heb ik daar niet zoveel zin meer in.
Wat zijn je (niet privacy gevoelige en te persoonlijke) hobby's?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met figuren zoals MCH en jij heb ik daar niet zoveel zin meer in.
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat je een vriendin had?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Poepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zijn je (niet privacy gevoelige en te persoonlijke) hobby's?
Nouja, praten met mensen die geen fokker zijn best wel.quote:
Behalve fietsenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
Als je een beetje had opgelet, had je dat wel kunnen weten Chai
Veel vakantiefoto’s op tinder zetten en dan komt het allemaal goedquote:Op woensdag 24 april 2019 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, praten met mensen die geen fokker zijn best wel.
Was meer dezequote:Op woensdag 24 april 2019 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadoen van smileys, en dan daar een foto van posten. Deze is ie goed in:![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel vakantiefoto’s op tinder zetten en dan komt het allemaal goed
Op vakantiefotos ben ik ook lelijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel vakantiefoto’s op tinder zetten en dan komt het allemaal goed
Compenseren met gave dingen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op vakantiefotos ben ik ook lelijk.
Wat zegt hij allemaalquote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, zit er hier even een z’n ziel uit te storten in de kleedkamer. Awkward.
DIe kan gewoon een zware dag gehad hebbenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
laatst ook een met dr eetstoornis ADHD en gestrande huwelijk. En ik hoef meestal alleen mijn schoenen te wisselen en flesje te vullen dus ze had echt maar een paar minuten voor al die shitquote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Doe dat ff ergens andersquote:Op woensdag 24 april 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DIe kan gewoon een zware dag gehad hebben
Ik heb dat deze week ook blijkbaar. Gisteren was ik er na een half uur helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik zit echt in zo'n sport funk... als ik geweest ben is het wel goed maar er heen gaan is echtdeze week
Goedbedoelde adviezen gaan geven die niet werken! Altijd lachen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
laatst ook een met dr eetstoornis ADHD en gestrande huwelijk. En ik hoef meestal alleen mijn schoenen te wisselen en flesje te vullen dus ze had echt maar een paar minuten voor al die shit
Laat me met rust man
Jaloers is niet heel erg, je wilt heel graag wat die ander ook heeft (iig het positieve eraan).quote:Op woensdag 24 april 2019 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ieuwwwww die kleine piemel van Dino, damn dat denigreert de hele mannelijke bevolking!!!quote:
Dik heeft wat dat betreft echt wel voorkeur tov langquote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn hoofd heeft Dino zo'n gemiddelde lengte, maar een hele dikke.
Als ik nu een dutje zou doen dan zou ik morgenochtend pas wakker worden...quote:Op woensdag 24 april 2019 18:39 schreef Californium het volgende:
Leuke functies gezien
Zo dutje doen en dan vanavond maar eens even wat schrijven
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn hoofd heeft Dino zo'n gemiddelde lengte, maar een hele dikke.
Goed, hoe is het met je druiper?quote:
Ja, is tochtig he zo’n kerkhof.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Na een bezoekje aan je moeder weer erger geworden
Gebaseerd op de ecto's die ik ken.quote:
Hier het eerste buitje gehad. Nu afwachten of er nog wat komt.quote:
Wat zeur je nou, je hebt loka al tochquote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebaseerd op de ecto's die ik ken.
Ken er ook een die op zijn knieën hangt. Ecto's hebben alle mazzel
buienradar is 1 rode vlekquote:Op woensdag 24 april 2019 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier het eerste buitje gehad. Nu afwachten of er nog wat komt.
Ik ben geen echte ecto hoor, dat is maar een gebbetje.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind onweer echt supertof.quote:
Psst Loka je zit op Kaneels account.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwehe, flinke bui hier. Ben blij dat ik niet ben gaan fietsenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:14 schreef ArTiC het volgende:
Lekker buitje en wind hier nu, meteen ff boven het raam open gegooid
In elkaars telefoon kijkenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / M'n vriendin is niet honest, do I care?
Backfire topic.
Gelukkig, dan haal ik je van de haatlijst af.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben geen echte ecto hoor, dat is maar een gebbetje.
Ja kut is dat, dit dorp wordt ook vaak overgeslagen, het trekt vaak naar Wageningen voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind onweer echt supertof.
Laat het onweer aub dwars over mijn huis heen gaan ipv telkens 1km ten oosten of westen van mij!
Kut rivieren
Moet even zoeken naar een airco.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vannacht al in bed
Is het al winter?
Hij doet niet mee aan de celibaatleef.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig, dan haal ik je van de haatlijst af.
Hmm, geloof niet dat Loka echt op ecto's valt eigenlijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Psst Loka je zit op Kaneels account.
Jij post hier en opeens krijg ik via de mobiele site reclame van luchtbedden 🤔quote:Op woensdag 24 april 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan de celibaatleef.
Noem je mij nou een luchthoofd?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
Jij post hier en opeens krijg ik via de mobiele site reclame van luchtbedden 🤔
Wel een grote piemel.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan haal ik je van de haatlijst af.
Idd. Prachtig verwoord ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / M'n vriendin is niet honest, do I care?
Backfire topic.
Hoi!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:28 schreef DrMarten het volgende:
mijn buren zijn de planten aan het sproeien
Al sla je me dood. Misschien omdat de buienradar er voor hier nog niet heel best uitziet, maar ik wacht wel even af.quote:
Zijn ze 95?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:28 schreef DrMarten het volgende:
mijn buren zijn de planten aan het sproeien
Komt aardig wat regen aanquote:Op woensdag 24 april 2019 19:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Misschien omdat de buienradar er voor hier nog niet heel best uitziet, maar ik wacht wel even af.
Heel Nederland verdwijnt vanavond onder een donkerblauwe/rode vlekquote:Op woensdag 24 april 2019 19:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Misschien omdat de buienradar er voor hier nog niet heel best uitziet, maar ik wacht wel even af.
Het oosten lijkt mee te vallen. Net wel of net niet een lading.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel Nederland verdwijnt vanavond onder een donkerblauwe/rode vlek
Lijkt me erg vervelend.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen het kopje erin dippen bij je vriendin
Gvd wat lul jij nou?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen het kopje erin dippen bij je vriendin
Ik vind het ook niet kunnen.quote:
Ja bijna alle vrouwen. Helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen.
Maarrr
Dit is weer zo'n ding waar de emancipatie nog niet werkt.
Bijna alle vrouwen checken de telefoon van hun man. Maar andersom..
Lekker privacy schenden. Ga echt niet de telefoon van m'n vent lopen checken, andersom ook niet. Wat een bullshit dat mensen dat doenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maarrr
Prima avondje danquote:
Yup. Alle vrouwen. Tuurlijk schatjequote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maarrr
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maarrr
Ditquote:Op woensdag 24 april 2019 19:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker privacy schenden. Ga echt niet de telefoon van m'n vent lopen checken, andersom ook niet. Wat een bullshit dat mensen dat doen
Ik wil er eenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Lotusss het volgende:
OMG bij de LIdl hebben ze oliebollen à 39ct per stuk.
Wtf oliebollen in april. Op de brandstapel moeten ze. Cultuurbabaren
die weet je toch wel van je partner? Ik weet die gewoon hoor. Moet tijdens het rijden bijvoorbeeld zo vaak even in zijn telefoon. Of als ie onder de douche staatquote:Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dan?
Mijn telefoon kom je echt niet in zonder een code en/of vingerafdruk.
Vingerafdruk als je ligt te slapen. Codes zijn te kraken.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dan?
Beetje naïef van je.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat doe ik sowieso al niet op whatsapp.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit
Ik vind dat echt echt ver gaan
Dan kan de ander gewoon nooit vrij uit praten met vrienden of zo
Weet toch wel wat er gezegd wordtquote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit
Ik vind dat echt echt ver gaan
Dan kan de ander gewoon nooit vrij uit praten met vrienden of zo
Ik wel. Maar ik ga er ook vanuit dat mijn vriend er niet in kijkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al niet op whatsapp.
ik neem aan ook een hoop ' Jezus mijn vrouw zag er weer lekker uit vandaag'quote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet toch wel wat er gezegd wordt
'Vanavond gamen?'
'Wie gaat er mee bier drinken?'
- oppervlakkige anekdote over werk/bezoek aan tuincentrum -
Het hebben van een vingerafdruk is al scheidingswaardig.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dan?
Nee echt praten wordt tijdens gamen gedaan met teamspeak. Of in het echt uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
ik neem aan ook een hoop ' Jezus mijn vrouw zag er weer lekker uit vandaag'
En 'jongens ik ben toch zo blij met mijn vrouw'
Zin inquote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef Lotusss het volgende:
OMG bij de LIdl hebben ze oliebollen à 39ct per stuk.
Wtf oliebollen in april. Op de brandstapel moeten ze. Cultuurbabaren
Mijn vrouw zeurt echt nooit ik heb zo'n geluk met haar.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
ik neem aan ook een hoop ' Jezus mijn vrouw zag er weer lekker uit vandaag'
En 'jongens ik ben toch zo blij met mijn vrouw'
Huiliequote:Op woensdag 24 april 2019 19:59 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriend mag niet in mijn telefoon. Hij zou maar gevoelige crew-info lezen.
Gelukkig heb ik geen vriend..
Je moet helemaal niets met mijn telefoonquote:Op woensdag 24 april 2019 19:51 schreef Allures het volgende:
[..]
die weet je toch wel van je partner? Ik weet die gewoon hoor. Moet tijdens het rijden bijvoorbeeld zo vaak even in zijn telefoon. Of als ie onder de douche staat
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje naïef van je.
Vrouwen weten dat gewoon.
Wel een aardige samenvatting jaquote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet toch wel wat er gezegd wordt
'Vanavond gamen?'
'Wie gaat er mee bier drinken?'
- oppervlakkige anekdote over werk/bezoek aan tuincentrum -
Ja dat neem ik aan dan. Zegt vaak wel al veel als het nodig is om alles van elkaar in de gaten te houden.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ga er ook vanuit dat mijn vriend er niet in kijkt.
Zou het wel serieus raar vinden als mijn vriend daar geheimzinnig over deed.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets met mijn telefoon
[..]
Nee.
Eens wel.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou het wel serieus raar vinden als mijn vriend daar geheimzinnig over deed.
Zoals allures ook al zei. Vaak genoeg dat je even iets wil opzoeken maar je eigen telefoon ligt verderop of weet ik het wat. Doet hij andersom ook.
Ja daarom. Als je daar bang voor bent zit je relatie al niet goed. Vertrouwen moet je in elkaar hebben.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel een aardige samenvatting ja
[..]
Ja dat neem ik aan dan. Zegt vaak wel al veel als het nodig is om alles van elkaar in de gaten te houden.
Ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom. Als je daar bang voor bent zit je relatie al niet goed. Vertrouwen moet je in elkaar hebben.
Heb je een vriendinquote:Op woensdag 24 april 2019 20:03 schreef ArTiC het volgende:
Mijn vriendin mag best in mijn telefoon, code kan ze krijgen. Boeiend.
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom. Als je daar bang voor bent zit je relatie al niet goed. Vertrouwen moet je in elkaar hebben.
Wat zeg jij goede dingen vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit. Je vertrouwd er toch gewoon op dat ze niet wantrouwend rondneustquote:Op woensdag 24 april 2019 20:03 schreef ArTiC het volgende:
Nee, dit was hypothetisch natuurlijkquote:
Ah jij hebt ook zo'n 2e mobiel in de la op je werk?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:03 schreef ArTiC het volgende:
Nee, tweede mobiel ligt gewoon naast de eerste...dezelfde toegangscodequote:Op woensdag 24 april 2019 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook zo'n 2e mobiel in de la op je werk?
Ah slim. Een derdequote:Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, tweede mobiel ligt gewoon naast de eerste...dezelfde toegangscode
Ja, ik merkte de teleurstelling door het scherm heenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog wel te verbloemen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, ik merkte de teleurstelling door het scherm heen
Ditquote:Op woensdag 24 april 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misluktquote:Op woensdag 24 april 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog wel te verbloemen.
Godverdomme nu moet ik door zijn spullen voor die tweede telefoon of simkaart.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als je wel dingen te verbergen hebt moet je zorgen dat je niet paranoïde hoeft te doen over zulke normale dingen. Dat valt echt heel erg op. Dus gewoon een extra simkaart en evt telefoon voor de appjes met je minnaar.
Mwa, maar je partner hoeft toch niet alles te weten over je verleden in principe? Zoiets is niet echt belangrijk vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Zou je liegen over wat je met vorige partners/dates hebt gedaan?
Nee. Maar zou ook geen dingen zo expliciet noemen dat iemand direct een heel visueel beeld heeft bij de gangbangs waar ik aan deelgenomen heb.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Dat kun je dan toch ook zeggen? "Gaat je geen ruk (huehue) aan!"quote:Op woensdag 24 april 2019 20:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mwa, maar je partner hoeft toch niet alles te weten over je verleden in principe? Zoiets is niet echt belangrijk vind ik.
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als je wel dingen te verbergen hebt moet je zorgen dat je niet paranoïde hoeft te doen over zulke normale dingen. Dat valt echt heel erg op. Dus gewoon een extra simkaart en evt telefoon voor de appjes met je minnaar.
Nee, maar zou het beetje vreemd vinden als een nieuwe partner alle details van mijn voorgaande relaties wil weten.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Neuh, andersom boeit het me weinig.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Nee. Ik vind het fijn als mensen snappen hoe mijn relaties in elkaar hebben gezeten want Dan snappen ze mij beter.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt luguberquote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Ja inderdaad, maar niet iedereen durft dat zo te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook zeggen? "Gaat je geen ruk (huehue) aan!"
ben jij het?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar zou ook geen dingen zo expliciet noemen dat iemand direct een heel visueel beeld heeft bij de gangbangs waar ik aan deelgenomen heb.
Jij hebt een ex die dit wel vertelde en die heet?quote:
Als ik geld had ging ik met je meequote:Op woensdag 24 april 2019 20:09 schreef Halimede het volgende:
Mmmm misschien dat ik naar Aftershock in Californië ga als vakantie dit jaarTool nog een keertje en Amerika nog een keertje
Tuurlijk wel. In geur en kleur vertellen over de DP met candice en sherida.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar zou ook geen dingen zo expliciet noemen dat iemand direct een heel visueel beeld heeft bij de gangbangs waar ik aan deelgenomen heb.
Hand in hand gelopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Hoe ver ben je maximaal gegaan op een eerste date?
Jij wordt de rijkste en meest succesvolle vrouw uit deze SCquote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik geld had ging ik met je mee
Je was me voorquote:
Hoelang zit je nu op FOK!. Die kun je niet gemist hebben.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt een ex die dit wel vertelde en die heet?
Ik ging gangbang googlen en stuitte op een Don en Ad achtig filmpje. Bedoel je die?quote:
Zeeland.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Ohquote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoelang zit je nu op FOK!. Die kun je niet gemist hebben.
Op tijd boeken en de vluchten zijn helemaal niet zo duurquote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik geld had ging ik met je mee
Ik ga de lotterij winnen?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij wordt de rijkste en meest succesvolle vrouw uit deze SC
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ging gangbang googlen en stuitte op een Don en Ad achtig filmpje. Bedoel je die?
Zijn er mensen die geen sex hebben gehad op de eerste date?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:11 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn er mensen die geen sex hebben gehad op de eerste date?
Christenenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben geen sletquote:Op woensdag 24 april 2019 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Sletvrees?quote:
Ohquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfs bij jou trappen we daar niet in.quote:
Omg willik!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
jaaaaaa
Yay!
Lekker op het terras in de zon?
Nee, kan me niet zo veel schelen eigenlijk, meestal is eerste date ergens wat eten of een kopje thee drinken. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik iemand gelijk de kleren van zijn lijf wilde scheurenquote:
Prima tochquote:Op woensdag 24 april 2019 20:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, kan me niet zo veel schelen eigenlijk, meestal is eerste date ergens wat eten of een kopje thee drinken. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik iemand gelijk de kleren van zijn lijf wilde scheuren
Toch is het zoquote:Op woensdag 24 april 2019 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs bij jou trappen we daar niet in.
Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, kan me niet zo veel schelen eigenlijk, meestal is eerste date ergens wat eten of een kopje thee drinken. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik iemand gelijk de kleren van zijn lijf wilde scheuren
Ik moet nog 13 minuten aan gesproken tekst verwerken. En dan alles naar Syrco sturen om t na te lezen, en dan. Dus ik hoop eind van deze, begin volgende week.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mislukt
Wanneer komt het interview met Syrco online?
Ik woon op het platteland, dus ik moet altijd ergens met de auto heen. Alcohol op de eerste date is dus geen optiequote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.
Even noterenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wel een beetjequote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik je wel waarderenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Slotje bij pagina 5 dus nu maar ff vragen of ze nog een review kan schrijven
Zijn volgens mij links en rechts nog wel wat vervolgtopics geweest.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Slotje bij pagina 5 dus nu maar ff vragen of ze nog een review kan schrijven
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik je wel waarderen
Hoezo weet jij dit?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn volgens mij links en rechts nog wel wat vervolgtopics geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |