Mooi dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk dan hoe mooi!
40+ / [40+ SC #1710] *
Alles oke! Goede tekenavond gehad. Jij nog steeds herstellende?
Kamervragen moet er komen .quote:
Het is niet de offerte voor keuken zelf, die was oké. Gaat om 't voorwerk. Ik heb er al 1 uitgekozen, maar weet nu niet of ik het daadwerkelijk ga laten doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gooi er een ikea-ding in en dan over 8 jaar gewoon een nieuwe
Niet erg duurzaam, die gedachte.
Laat ons eentje kiezen
Dit is nu een eeuwenoude traditie waarvan ik hoop dat het nooit weg gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat!
Ik kijk uit principe niet naar je plaatje![]()
Maar tres serieus. Ik vind het ook echt belachelijk dat zoiets (die paasvuren) nog mag in deze tijd.
Brandend hout zit enorm veel extra-fijn fijnstof in. Los daarvan is het voor moi totaal onbegrijpelijk dat zoiets toch gebeurt met eigenlijk alleen maar negatieve gevolgen (behoudens die paar erceties bij verknipte pyromanen dan). Maar goed, ik tik al op een raampje als een retard bij de supermarkt 10 minuten onnodig z'n motor laat draaien.![]()
Had ik overigens niet van je verwacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan die plamuurlul nog wat voor je betekenen.
oh, helaas zit je in een ongunstige tijd. Personeel is nauwelijks te krijgen en dat drijft de arbeidskosten enorm op. Balen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is niet de offerte voor keuken zelf, die was oké. Gaat om 't voorwerk. Ik heb er al 1 uitgekozen, maar weet nu niet of ik het daadwerkelijk ga laten doen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
Een offerte die 2x hoger uitvalt dan verwacht. Ben het nu al zat met die kutkeuken, ik hou het wel bij de ouwe.
Ja, dat hoor ik van alle kanten inderdaad. Dan maar even wachten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh, helaas zit je in een ongunstige tijd. Personeel is nauwelijks te krijgen en dat drijft de arbeidskosten enorm op. Balen.
Meters bier zupen en hoken, en brommers kiek'nquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oost Nederland hè? Voxs die gaat ieder weekend naar schuurfeesten en Tractorpull-evenementen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Maar je moet wat over hebben je voor je kersenhouten Traumküche.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]![]()
Die kwam niet heel betrouwbaar over.
Er keek ook bijna niemand geloof ik. Terecht.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh het is Jensen zijn laatste uitzending lees ik, RTL ook genoeg van die dikke droeftoeter eindelijk
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er keek ook bijna niemand geloof ik. Terecht.
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er keek ook bijna niemand geloof ik. Terecht.
Kenne al die gristenhonden dan niet gewoon wachten op het eeuwige hellevuur? Ze willen al een voorproefje hier op aard.. En wij astma-lijerts en ongelovigen moeten daarin meegaan zekerquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is nu een eeuwenoude traditie waarvan ik hoop dat het nooit weg gaat.
Het snoeihout kan ook idd afgevoerd en verwerkt in afvalverwerking. En idd, erg milieubewust is het niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meters bier zupen en hoken, en brommers kiek'n
"En wat doe ieje dan?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb net met de Project Rembrandt meegedaan."
"Ja, je moet die remm'n niet in de fik hebb'n"
True, maar niet zaken doen met onbetrouwbare plamuurlullen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je moet wat over hebben je voor je kersenhouten Traumküche.
En wodka-tampons in hunnies kontenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oost Nederland hè? Voxs gaat ieder weekend naar schuurfeesten en Tractorpull-evenementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |