Het moet ergens beginnen! Ik ben van mening dat we al veel te laat zijn maar dat betekend niet dat ik gelijk heb. Kijk de aarde hersteld wel, met of zonder ons dat is aan ons. Gaan we door met onze CO2 en Airco's of passen we ons gedrag aan?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben wel voor maatregelen, maar aan de andere kant is het vrij zinloos als dwerglandje
Vergeet de terrasverwarming niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
Duurde fucking lang....
[..]
Het moet ergens beginnen! Ik ben van mening dat we al veel te laat zijn maar dat betekend niet dat ik gelijk heb. Kijk de aarde hersteld wel, met of zonder ons dat is aan ons. Gaan we door met onze CO2 en Airco's of passen we ons gedrag aan?
Neophyte.quote:
Ah, dat liedje ken ik niet. Zal ik eens luisteren als ik niet andere muziek aan heb staan.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
De B is random want Tilly was al bezet dus ging ik het alfabet af maar TillyA klinkt niet. En Til komt van een liedje van Waardenberg en de Jong
Zelfrijzend bakmeel is het beste middel.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:14 schreef sly-nl het volgende:
@:tilly
Het beste werkte voorgaande jaren die groene lokdoosjes van vapona.
quote:Op woensdag 24 april 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben tegen de Airco, zodat ze allemaal voor 50 euro op MP komen
Slaat ook totaal niet op mij maarja je moet watquote:Op woensdag 24 april 2019 01:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die tekst doet je geen goed Tilly.
Ok, thnks.. maar ik wil ook weer niet dat al die mieren buikpijn krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfrijzend bakmeel is het beste middel.
Ben je al gewend aan de helm en op de weg rijden?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Slaat ook totaal niet op mij maarja je moet wat
Dat zei ik eerder al, als je het medisch nodig hebt uiteraard maar het is een wereld probleem atm geen medisch.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mogen de chronische kneuzen wel een airco?
Airco's zijn inderdaad slecht voor het klimaat. Niet omdat ze warmte uitstoten trouwens, dat effect is verwaarloosbaar, maar omdat ze zoveel energie verbruiken en dus uitstoot van veel broeikasgassen veroorzaken.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ook maar dat is in het vergelijk met airco's maar een klein percentage in mijn ogen.
Elvis flies!quote:Op woensdag 24 april 2019 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat klinkt als de ratten uit de lucht dus nee, jij verliest.
Thanks, hoop dat ze allemaal doodvermoord gaan zijn door de blüm. Maar jij hebt dus al mieren en je laat ze gewoon nog ff lopen?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:14 schreef sly-nl het volgende:
@:tilly
Het beste werkte voorgaande jaren die groene lokdoosjes van vapona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |