Misschien die bruine exemplaren bij de groenteboer op de markt. In de supermarkt kosten ze al gauw 25ct per stuk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef realAIVD het volgende:
Kost een banaan maar 15 cent, serieus? Hmmmm, jammer dat ik die niet lekker vind![]()
Interessant topic, ik ben heel slecht in goedkoop koken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
Wat je kan verwachten, een voorbeeld:
1 banaan, 15 cent.
Een kop havermout, 8 cent.
Glas water, 'gratis'.
Eetlepel pindakaas, ~8 cent.
Alles behalve de pindakaas in een blender gooien en dan pannenkoekjes mee bakken. Pindakaas om erop te smeren en voila...
31 cent voor een gezond ontbijt met veel vezels.
Hiermee kun je geen pannenkoekjes bakken. Valt uit elkaar.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
1 banaan, 15 cent.
Glas water, 'gratis'.
Alles behalve de pindakaas in een blender gooien en dan pannenkoekjes mee bakken. Pindakaas om erop te smeren en voila...
Ik waardeer je initiatief, maar heb je dit ook zelf geprobeerd? Zonder een eitje met een beetje melk zie ik je hier echt geen pannekoekje van bakken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit gemaakt heb. En er hoort iig nog wel wat zout in dit beslag, anders wordt het ook te laf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
1 banaan, 15 cent.
Glas water, 'gratis'.
Manger!quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eens en post pics van resultaat...
Deze man weetquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Vroeger at ik vaak zo'n pak op als maaltijd, 34 cent bij de Appie![]()
[ afbeelding ]
1 euro per maaltijd dus 3 euro per dag. Zo lees ik het tenminste.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:59 schreef wiskundenoob het volgende:
1 euro per dag dus 30/31 per maand.
30 eieren bij de turk 3-4 euro.
1 kg varkensgehakt ad 5 euro
1 kg kipfilet ad 6 euro
1 kg spek/rundergehakt/stoofvlees 5-6 euro
2 kg meel 1 euro (maak je brood, pasta, noodles, bapao en pannenkoeken van)
Overige geld vul je aan met diepvriesgroenten, verse groente die weggaan voor 1 euro per kg of koolhydraten zoals aardappels, brinta e.d.
Oogt bijzonder smakelijk en die man ziet er ook gezond uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
20 kilo kippengrit koop je voor 8 euro. Dat is veertig cent per kilo. Als je dat een tijdje kookt kun je daar een stevige maaltijdsoep van maken; je moet het recept alleen niet met je tafelgenoten delen. En in principe als die vogels het kunnen eten en wij eten hun eieren, waarom zou het voor ons dan niet oke zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Er was ooit bij showroom op tv een kerel die vogelvoer at uit zuinigheid![]()
Dat kan ook natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |