Je hebt ook debiele atheïsten.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Oprotten met die debiele gelovigenSprookjes horen thuis op de basisschool
"cramming it down our throats"quote:
Zo te zien is de geestelijke gezondheidszorg in de USA nog steeds niet om over naar huis te schrijven.quote:
Denk eerder gepenetreerd.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef Hathor het volgende:
Zo hallo dan...die is vroeger als baby een paar keer heel hard op zijn hoofd gestuitert lijkt me.
Behoorlijk tolerant standpuntquote:Op woensdag 24 april 2019 15:05 schreef Jigzoz het volgende:
Alleen al door die ophef heeft die mafklapper nu een honderd keer zo groot publiek.
Laat maar komen, laat maar praten. Houd eventueel in de gaten wie er zoal op dat soort bijeenkomsten afkomen en laat het verder. Het zijn maar woorden.
Hou op zeg, Alex Jones heeft bij mijn weten nooit opgeroepen iemand op te hangen vanwege zijn geaardheid.quote:Pastor Anderson is de Alex Jones onder de christelijke priesters .
Heb t filmpje bekeken, goeie god die man heeft grote problemen. Zou hij zelf op mannen vallen en t in zijn broek doen dat Petrus hem daarom niet door de hemelpoort zal laten gaan ?quote:
Zeker, daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar de militante pro-abortus beweging die in Amerika probeert het doden van kinderen tot 1 minuut voor de geboorte te legaliseren.quote:
Ja, ach. Die gast lijkt me knettergek, maar niet gewelddadig of zo. Laat je ter compensatie 's avonds op televisie een deskundige even uitleggen dat er natuurlijk helemaal geen god bestaat en dat die meneer eigenlijk ernstig in de war is en hulp nodig heeft.quote:
Precies. Oproepen tot geweld is een prima reden om iemand de toegang tot ons land te ontzeggen.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is gewoon een totaaldebiel die we resoluut de deur moeten wijzen. Kritiek op LHBT mag, afwijzen van homoseksuele relaties mag, maar we gaan helemaal niemand kapotschieten omdat hij graag zijn piemeltje in iemand anders zijn kont steekt. En oproepen tot dat soort daden is ook niet toegestaan volgens onze Grondwet.
Ach ik zie het meer als performance art , waar die elke negatieve stereotype bevestigd puur om een reactie uit te lokkenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hou op zeg, Alex Jones heeft bij mijn weten nooit opgeroepen iemand op te hangen vanwege zijn geaardheid.
Dit is gewoon een totaaldebiel die we resoluut de deur moeten wijzen. Kritiek op LHBT mag, afwijzen van homoseksuele relaties mag, maar we gaan helemaal niemand kapotschieten omdat hij graag zijn piemeltje in iemand anders zijn kont steekt. En oproepen tot dat soort daden is ook niet toegestaan volgens onze Grondwet.
Dan zal je deze ook wel leuk vindenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
"cramming it down our throats"
Goede woordkeus wel!
Super geil!
Hij heeft wel game!Zit goed in de slachtoffer rol; 'minorities are bullies'
Wat een mafklapper.
Hij roept alleen op tot geweld; dus ik zou hem dezelfde behandeling geven als een Imam die homo's van het dak wil gooien. Spreekverbod en optiefen.
Eens. Overigens vind ik het irritant dat een figuur als die 'pastor' christelijk wordt genoemd. Weinig christelijks aan wat hij predikt.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch grappig dat er een christelijke haatprediker gevonden is om zich druk over te maken. Terwijl het met het aanpakken van de financiering van haatimams en haatmoskeeen al jaren en jaren niet opschiet vanwege 'economische belangen'. Het lijkt wel erg sterk op de selectieve verontwaardiging over de Nashville verklaring terwijl de import van homohaat in het Arabisch veel groter is en veel concretere gevaren met zich meebrengt.
Als je het probleem niet echt wil aanpakken wanneer het kan maar vooral een gratuit statement wil maken dan moet dit toch echt in de categorie 'morele zelfbevrediging' geschaard worden.
Terwijl een haatimam die hetzelfde predikt wel heel erg islamitisch is, en diens woorden wel concreet effect kunnen hebben. .quote:Op woensdag 24 april 2019 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Overigens vind ik het irritant dat een figuur als die 'pastor' christelijk wordt genoemd. Weinig christelijks aan wat hij predikt.
Misschien dient dit als een precedent kan daar hopelijk ook meer tegen gedaan wordenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:20 schreef TyVole het volgende:
Prima. Als hij dingen zegt die strafbaar zijn, gewoon weigeren.
Dat betekent echter ook dat Haatimams geweerd moeten worden want de boodschap is zo goed als hetzelfde.
Is het ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Overigens vind ik het irritant dat een figuur als die 'pastor' christelijk wordt genoemd. Weinig christelijks aan wat hij predikt.
Wat een onzin. Die keren dat er islamitische haatpredikers NL aandeden, is dat ook breed uitgemeten en bekritiseerd in de media en de politiek.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch grappig dat er een christelijke haatprediker gevonden is om zich druk over te maken. Terwijl het met het aanpakken van de financiering van haatimams en haatmoskeeen al jaren en jaren niet opschiet vanwege 'economische belangen'. Het lijkt wel erg sterk op de selectieve verontwaardiging over de Nashville verklaring terwijl de import van homohaat in het Arabisch veel groter is en veel concretere gevaren met zich meebrengt.
Als je het probleem niet echt wil aanpakken wanneer het kan maar vooral een gratuit statement wil maken dan moet dit toch echt in de categorie 'morele zelfbevrediging' geschaard worden.
Zoals ik het lees is die opleiding juist verdwenen ondánks het feit dat men er maatschappelijke relevantie in zag. Inholland verkeerde in nood en moest gesaneerd worden, de opleiding tot imam was een van de duurste, ook met speciale subsidie van het Ministerie van Onderwijs, en dus werd die geschrapt, samen met nog een aantal andere opleidingen. Terpstra zei dat hij geen keuze had.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Overigens, ooit hadden we in Nederland gewoon HBO-opleidingen tot imam aan hogescholen als InHolland, waarbij gewoon gematigde islam compatibel met Nederlandse democratische waarden werd onderwezen, net als aan de HBO-opleidingen tot (christelijk) pastoraal werker. Maar dat was een schande volgens sommige niet nader te noemen partijen, dus die opleidingen verdwenen. Blijkbaar wil men toch liever imams importeren die hun opleiding in Saudi-Arabie hebben genoten...
Ah, my bad. Wel zonde iddquote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is die opleiding juist verdwenen ondánks het feit dat men er maatschappelijke relevantie in zag. Inholland verkeerde in nood en moest gesaneerd worden, de opleiding tot imam was een van de duurste, ook met speciale subsidie van het Ministerie van Onderwijs, en dus werd die geschrapt, samen met nog een aantal andere opleidingen. Terpstra zei dat hij geen keuze had.
https://www.dub.uu.nl/nl/artikel/inholland-gaat-radicaal-saneren
https://www.trouw.nl/home(...)-verdwijnt~acb29935/
Lees de eerste soera eens, misschien kun je je statement dan nog iets nuanceren.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:20 schreef TyVole het volgende:
Prima. Als hij dingen zegt die strafbaar zijn, gewoon weigeren.
Dat betekent echter ook dat Haatimams geweerd moeten worden want de boodschap is zo goed als hetzelfde.
Farizeeers vonden zichzelf ook gristelijk, maar Jezus zei van hun dat zij wel de letter der wet kenden maar dat zij niet de liefde Gods hadden.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk ook met name gevolgd door mensen die dit soort oordelen delen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:58 schreef Cockwhale het volgende:
Bijzonder dat de supporters in de comments van de youtube video's de meeste lof krijgen. Dit soort waanzin..
Hij vliegt niet,maar pakt de treinquote:Op woensdag 24 april 2019 17:49 schreef Telefoonvork het volgende:
Dit stuk afval hiernaartoe laten vliegen en bij aankomst de toegang tot ons land ontzeggen. Onkosten die dit stuk afval heeft gemaakt niet compenseren.
Ik wilde het eigenlijk ook al posten, maar wilde dat toch liever niet. Maar ja, vaak zie je dat sommige mensen hun eigen 'zondige' natuur veroordelen; het mag er niet zijn. En vervolgens komen ze in een gruwelijke strijd terecht met zichzelf die ze met de wereld uitvechten door het daar op te projecteren. Ik kan alleen niet inschatten of deze man nou wel of niet gay achtig is. Misschien ben jij daar beter inquote:Op donderdag 25 april 2019 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort mensen worstelt toch vaak zelf met zijn geaardheid?
Omdat die christelijke haatprediker blank is tot nu de haatprikende imams niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb weliswaar een grafhekel aan de stad Amsterdam maar voor pastoor Anderson maak ik graag een uitzondering . Als de prijzen meevallen dan ben ik er zeker bijquote:Op donderdag 25 april 2019 00:07 schreef Tengano het volgende:
Ik heb al zitten kijken of ik er bij kon zijn, maar het is helaas op een donderdag. Niet dat ik een fan van deze mafklapper ben hoor, maar het lijkt mij best wel boeiend om daarbij aanwezig te zijn.
Ik had er vanmorgen echt zin in en heb ook de neiging om het hem daar heel lastig te makenquote:Op donderdag 25 april 2019 00:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb weliswaar een grafhekel aan de stad Amsterdam maar voor pastoor Anderson maak ik graag een uitzondering . Als de prijzen meevallen dan ben ik er zeker bij
Lijkt mij hilarisch om hem IRL mee te maken
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij is op zijn best wanneer die pissed isquote:Op donderdag 25 april 2019 00:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen echt zin in en heb ook de neiging om het hem daar heel lastig te maken
Ik ben bijna jaloers op jequote:Op donderdag 25 april 2019 00:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Hij is op zijn best wanneer die pissed is. Ik neem alvast mijn camera mee
Volgens mij ging het er iets anders aan toe maar ik zal het voorleggen aan de pastoor, ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeftquote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Farizeeers vonden zichzelf ook gristelijk, maar Jezus zei van hun dat zij wel de letter der wet kenden maar dat zij niet de liefde Gods hadden.
En Jezus zei ook: een ieder die tot mij komt zal ik geenszins uitstoten Joh 6,37. Iets waar deze goede man waarschijnlijk overheen gelezen heeft.
De Farizeeers deden nogal achterbaks en neerbuigend over Jezus dat hij op Sabath mensen genas van blindheid, verlamdheid of andere zaken. Dat was hun ' argument' om Jezus in diskrediet te brengen. Terwijl het voor die pisflikkers niet eens mogelijk was om hetzelfde te doen op maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er iets anders aan toe maar ik zal het voorleggen aan de pastoor, ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft
Ben aardig bekend met de bijbel , ben je toevallig evangelisch?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
De Farizeeers deden nogal achterbaks en neerbuigend over Jezus dat hij op Sabath mensen genas van blindheid, verlamdheid of andere zaken. Dat was hun ' argument' om Jezus in diskrediet te brengen. Terwijl het voor die pisflikkers niet eens mogelijk was om hetzelfde te doen op maandag of dinsdag.
Besides that, lees zelf je bijbel want Jezus zegt dat je geen leraar nodig hebt. De geest zal je leiden staat er geschreven.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef Nober het volgende:
Dus er is Vrijheid van meningsuiting maar alleen als het ons uitkomt.
Hij zet toch aan tot geweld? Dat valt niet onder die vrijheid.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Farizeeers vonden zichzelf ook gristelijk, maar Jezus zei van hun dat zij wel de letter der wet kenden maar dat zij niet de liefde Gods hadden.
En Jezus zei ook: een ieder die tot mij komt zal ik geenszins uitstoten Joh 6,37. Iets waar deze goede man waarschijnlijk overheen gelezen heeft.
Die is niet absoluut..quote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef Nober het volgende:
Daarom zei ik ook gristelijk; de wannabe godly creatures; iemand die pretendeert goddelijke waarden aan te hangen, maar alleen zijn acties geven blijk van wie hij werkelijk is.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
LOL, nee, Farizeeers vonden zichzelf nu juist bij uitstek anti-'Christelijk'.
Eerder ook door het feit dat de gemiddelde Nederlander het Engels machtig is en hierdoor YouTube filmpjes van zo'n mafklapper kan volgen. Het Arabisch beheersen de meesten niet waardoor veel haat vanuit de radicale islam mafklappers voor westerse oren verborgen blijft.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat die christelijke haatprediker blank is tot nu de haatprikende imams niet.
Dus het kan zomaar zijn dat deze gek straks voor mijn deur staat!!!quote:"Ze gaan hun gang maar. Ik weet niet waar ze bang voor zijn. Misschien voor de waarheid?", laat Anderson weten in een telefonisch interview met de NOS.
Het idee om naar Nederland af te reizen is ontstaan na een zendingsreis op Aruba vorig jaar. Anderson kwam daar een aantal Nederlanders tegen die hem vroegen om eens in Amsterdam te komen spreken. Daarna is de voorganger van de Faithful Word Baptist Church, die zo'n 375 leden heeft, gaan kijken naar zijn online publiek. "In Nederland wonen veel luisteraars van mijn preken. Het doel van deze reis is om een aantal van hen te ontmoeten. Daarnaast willen we ook deur-tot-deur gaan evangeliseren."
https://nos.nl/artikel/22(...)jk-inreisverbod.html
Haha, eehhh... bepaalde landen zitten er tjokvol mee. Op homoseksualiteit staat op best wel veel plekken nog gevangenisstraf of zelfs de doodstraf, hoor.quote:
Hopelijk kan NL hem laten signaleren in het Schengen Information System, zodat hij de EU niet binnenkomt.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:06 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hij vliegt niet,maar pakt de trein
Toch gaat Anderson door met de voorbereidingen van zijn reis naar Nederland. Hij verwacht geen problemen aan de grens. "Ik stap niet in het vliegtuig naar Nederland. Ik ben daarvoor al in Europa en pak gewoon de trein naar Amsterdam
Farizeers vonden zichzelf niet christelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nogmaals is zeg ook gristelijk. Dat is een term voor mensen die zich nogal over the top gedragen binnen hun geloofsgemeenschap.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Farizeers vonden zichzelf niet christelijk
Hij heeft ook wel iets weg van een faute sekteleider (pleonasme voor de mierenneukers).quote:
Denk dat hij bang is zelf bekeerd te worden danquote:Op donderdag 25 april 2019 11:31 schreef YuckFou het volgende:
Hij kan beter een maandje of 2 later komen, tijdens de pride, dan heeft ie 't publiek wat hij zo veracht om tegen te prediken, kan íe gelijk zieltjes winnen en bekeringen doen
Ja daar vertellen ze tegenwoordig sprookjes over Het Klimaat (vrede zij met hem).quote:Op woensdag 24 april 2019 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Oprotten met die debiele gelovigenSprookjes horen thuis op de basisschool
quote:Amerikaanse 'haatprediker' mag Nederland niet in
De Amerikaanse prediker Steven Anderson wordt niet toegelaten in Nederland en de rest van het Schengengebied. Dat schrijft staatssecretaris Harbers in antwoord op vragen uit de Tweede Kamer.
Volgens de bewindsman is het kabinet er alles aan gelegen "om krachtig op te treden tegen extremistische sprekers die met het verspreiden van hun denkbeelden de vrijheden van anderen inperken, of zelfs aanzetten tot haat of geweld".
Om die reden zegt Harbers maatregelen te hebben genomen om de inreis van Anderson in de Schengenzone te voorkomen. Hij wil niets kwijt over de technische details van het inreisverbod, omdat hij nooit ingaat op "individuele casussen".
Twijfels over Holocaust
Anderson spreekt zich extreem hatelijk uit over lhbti'ers. Ook is hij fel anti-abortus, tegen het gebruik van condooms en stelt hij bewijzen voor de Holocaust ter discussie.
D66-Kamerlid Bergkamp zegt op Twitter: "Vandaag heeft de liefde gewonnen van de haat." Volgens haar kon Nederland niet anders dan de 'haatprediker' de toegang weigeren.
Anderson wilde op 23 mei in Amsterdam spreken.
https://nos.nl/artikel/22(...)derland-niet-in.html
Ah, dus het is feitelijk wel mogelijk om iemand in 1 keer de toegang tot een groot deel van Europa te ontzeggen?quote:De Amerikaanse prediker Steven Anderson wordt niet toegelaten in Nederland en de rest van het Schengengebied.
Welke landen zijn Schengenlanden?quote:
Beetje zwak, eigenlijk. Alsof we niet bestand zijn tegen zulke achterlijkheid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Telefoonvork het volgende:
Deze mafklapper mag de EU dus niet in, volgens het nieuws vandaag.
quote:The church received national attention in the United States in August 2009, when Anderson reportedly gave a sermon—entitled "Why I Hate Barack Obama"—in which he said he prayed for the death of the president.[22][23][24][25][26][27][28]
Anderson did not solicit the killing of the President but he did suggest that the country would "benefit" from Obama's death.[29] Anderson also told local television station KNXV-TV that he would like it if Obama were to die of natural causes, because he does not "want him to be a martyr" and because "we don't need another holiday."[29] Anderson told columnist Michelangelo Signorile that he "would not judge or condemn" anyone who killed the president.[4]
Anderson's invective against Obama stems in part from Anderson's opposition to Obama's support for abortion rights.[30][31][32] Anderson was then the recipient of death threats while a group, People Against Clergy Who Preach Hate, organized a "love rally" which was attended by approximately a hundred people outside the church.[3][30][33]
The day after Anderson delivered his "Why I Hate Barack Obama" sermon, a church member, Chris Broughton, carried an AR-15 semiautomatic rifle and a pistol to the Phoenix Convention Center, where President Obama was speaking.[3][34][35] Broughton explained that he was not motivated by the sermon although he agreed with it.[30] The New Mexico Independent reported that Broughton's appearance at the rally was part of a publicity stunt organized by conservative radio talk show host Ernest Hancock, who also came to the rally armed, and engaged in a staged interview with Broughton which was later broadcast on YouTube.[32] Anderson told ABC News affiliate KNXV-TV in Phoenix that the Secret Service contacted him after this event.[3]
Bron: Wikipedia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |