Ook dat nog. Narvaez staat niet op de voorlopige startlijst zie ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Afwachten hoeveel de pk's van appelboer volgende maand (alweer) zijn.
Lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat Jody gaat winnen.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben wij nog zin in Giro?
En ONZE Tom dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat Jody gaat winnen.
ONZE Tom heeft een waardeloze ploeg en bovendien veel minder talent dan Jody. Sowieso bergop gaat dat verschil wel pijnlijk groot zijn.quote:
Maakt niet uit..quote:Op donderdag 25 april 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ONZE Tom heeft een waardeloze ploeg en bovendien veel minder talent dan Jody. Sowieso bergop gaat dat verschil wel pijnlijk groot zijn.
In alle 3 de tijdritten moet er ook aardig geklommen worden, en we moeten met z'n allen ook weer niet te veel gaan geloven in de klimcapaciteiten van Dumoulin. Bernal zal zoveel tijd niet verliezen in die tijdritten omdat hij tijd terugpakt waar het omhoog loopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
3 tijdritten, Tom verschroeit ze daar allemaal de moeder. Hij hoeft alleen de schade beperkt te houden in de bergritten.
De afsluitende etappe is ook weer een tijdrit dus dan schroeit hij weer naar de 1e plaatsDetail is wel Froome (met zijn tijdrit en bergkwaliteiten), maar als die gediskwalificeerd wordt of op zijn muil gaat, ligt de gouden pleerol binnen handbereik
Froom rijdt de Giro niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
3 tijdritten, Tom verschroeit ze daar allemaal de moeder. Hij hoeft alleen de schade beperkt te houden in de bergritten.
De afsluitende etappe is ook weer een tijdrit dus dan schroeit hij weer naar de 1e plaatsDetail is wel Froome (met zijn tijdrit en bergkwaliteiten), maar als die gediskwalificeerd wordt of op zijn muil gaat, ligt de gouden pleerol binnen handbereik
Froome?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Ik heb even met Karsten Kroon overlegd en we zijn samen unaniem tot de volgende reactie gekomen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |