Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSVquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nog 2 jongens, we zijn er bijna. Vol erop tegen Utrecht en de Graafschap svp
Dolberg lijkt wel mentaal geknakt, totaal geen zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef franske19 het volgende:
Jammer van die twee tegen goals. Soms moet je bepaalde spelers rust gunnen maar nu waren het iets te veel omzettingen. Dolberg was beschamend.
Eerst Tottenham en de bekerfinalequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSV
Dat zou prachtig zijn maar ga ik echt niet vanuit. Ja misschien dat PSV nu mentaal een knak heeft gehad maar meh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Willem II ons een extra leven geeft door punten te pakken tegen PSV
Omdat Ekkie gewoon een talent is. De Wit kan er niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom brengt Ten Hag de hele tijd Ekkelenkamp?? Heeft De Wit het zo slecht gedaan?!
Je moederquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef TLC het volgende:
Wie is bij Ajax eigenlijk de hoer van t elftal ?
Sowquote:
Ik vind Ekkelenkamp het prima oppakken anders in die weinige minuten die ie krijgt en tegen Excelsior speelde ie ook een goede wedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom brengt Ten Hag de hele tijd Ekkelenkamp?? Heeft De Wit het zo slecht gedaan?!
Ekkelenkamp is helemaal geen talent, gewoon niveautje PEC Zwolle.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat Ekkie gewoon een talent is. De Wit kan er niks van.
Hij kan het halenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ekkelenkamp is helemaal geen talent, gewoon niveautje PEC Zwolle.
Nee man, volgend jaar of het jaar daarna is hij basisspeler van Ajax. Ekkiequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ekkelenkamp is helemaal geen talent, gewoon niveautje PEC Zwolle.
Dan is Ajax sportief failliet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee man, volgend jaar of het jaar daarna is hij basisspeler van Ajax. Ekkie
Gelukkig schijnen ze bezig te zijn met een linksback uit Zuid-Amerika voor volgend seizoen en willen ze Tagliafico houden. Dan Salah-Eddine erachter uit de jeugd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
Oh my god, die stap terug van Fico naar Kristensentoen ik die wissel zag voelde ik al een tegendoelpunt.
Dan boffen we toch met Tadic die solide spelen en even 2 penaltys 100% rendement genereertwant die was ook moe bij 't nemen van die 2de penal
Beetje overdreven dit. Was in de jeugd echt al talentvol en scoorde aan de lopende band. Is meer een '10', op de plek van Schöne is hij wel wat minder. Meer de opvolger van Donny.quote:
Balletjes afwachten net als een Siem de Jong, leuk maar niet hier.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit. Was in de jeugd echt al talentvol en scoorde aan de lopende band. Is meer een '10', op de plek van Schöne is hij wel wat minder. Meer de opvolger van Donny.
Hoe dan ook, nog zes potjes winnen en we pakken alle prijzen
Je hoeft dan ook niet superfit te zijn om tegen een bal te schoppen van elf meter.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
Oh my god, die stap terug van Fico naar Kristensentoen ik die wissel zag voelde ik al een tegendoelpunt.
Dan boffen we toch met Tadic die solide spelen en even 2 penaltys 100% rendement genereertwant die was ook moe bij 't nemen van die 2de penal
Was van het weekend nog de beste man van het veld... Onana maakt ook nog steeds blundersquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Scherpen was ook weer in vorm zag ik
Dest heb je ook nog. Tagliafico speelt hier om zo snel mogelijk pleite te zijn. Heeft niks met Ajax en speelt enkel voor de knaken. Die is ook pleite hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig schijnen ze bezig te zijn met een linksback uit Zuid-Amerika voor volgend seizoen en willen ze Tagliafico houden. Dan Salah-Eddine erachter uit de jeugd.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig schijnen ze bezig te zijn met een linksback uit Zuid-Amerika voor volgend seizoen en willen ze Tagliafico houden. Dan Salah-Eddine erachter uit de jeugd.
Gewoon aan zijn contract houden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dest heb je ook nog. Tagliafico speelt hier om zo snel mogelijk pleite te zijn. Heeft niks met Ajax en speelt enkel voor de knaken. Die is ook pleite hoor.
Die gaan ze verkopen als ze verstandig zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Sinkgraven zullen ze volgend jaar wel naar het middenveld doorschuiven
Liever Sinkgraven als controleur dan Ekkelenkamp ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Nou mis je Nico wel, maar vooral problematisch was de complete reorganisatie van de achterhoede. Veltman centraal, Blind LB... Je zag gelijk dat Ajax niet meer kon verdedigen en niet meer kon opbouwen. Als je dan ook nog Ziyech wisselt voor Neres die het verdedigend veel meer laat lopen, dan vraag je om problemen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
Als hij ontevreden is en niet komt opdagen op de training etc, succes ermee. Voetballers hebben de macht, niet een bestuur of wat dan ook. Als hij weg wil dan gaat hij weg, zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn contract houden.
Dest is rechtsback.
Zo krijgen jullie wel echt een topteam voor jupilerleaguebegrippenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Sinkgraven als controleur dan Ekkelenkamp ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |