van dr buik?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
Misschien wat plaatjes in je OP voor inspiratie?
Nee van de stijl die ze wil hebbenquote:
Plaatjes lukt me niet, of veel te groot of de link werkt nietquote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee van de stijl die ze wil hebben
Want ik kan wel noemen waar ik shop (succubus, Topvintage etc) maar volgens mij is dat niet wat ze bedoeld
Maar ik hou ook wel van mee denken over waar ze dat dan misschien wel hebben
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 24 april 2019 15:24 schreef NitraatPoep het volgende:
Zoeken op YouTubers met hetzelfde postuur die shoplogs/passhows doen hielp mij enorm om uit te zoeken wat er past bij mijn figuur (ook een buikje)
Misschien kun je daar beginnen?
stop met het dragen van broeken met gaten. Dat ziet er echt onverzorgd en armoedig uit. Draag gewoon een spijkerbroek (Levi's) zonder gaten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef ChocoMilkshake het volgende:
[..]
Plaatjes lukt me niet, of veel te groot of de link werkt niet![]()
Maar ik hou van shirtjes waar een logo/merk op sta van bijv adidas / vans / levi's. Chino's maar ook broeken met gaten. Ik vind het stoer om een bandana om m'n pols te hebben. Ik vind leren jasjes leuk (evt met studs). Als schoenen meestal vans of converse all stars. Ik vind van die houthakkers blouses leuk (los over shirt heen). En shirtjes met een borstzakje
Ik maak me echt niet druk om wat andere vinden van de kleren die ik draag.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:41 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
stop met het dragen van broeken met gaten. Dat ziet er echt onverzorgd en armoedig uit. Draag gewoon een spijkerbroek (Levi's) zonder gaten.
Ik vind het jammer dat je daar als je retourt sws kosten betaald. Als ik dan bij meerdere winkels wil shoppen wordt het een dure grapquote:Op woensdag 24 april 2019 17:37 schreef Karina het volgende:
Bonprix, voornamelijk voor spijkerbroeken. Ze hebben ook een afdeling grote maten en sommige spijkerbroeken zijn in verschillende lengtes te koop, normaal, kort of lang.
\Dat is inderdaad een minpunt, maar als je op een gegeven moment je maat weet hoef je niet zo vaak wat terug te sturen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je daar als je retourt sws kosten betaald. Als ik dan bij meerdere winkels wil shoppen wordt het een dure grap
Ik shop áltijd online ik heb aan winkelen en vooral omdat je steeds de paskamer in moetquote:Op zondag 28 april 2019 11:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb niet echt een vaste winkel, koop gewoon wat ik leuk vind.
Ik shop nooit online, geklooi met retouren
Dat is ook de reden dat ik altijd online shop. Moet je eerst weer in de rij staan voor die paskamers en vervolgens mag je bij de kassa's aansluiten..quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik shop áltijd online ik heb aan winkelen en vooral omdat je steeds de paskamer in moet![]()
Otto
Bonprix
Zalando
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |