ik snap er er niks vanquote:
E3 conferentie duurt twee uur.quote:
15-20 minuutjes langerquote:
Kun je zien hoe gering het verschil is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:19 schreef chansadres het volgende:
Na een week tijd om mijn nieuwe Xbox One X te installeren. Vorige week gekocht bij mijn lokale dichtgaande Intertoys. Voor de helft kon ik hem niet laten liggen. Mijn 1e generatie gaat naar de slaapkamer. Installatie compleet, alles goed zetten. Hè, geen vinkjes bij HDR. Alles nagekeken. Bleek 1 miezerige instelling sinds aankoop van mij 4k scherm fout te staan. Jaren kijk ik mijn films zonder HDR...
Het is voornamelijk anders dan persé beter. Net RDR2 geïnstalleerd en dat ziet er wel zoveel beter uitquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je zien hoe gering het verschil is.
Dit is wel een dingetje hoor.quote:
Hoe kom je bij Steam?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:32 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is wel een dingetje hoor.
Gears of War, Halo en Age of Empires op Steam. Vermoed dat Tim Sweeney zit te vloeken in zijn goud betegelde kantoor.
Oehhh, netjesquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Microsoft gaat meer pc-games uitgeven op Steam
Microsoft gaat meer titels naar Steam brengen, gaat Win32 spellen op de Microsoft Store toelaten en brengt Xbox Game Pass naar PC.quote:
twitter:XboxP3 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 23:52:49Just finishing our final E3 rehearsal here with the team in Redmond. Feel really good about the briefing. Lots to show. We have 14 Xbox Game Studios games in the show this year, more first party games than we've ever had in the show. Fun times. #XboxE3 reageer retweet
Age of Empires 4 is zeker interessant. Ben vooral ook benieuwd waar de nieuwe studios mee gaan komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:39 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Microsoft gaat meer titels naar Steam brengen, gaat Win32 spellen op de Microsoft Store toelaten en brengt Xbox Game Pass naar PC.
Daarnaast zijn ze bezig met een overhaul van hun Xbox app op Windows 10 en zijn PC-exclusives Age of Empires 4, Gears Tactics en Minecraft:Dungeons al aangekondigd.
Flinke stappen dus.
(Maar in dit topic mag je volgens de disclaimer onderin niet over pc gaming praten)
Ik heb de topicpointer iets aangepast, dat gaat vooral om het voorkomen van "discussies" over PC vs. console.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:39 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
(Maar in dit topic mag je volgens de disclaimer onderin niet over pc gaming praten)
Nee, Mojang heeft daar wat problemen mee gevonden las ik op de Reddit een paar maanden geleden. Tot nader orde uitgesteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:39 schreef MMaRsu het volgende:
Maar die Minecraft beautiful texture pack is nooit uitgekomen of wel
Fortnitequote:Op maandag 3 juni 2019 16:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy
https://www.xbox.com/en-U(...)o_tw_Photo_buy_6.3.2
quote:Todd Howard: Sony, Microsoft Aren't 'Screwing Up at the Starting Line' for Next-Gen
https://www.ign.com/artic(...)ard-a-ign-unfiltered
waar blijft Gears Tactics en Gears POP!quote:Op maandag 13 mei 2019 15:07 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gears 5 komt vermoedelijk 10 september 2019 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |