Spelen best aardig ja, combineren soms wel lekker. Die laatste kans had er echt in gemoeten ssssh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen hoor, nee niet alles gaat even goed maar je ziet wel dat ze erg gretig zijn.
Die wedstrijd boeit weinig. Ajax-Utrecht wordt de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, sorry
Ik zit tijdens de laatste wedstrijd in NYC. Tis daar dan 9u in de ochtend, dus sportbar zit er niet in. Iemand suggesties over hoe te kijken?
Ik denk vooral dat Vitesse ook niet veel meer kan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Spelen prima in mijn ogen. Vitesse wil alleen niet. De KNJB werkt ook niet mee vandaag, waar betalen we die gasten nog voor?
Gooi Traore er maar inquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen vol gas erop klappenen genoeg kansen waarbij soms dat laatste passje dan net niet goed valt.
Dolberg laat zich wel te simpel vallen overigens.
Present in stadionquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit weinig. Ajax-Utrecht wordt de kampioenswedstrijd
Het is een Limburger. Close enough.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja he, woont die Pol van Boekel in Brabant ofzo? Alleen dan kan ik het begrijpen.
Ik vond de VAR-momenten wel terecht hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef Assassin92 het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat dat eerste moment geen penalty was, niet uit te leggen. Gelukkig alsnog met 1-0 de rust in.
Ja die bal had Dolberg moeten afspelen, maar hij wil zich nu even laten zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef marp0 het volgende:
[..]
Spelen best aardig ja, combineren soms wel lekker. Die laatste kans had er echt in gemoeten ssssh.
Ik hoop het wel. Woensdagavond feesten is ook zo schraal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit weinig. Ajax-Utrecht wordt de kampioenswedstrijd
Ik heb gelijk. Ik heb steeds voorspeld dat De Graafschap-Ajax de kampioenswedstrijd zou worden. Maar nu draaien ze die omquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Present in stadion
Hoop dat je gelijk hebt
Dolberg nog een kwartiertje geven na rust, als het dan nog niet opschiet maar wisselen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slechter dan Dolberg kan bijna niet. Beetje frisse wind kan geen kwaad.
Dolberg voor Neres, en dan Tadic/Ziyech voor Traore laten komen. Omgekeerde wissel ala de Boerquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg nog een kwartiertje geven na rust, als het dan nog niet opschiet maar wisselen.
Puik plan JRquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg nog een kwartiertje geven na rust, als het dan nog niet opschiet maar wisselen.
Helaas geen vrienden met Ziggo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik kijk met een VPN en dan via ZiggoGo van een Nederlander.
DAt moet, want ik woon in New York City.
Aanspeelpunt in de spits is hier wel lekker. Tegen deze verdediging heb je niks aan dolbergquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goeie sportsbar is dan gewoon open, zeker in The City that never sleeps.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, sorry
Ik zit tijdens de laatste wedstrijd in NYC. Tis daar dan 9u in de ochtend, dus sportbar zit er niet in. Iemand suggesties over hoe te kijken?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef LethalNinja het volgende:
Ajax heeft deze scheids in elk geval niet mee. Kijken jullie mee pisvee'rs? Anyway lekker voetbal dat Ajax hier speeltHopelijk na de rust snel 2-0 voor wat rust. Daarna 3-0 en daarna spelers rust gunnen? hmm..
Erg blij is wat overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overigens maakte die Vitesse-speler na de vrije trap van Ziyech toch op dezelfde manier hands als Tagliafico zaterdag? Beide geen penalty wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |