Dat is ook het planquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Maar beste is er gwn helemaal uit de buurt van te blijven.
Net ook ff 5k meegepaktquote:
Hoi moenquote:
Ah das wel shit dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel maar werken is kut en is alleen snachts en daar zijn vaste mensen en uren. Alleen bij uitval zou ik kunnen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Prima hoor. Even naar de stad toe vanmiddagquote:
Hey Moentjequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag Sked topmod
Ja moet je wel stuk meer posten om in de top 20 te komen he
Hier is het nog even rustigquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima hoor. Even naar de stad toe vanmiddag![]()
Hoe gaat het daar?
Even I. Flippiee en naatje hierheen lokken. Dan kunnen jullie weer de gesprekken hier voeren i.p.v. sc slowchatquote:
De SC is ook prima hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even I. Flippiee en naatje hierheen lokken. Dan kunnen jullie weer de gesprekken hier voeren i.p.v. sc slowchat
Ben nog onderwegquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier is het nog even rustigMaar dat zal zo wel weer ophouden over een klein half uurtje gok ik
Nog wat gekocht of gwn even lekker geslenterd door de stad ?
Ben al halverwegen. Even pauzeren bij familiequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je al gefietst of ga je nog fietsen?
Pauzeren met friet burgers koekjes ijsjes frisdrankquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben al halverwegen. Even pauzeren bij familie
Preciesquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pauzeren met friet burgers koekjes ijsjes frisdranken dan kan je er weer tegenaan
Ow en wat biertjes uiteraard, nuchter achter het stuur kan natuurlijk niet
Doe ik ook zo vaak. Gwn even de stad in en dan zie ik welquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben nog onderwegmaar ga niet echt met een speciale reden, gewoon ff het huis uit.
Altijd wel lekker op mooie dagenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak. Gwn even de stad in en dan zie ik welHoef niet altijd wat te kopen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd wel lekker op mooie dageneigenlijk sowieso geen zin om winkels in te gaan.
Lui weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......fysiotherapie gehad, boodschappen en blokje om gedaan.....iets meer dan 3 km op de teller........genoeg gedaan voor vandaag
Die werken wel. Maar we gaan nog wel ff dagje wat leuks doen ergens deze vakantiequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah das wel shit dan.
En je vrienden? Gaan die niet mee wat leuks doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |