Waar laat je zoveel kinderen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende: Mijn pa is er een van 9, ze hebben het wel altijd erg gezellig met elkaar.
Gelijk een drielingquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me gegund wordt wil ik er het liefste 3.
De eerste paar jaar na mijn operatie verdroeg ik totaal geen rauwkost. Later kon ik hele bakken sla wegvreten zonder ergens last van te hebben. Nu verdraag ik alleen ijsbergsla. Gewone kropsla moet ik net meer hebben.quote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, andere rauwkost verteert ook moeilijk maar daar ga ik niet van aan de spetter en ga ik me niet ziek van voelen.
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ookquote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn pa is er een van 9, ze hebben het wel altijd erg gezellig met elkaar.
Wel jammer, als het zo uit elkaar groeit. In de familie van mijn oma is dat ook zo.quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ook. Zoveel ruzie, haat en nijd en "skeletons in the closet" . Waar ik er waarschijnlijk de helft nog niet van weet...
Maar goed. Ik kom uit een tokkiefamilie dus dat is sowieso anders
M'n oma had vroeger ook iets van acht broers en zussen, zat inderdaad 20 jaar tussen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hadden een boerderij, en tussen de oudste en jongste zit >20 jaar dus dat helpt ook.
Afkes tiental. Minus éénquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hadden een boerderij, en tussen de oudste en jongste zit >20 jaar dus dat helpt ook.
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me gegund wordt wil ik er het liefste 3.
Een jongenskamer met 6 en een meisjeskamer met 3. En de ouderslaapkamerquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afkes tiental. Minus één
Maar serieus: dan nog. Wat een berg mensen in één huis. Je zou maar autist zijn
Mijn echte oma is ook vroeg overleden (tenminste, dat zeggen ze, er gaan geruchten dat ze vertrokken is en mijn opa met 9 kinderen achter liet) en mijn opa is toen hertrouwd met een voormalig non (no joke) en niet iedereen vond dat wat.quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel jammer, als het zo uit elkaar groeit. In de familie van mijn oma is dat ook zo.
Ik kom ook uit n ehhh, vrij bijzonder gezin en qua broers en zussen van mn ouders nooit gedoe mee gehad (6 en 4, dus geen 9)quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ook. Zoveel ruzie, haat en nijd en "skeletons in the closet" . Waar ik er waarschijnlijk de helft nog niet van weet...
Maar goed. Ik kom uit een tokkiefamilie dus dat is sowieso anders
Gewoon een jongere vrouw datenquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Belsezar het volgende:
De TT* 1000000
Tja kids, ik ga ze niet meer krijgen denk ik. Wel jammer, had geweldige hoofdpijn voor de moeder kunnen zijn, ik en junior die kattenkwaad uithalen
Samen kopen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Belsezar het volgende:
De TT* 1000000
Tja kids, ik ga ze niet meer krijgen denk ik. Wel jammer, had geweldige hoofdpijn voor de moeder kunnen zijn, ik en junior die kattenkwaad uithalen
Mooiste verhalenquote:Op maandag 22 april 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn echte oma is ook vroeg overleden (tenminste, dat zeggen ze, er gaan geruchten dat ze vertrokken is en mijn opa met 9 kinderen achter liet) en mijn opa is toen hertrouwd met een voormalig non (no joke) en niet iedereen vond dat wat.
Dat is nog maar het begin van de ellende
Het is dan toch Jan, Pier Tjores en Kaneel.quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.
Wn de meisjes dan?quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een jongenskamer met 6 en een meisjeskamer met 3. En de ouderslaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |