Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSVquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nog 2 jongens, we zijn er bijna. Vol erop tegen Utrecht en de Graafschap svp
Dolberg lijkt wel mentaal geknakt, totaal geen zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef franske19 het volgende:
Jammer van die twee tegen goals. Soms moet je bepaalde spelers rust gunnen maar nu waren het iets te veel omzettingen. Dolberg was beschamend.
Eerst Tottenham en de bekerfinalequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSV
Dat zou prachtig zijn maar ga ik echt niet vanuit. Ja misschien dat PSV nu mentaal een knak heeft gehad maar meh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSV
Omdat Ekkie gewoon een talent is. De Wit kan er niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom brengt Ten Hag de hele tijd Ekkelenkamp?? Heeft De Wit het zo slecht gedaan?!
Je moederquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef TLC het volgende:
Wie is bij Ajax eigenlijk de hoer van t elftal ?
Sowquote:
Ik vind Ekkelenkamp het prima oppakken anders in die weinige minuten die ie krijgt en tegen Excelsior speelde ie ook een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom brengt Ten Hag de hele tijd Ekkelenkamp?? Heeft De Wit het zo slecht gedaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |