quote:Op woensdag 24 april 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e. Die veegkut ernaast bezemt iedere keer haar zooi door de schutting het pad op.
Da's een prima team.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi woord, bijna net zo mooi als plamuurlul
Voor wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je excuses al aan geboden aan Lyza?
Ik vermoed dat ze ter bevestiging van een nieuwe regenpijp zijn.quote:
Nu maar hopen dat het een spouwmuur is .. anders liggen die korrels straks gewoon binnen naast de kattenbakquote:
wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 24 april 2019 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je excuses al aan geboden aan Lyza?
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een spouwmuur is .. anders liggen die korrels straks gewoon binnen naast de kattenbak
Of voor de trap naar je dakterras/tuinquote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze ter bevestiging van een nieuwe regenpijp zijn.
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of voor de trap naar je dakterras/tuin
Dat lijkt mij wel aangenaam, maar goed zojuist gesproken met een van die gasten, mijn raam komt deze week dus nog niet, dat werd eerder wel beweerd, en de pannen ook niet, ze zijn nog steeds met het voorbereidend werk bezig.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of voor de trap naar je dakterras/tuin
beetjequote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je wel beetje kunnen slapen afgelopen tijd, Sas?
Voor je het weet krijgen ze een extra ingelastte bouwvak vakantiequote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel aangenaam, maar goed zojuist gesproken met een van die gasten, mijn raam komt deze week dus nog niet, dat werd eerder wel beweerd, en de pannen ook niet, ze zijn nog steeds met het voorbereidend werk bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |