quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf zie ik wel wat vooruitgang sinds de laatste prent, maar zou jij je oordeel willen vellen over dit werkje?![]()
[ afbeelding ]
Goeie.quote:
Vandaag niet. Heb je het gifje gezien wat ik poste?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog dingen in de fik gestoken vandaag?
Had je gekwoot @ vorige..quote:
Het is zo dom allemaal dat zelfs de meest rechtse gasten van hem er een beetje besmuikt om moeten lachen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Voxs het volgende:
Ik las even terug. Gister (?) keek ik een stukje Jensen. Die is bezig met een kruistocht tegen 'slinks'. Een grote samenzwering door fatsoenlijke mensen om het onfatsoen te indoctrineren, het is een schande!!
Kun je nu dingen uit het verleden achter je laten door het vuur?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaag niet. Heb je het gifje gezien wat ik poste?
Het hout was zo droog dat de stapel binnen een paar minuten in lichterlaaie stond.
Tenenkrommend op de verkeerde manierquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo dom allemaal dat zelfs de meest rechtse gasten van hem er een beetje besmuikt om moeten lachen.
Vuile vieze pyromanensympathisantequote:Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Voxs het volgende:
Ik las even terug. Gister (?) keek ik een stukje Jensen. Die is bezig met een kruistocht tegen 'slinks'. Een grote samenzwering door fatsoenlijke mensen om het onfatsoen te indoctrineren, het is een schande!!
De winterquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je nu dingen uit het verleden achter je laten door het vuur?
Kijk dan hoe mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vuile vieze pyromanensympathisante![]()
Alles oke,voxzs?
Wel een beetje in de vergetelheid. Weet niet hoe het bij hem zit, maar dat heeft ook wel wat. Zouden best een stel andere ouwe reuzen een voorbeeld aan hebben kunnen nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had je gekwoot @ vorige..
Ja, las het ook net dat Rinus nog alive and kickin' is.
Mo Koetsquote:Goede live show v Van kooten en De Bie was dat. Mo was erbij
![]()
![]()
Mjah, je herstelt wel minder snel als je ouder wordt hoorquote:Nahh. kan die ettertyjes best wel hebben nog, maar door die ribbenkwetsuur (niet leeftijd gebonden hoorr)is het gewoon te riskant. Dus maar stoppen.
Klik 'm open voor morgen.quote:Dit las ik paar dagen terug. https://www.theguardian.c(...)-clinton-republicans
Fijn contrast wel. Ook @:Recce en natuurlijk....... @:haagslabieltje (piss off, gek)
Groen Links brandweerquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:08 schreef Voxs het volgende:
Ze hadden 18 kuub hout, er moest 8 af van de brandweer.
Teringlijders zijn het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
Een offerte die 2x hoger uitvalt dan verwacht. Ben het nu al zat met die kutkeuken, ik hou het wel bij de ouwe.
Gooi er een ikea-ding in en dan over 8 jaar gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 23 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
Een offerte die 2x hoger uitvalt dan verwacht. Ben het nu al zat met die kutkeuken, ik hou het wel bij de ouwe.
Knokploeg nodigquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |