SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2019 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In principe gewoon werken, want ik werk naast de baan en kan douchen op m’n werk. Ik heb wel zo min mogelijk afspraken gepland, dat mocht het nodig zijn ik gewoon vrij kan nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:26 schreef La_Tramposa het volgende: [..] Ah dat is ook een mooie omgeving en weinig reisstress
En ga je dan wel tussen de trainingen door met de benen omhoog liggen of wel gewoon werken of andere dingen gepland staan?
![]()
Nu op NPO2 over pieken. Serie met Gregory Sedoc. Dat je dus al koorts krijgt bij 40 minuten duurtraining in 30 graden. Bij twee topbeachvolleyballers.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toevallig heb ik gisteren midden op de dag bij 26 graden een halve marathon gelopen (Kasteelloop van de Haar).
Ik had van tevoren geprobeerd zoveel mogelijk te drinken, maar ik plaste alles gewoon weer uit.![]()
Het doel was vooral niet oververhit raken. Heel erg fijn dat ze extra water- en sponsposten hadden geregeld! Bij elke post heb ik water gepakt, en sponzen over me heen uitgeknepen. Ook heel blij met de tuinsproeiers van de toeschouwers.
De eerste ronde ging goed, en bij het ingaan van de tweede ronde voelde ik dat ik genoeg energie had en me gewoon prima voelde. Ben toen een beetje gaan versnellen. Er was zo goed als geen schaduw, maar het waaide toen wel even hard schuin van voren, dus dat was een welkome verkoeling. Ik heb vanaf de tweede ronde beetje bij beetje wat mensen ingehaald en er kwam zelfs nog een eindsprint uit.
Wow, ik was zo blij dat ik eens een keer goed heb gelopen in snikheet weer en zelfs een (minimale) negatieve split! Daarna even uitpuffen en toch wel genieten van de zon. Ook nog een compliment gekregen van iemand die ik inhaalde. Mijn dag kon niet meer stuk!![]()
Nog even bijgekomen bij de massagekraam. Daar merkte de fysiotherapeut dat mijn rechterenkel stijver was dan links; mijn tarsale tunnel zat vast en die heeft hij weer losgetrokken. Ik kon gelijk weer dieper door mijn enkel zakken. Hoe mooi is dat?![]()
Oh, en vrijdag heb ik ook een loopje gedaan, the Night Run Festival hier.
Vorig jaar vond ik het superleuk, maar toen heb ik de korte afstand gedaan omdat het 5 dagen na Rotterdam was. Nu zat er bijna 2 weken tussen, dus kon ik de 11k lopen. Het eerste stuk was ook weer door het centrum, door het Kronenburgerpark met een klein klimmetje (ja, ik weet het, Guard lacht me nu vast uit), maar daarna mochten we de Ooijpolder in. Oh, wat was ik blij met vlak asfalt, en het was ook een stuk koeler.
Ik had het idee dat ik daar goed op stoom was en best snel liep, maar terugkijkend waren juist de stukken in het centrum het snelst.Maar goed, de diesel draaide goed, dus ik heb voor een funrun best hard gelopen. Wel helaas wat te veel nootjes gesnoept na het avondeten, dus dat kwam er aan het eind uit.
Dat was ook voor het eerst. Verder prima loopje, erg gezellig!
![]()
Kleine klimmetjes zijn prima om mee te beginnen.
Ik ben tweede paasdag een schnitzel gaan eten en een Weizen gaan drinken in Ahrtal. Daar gingen natuurlijk wat klimmetjes aan vooraf. 15 km gelopen met ruim 1100 D+. Beetje klimmen en klauteren erbij, was een mooie dag![]()
Nu ben ik wel verkouden geworden, en misschien wel een beetje meer ziek.
En mag ik voor zaterdag geen loopjes meer doen, op straffe van 5 burpees per gelopen km. Opgelegd door mijn loopmaatje waarmee ik zaterdag 50 km ga lopen in de Ardennen.
Ik ben al blij als ik dan kan lopen zonder mijn longen daar achter te laten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben al weken aan het twijfelen of ik durf een fietsvakantie te boeken door de Pyreneen, ik weet niet of ik het klimmen goed aankan. Maar volgens mij loopt Guard die hoogtemeters momenteel gewoon lopend per dag
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon doen! Als dat geen mooie ervaring is...quote:Op woensdag 24 april 2019 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben al weken aan het twijfelen of ik durf een fietsvakantie te boeken door de Pyreneen, ik weet niet of ik het klimmen goed aankan. Maar volgens mij loopt Guard die hoogtemeters momenteel gewoon lopend per dag
F means you're fucked![]()
Dat zou mij dus niet tegenhouden voor een loopje van een kilometer of 10-15...quote:Op woensdag 24 april 2019 02:51 schreef Guard het volgende:
En mag ik voor zaterdag geen loopjes meer doen, op straffe van 5 burpees per gelopen km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
We hebben alvast voor de komende jaren geburpeed denk ik zo...quote:Op woensdag 24 april 2019 09:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zou mij dus niet tegenhouden voor een loopje van een kilometer of 10-15...F means you're fucked![]()
Haha, core business ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:07 schreef YUR het volgende:
[..]
We hebben alvast voor de komende jaren geburpeed denk ik zo...
Burpees? Okee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb eens een vraagje. Hoe bepaal jij de hoogtemeters die je gelopen hebt?quote:Op woensdag 24 april 2019 02:51 schreef Guard het volgende:
15 km gelopen met ruim 1100 D+.
Ik zie daar namelijk vaak veel verschillen in zitten bij mij zelf.
Afgelopen week liep ik een trailrun in België van 15.5km. Volgens de organisatie had die 290 D+, terwijl mijn Garmin 610 bijvoorbeeld maar op 176 D+ uitkomt.
Organisaties gebruiken volgens mij geregeld tracedetrai.fr om routes te berekenen (een soort afstandmeten.nl maar dan met hoogtekaartjes.) terwijl andere hun parcours weer meten met een GPS horloge of een hoogtemeter volgens mij. Ik heb geen idee welke nou het nauwkeurigst is van allemaal.
Ik was wel eens benieuwd hoe jij het aantal gelopen hoogtemeters berekend.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Leuk artikeltje https://www.prorun.nl/tra(...)elijke-waarheden/Het?
Edit: gebaseerd op een al ouder artikel zie ik https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27570626![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dat zijn geen open deuren, dat zijn gewoon deurposten waar überhaupt geen deur meer in aanwezig isquote:Op woensdag 24 april 2019 11:45 schreef RunnerAdd het volgende:
Leuk artikeltje https://www.prorun.nl/tra(...)elijke-waarheden/Het?
Edit: gebaseerd op een al ouder artikel zie ik https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27570626
Je wordt langzamer als je ouder, dikker en minder getraind bent. Joh.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zo lang ik mensen van 50+ nog PR's zie lopen, maak ik me voorlopig nog geen zorgen
F means you're fucked![]()
Gisteren een bootcamptraining gehad zonder burpees!Wel heel veel beendingen waardoor ik dat voel bij het traplopen.
Vandaag dus niet al te inteniseve intervallen lopen.![]()
Geen burpees...quote:Op woensdag 24 april 2019 18:03 schreef wyccie het volgende:
Gisteren een bootcamptraining gehad zonder burpees!Wel heel veel beendingen waardoor ik dat voel bij het traplopen.
Vandaag dus niet al te inteniseve intervallen lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen burpees
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D![]()
Had een vermoeiende studiedag op 't werk en kwam laat thuis, dus had de fartlek in het bos afgezegd, en dat is maar goed ook. Na een anderhalf uur begon het ineens te flitsen en vlak erna te plensen. Complete chaos.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geboekt.. aaahh! Op zich heb ik best fietsvakantie ervaring maar nooit in de echte bergen.. en ik zit hier in Parijs nooit op een fiets dus ik heb straks in juni 3 weken om mezelf fietsklaar te makenquote:Op woensdag 24 april 2019 08:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon doen! Als dat geen mooie ervaring is...Maar het wordt zeker een ervaring!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed zo! Met jouw basisconditie hou je het vast vol, desnoods doe je er wat langer over, toch? Dan maar geen KOM'squote:Op woensdag 24 april 2019 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geboekt.. aaahh! Op zich heb ik best fietsvakantie ervaring maar nooit in de echte bergen.. en ik zit hier in Parijs nooit op een fiets dus ik heb straks in juni 3 weken om mezelf fietsklaar te makenMaar het wordt zeker een ervaring!
![]()
![]()
Ja dat denk ik ook wel. Een fietsvriend van mij zegt dat het grootste risico is dat ik het op een niet leuke manier niet leuk ga vindenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:22 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Goed zo! Met jouw basisconditie hou je het vast vol, desnoods doe je er wat langer over, toch? Dan maar geen KOM'sMaar ik houd wel van een beetje afzien, en lekker op de camping hangen..
Ik was nog wel even onderweg, zou nog ruim kunnen volgens buienradar, maar het werd onderweg wel erg donker met over flitsen. Gelukkig barstte het pas echt los toen ik al weer binnen was!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Had een vermoeiende studiedag op 't werk en kwam laat thuis, dus had de fartlek in het bos afgezegd, en dat is maar goed ook. Na een anderhalf uur begon het ineens te flitsen en vlak erna te plensen. Complete chaos.![]()
Ja buienradar klopte niet echt vandaag. Je kunt dan beter lightningmaps kijkenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Ik was nog wel even onderweg, zou nog ruim kunnen volgens buienradar, maar het werd onderweg wel erg donker met over flitsen. Gelukkig barstte het pas echt los toen ik al weer binnen was!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier bleek de grote rode vlek van buienradar ook niet meer dan een aangename regenbui te zijn bij een 11km rondje. En na 2 weken fysio zit het tempo er gelukkig weer een beetje in.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: