Ik voorspel dat het die kant op zal gaan. Maar dan zijn we wel wat decennia verder. Als het op een uiteindelijk scenario uitloopt, zal dit gebeuren. Europa gaat uiteindelijk nooit surrenderen aan de Islam. Slappe gedoe van nu is kunstmatig en een knap staaltje staatsmanipulatie, die er alles aan doet de boel rustig te houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
En daar zijn we! De roep om nog net geen dictatuur om de politieke islam te beteugelen, nu al, in 2019. Wat een winst, wat een vooruitgang.
Drugs ook, maar dat word ook bestreden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:28 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
De islam is nu onderdeel van onze samenleving
onze moskee in den haag is gevestigd in een pand dat geldt als cultureel erfgoed, was voorheen de grote synagoge van den haag en daarom ontvangt het geld, dus indirect ontvangt deze moskee wel financiering.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:15 schreef Solstice1 het volgende:
Worden kerken, moskees e.d. nog steeds gesubsidieerd trouwens?
Och, we hebben dik 1000 jaar christelijke indoctrinatie doorstaan, dit is klein grut.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
Moslim school moeten we nooit gaan toestaan in Europa. Dan is het einde zoek.
Nog eens 1000 jaar wou je beweren?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef Briqq het volgende:
[..]
Och, we hebben dik 1000 jaar christelijke indoctrinatie doorstaan, dit is klein grut.
Christenen hebben de verlichting meegemaakt. Moslims niet. En dat zal ook nooit gebeuren. Staat te haaks op alles wat ze geloven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef Briqq het volgende:
[..]
Och, we hebben dik 1000 jaar christelijke indoctrinatie doorstaan, dit is klein grut.
Als je dan toch het (verre) verleden in duikt dan zou ik het eerder richting Wenen zoeken..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef Briqq het volgende:
[..]
ALLAHU AKBARquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:54 schreef Scarface88 het volgende:
En dat zal ook nooit gebeuren. Staat te haaks op alles wat ze geloven.
Dat mag hij vinden natuurlijk. Neemt niet weg dat het dommig is om ruimte te bieden aan dergelijke scholen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Haha, de wetgever vindt toch echt van wel.
En dat terwijl religie vele malen schadelijker is voor een samenleving.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs ook, maar dat word ook bestreden.
Oh ja joh, was je erbij?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:54 schreef Scarface88 het volgende:
Christenen hebben de verlichting meegemaakt.
Noem het maar 'doorstaan'. 1000 jaar middenin gezeten bedoel je.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef Briqq het volgende:
Wees er maar blij mee... Ondertussen heb je niet half door hoe je in angst en onvrijheid leeft voor je denkbeeldige schepper, die niets dan een diepgaand geconditioneerd idee is.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:55 schreef Ringo het volgende:
Een soort Awakenings, maar dan met een gereformeerd orgel op de achtergrond, en overal olielampen.
Ja man. Overal gratis coke, pizza en bier.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh ja joh, was je erbij?
Dik feest zeker? Tot diep in de ochtend, wil ik wel geloven.
No worries. Ik maak elke dag bewuste keuzes om te leven zoals ik wil.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:55 schreef Maharski het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee... Ondertussen heb je niet half door hoe je in angst en onvrijheid leeft voor je denkbeeldige schepper, die niets dan een diepgaand geconditioneerd idee is.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh ja joh, was je erbij?
Dik feest zeker? Tot diep in de ochtend, wil ik wel geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |