Yep. Warmte die af gaat geven tijdens het bakken van de wrap is genoeg. Als je hem voor gaat koken, wordt het te zacht.quote:
Boerenkool laat zich rauw slecht verteren. Dan kan je beter andijvie doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Warmte die af gaat geven tijdens het bakken van de wrap is genoeg. Als je hem voor gaat koken, wordt het te zacht.
Andijvie is smerig manquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Boerenkool laat zich rauw slecht verteren. Dan kan je beter andijvie doen.
Oeh, die gaat in mijn bookmarksquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef realAIVD het volgende:
Als het op budgetkoken aankomt, ben ik een groot fan van budgetbytes. Zeker niet alle recepten zijn onder 1 euro per maaltijd, maar ze zijn wel allemaal met het oog op een lage prijs gemaakt (waarbij de smaak niet uit het oog wordt verloren). Het aantal recepten dat er op staat is intussen enorm, en het zijn over het algemeen ook prima recepten.
voor mensen die met koken willen beginnen, maar niet weten waar te starten is dit grappig genoeg ook een toppertje.
En....vaders en moeders met een kind dat op kamers gaat: geef ze deze site door!![]()
Maaltijden die onder de 1 euro uitkomen staan zoals ik al zei ook op deze site, één van mijn favorieten in die categorie is deze:
https://www.budgetbytes.com/african-peanut-stew-vegan/
De website. Paar ingredienten van het recept vind ik niet lekkerquote:
Ja, de groene meuk laat ik er in dit recept altijd uit, haha, gaat prima! ;-)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De website. Paar ingredienten van het recept vind ik niet lekker
Oeh, bij deze is de koriander/zeep optioneel. Even boodschappen doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ja, de groene meuk laat ik er in dit recept altijd uit, haha, gaat prima! ;-)
Dit is trouwens ook een geweldig recept:
https://www.budgetbytes.com/oven-fajitas/
maar goed, je hebt daar nog zat te ontdekken, veel (eet)plezier!
HAHAHA, bij mij is koriander altijd optioneel... eeewwwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oeh, bij deze is de koriander/zeep optioneel. Even boodschappen doen
Hmms die site ga ik ook ff bookmarkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef realAIVD het volgende:
Als het op budgetkoken aankomt, ben ik een groot fan van budgetbytes. Zeker niet alle recepten zijn onder 1 euro per maaltijd, maar ze zijn wel allemaal met het oog op een lage prijs gemaakt (waarbij de smaak niet uit het oog wordt verloren). Het aantal recepten dat er op staat is intussen enorm, en het zijn over het algemeen ook prima recepten.
voor mensen die met koken willen beginnen, maar niet weten waar te starten is dit grappig genoeg ook een toppertje.
En....vaders en moeders met een kind dat op kamers gaat: geef ze deze site door!![]()
Maaltijden die onder de 1 euro uitkomen staan zoals ik al zei ook op deze site, één van mijn favorieten in die categorie is deze:
In mijn studententijd heb ik ooit eens voor een feest een huzarensalade gemaakt met als basis een aantal blikken kattenvoer.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Tengano het volgende:
Ik heb trouwens een kerel ooit gekend die altijd kattenvoer kocht, maar dus geen katten had
Ik heb deze peanut stew laatst gemaakt (niet uit geldnood maar omdat het er goed uitzag) en het was inderdaad erg lekker. Helaas was "collard greens" of palmkool (wat zo'n beetje hetzelfde is zo te zien) niet te krijgen maar met chinese kool was het ook lekker. Toffe site.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef realAIVD het volgende:
Collard greens zijn in Nederland relatief prijzig. Chinese kool is dan een stukje goedkoper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb deze peanut stew laatst gemaakt (niet uit geldnood maar omdat het er goed uitzag) en het was inderdaad erg lekker. Helaas was "collard greens" of palmkool (wat zo'n beetje hetzelfde is zo te zien) niet te krijgen maar met chinese kool was het ook lekker. Toffe site.
Ja, goed hè, ik bezoek die site met regelmaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb deze peanut stew laatst gemaakt (niet uit geldnood maar omdat het er goed uitzag) en het was inderdaad erg lekker. Helaas was "collard greens" of palmkool (wat zo'n beetje hetzelfde is zo te zien) niet te krijgen maar met chinese kool was het ook lekker. Toffe site.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:35 schreef kibo het volgende:
[..]
In mijn studententijd heb ik ooit eens voor een feest een huzarensalade gemaakt met als basis een aantal blikken kattenvoer.
Lovende reakties op gekregen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |