Af en toe rust pakken is goed voor jequote:Op dinsdag 23 april 2019 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Druknu even rust.
Hoe gaat het daar ?
Vakantie. Dus merkbaar rustiger.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Druknu even rust.
Hoe gaat het daar ?
Standplaats ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent tenminste wel buiten toch
Goed zo.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daarom om de dag maar 200km fietsen
Morgen zou het gedaan zijn met het mooie weer dus goede dag om op kantoor door te brengen danquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment wel.
Voor morgen heb ik nog wat administratie liggen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen zou het gedaan zijn met het mooie weer dus goede dag om op kantoor door te brengen dan
Vandaag zal koken moeilijk worden, de hitte zal de kristalvorming en puurheid verminderen, andere dag dusquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kook je ook een portie voor mij
Hoi flatjuhhhhh
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vandaag zal koken moeilijk worden, de hitte zal de kristalvorming en puurheid verminderen, andere dag dus
En HOOOOI
Moet de klanten zoals Haags wel tevreden houden natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]kwaliteit boven kwantiteit bij flat
Kan je ook duurder verkopen dan hequote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet de klanten zoals Haags wel tevreden houden natuurlijk
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier spreekt noch kwaliteit noch kwantiteit
Kon het maar dan was ik allang gestopt met die kutbaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je ook duurder verkopen dan he
Jij zou het alsnog niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kon het maar dan was ik allang gestopt met die kutbaan
Jawel. Maar als ik er miljoenen mee kan verdienen en niks meer te verliezen heb miss wel. Maar dat zeg ik nu, mocht dat punt ooit aankomen zou ik het denk alsnog niet doen neequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij zou het alsnog niet doen![]()
Je bent te fel tegen drugs toch
Saai ja? Ga jij liever naar school dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fijnen ja vakantie, maar weer saai
Ja beetje onrust stoken. Nu doe ik niks heel de dagquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Saai ja? Ga jij liever naar school dan?
Kan je niet beetje werken ofzo? Of heb je dat baantje niet meer?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje onrust stoken. Nu doe ik niks heel de dag
Jawel maar werken is kut en is alleen snachts en daar zijn vaste mensen en uren. Alleen bij uitval zou ik kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je niet beetje werken ofzo? Of heb je dat baantje niet meer?
Okok. Maar beste is er gwn helemaal uit de buurt van te blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel. Maar als ik er miljoenen mee kan verdienen en niks meer te verliezen heb miss wel. Maar dat zeg ik nu, mocht dat punt ooit aankomen zou ik het denk alsnog niet doen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |