Je vergeet er een paar. PS4 heeft die (musous) ook gewoon. Je vraagt je toch ook niet af of je teveel shooters, sport titels, racers, platformers etc. hebt?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
We hebben al Hyrule Warriors en Fire Emblem Warriors,
Ik heb nog nooit zo musous game gespeeld. Is het eigenlijk leuk?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je vergeet er een paar. PS4 heeft die (musous) ook gewoon. Je vraagt je toch ook niet af of je teveel shooters, sport titels, racers, platformers etc. hebt?
De games draaien over het algemeen om fan service en een super diepe grind die gaat om het unlocken en het perfectioneren van characters en gear waar je vele honderden uren zoet mee bent.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo musous game gespeeld. Is het eigenlijk leuk?
Klinkt niet echt als mijn ding.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De games draaien over het algemeen om fan service en een super diepe grind die gaat om het unlocken en het perfectioneren van characters en gear waar je vele honderden uren zoet mee bent.
De gameplay lijkt op puur hack en slash maar in werkelijkheid draait het imo meer om ‘map management’ waarbij je continu tactisch heen en weer aan het rennen bent zodat je belangrijke punten niet verliest aan de vijand.
Ik kan de games wel waarderen maar ik kan me goed voorstellen dat anderen het als super repetitive en saai ervaren. Als P5 liefhebber kijk ik er iig erg naar uit.
Als het een beetje lijkt op Hyrule Warriors kan het best wel leuk worden denk ik. Alleen tsjah, dit soort games zijn leuk voor eventjes tussendoor. Denk dat P5S niet zo'n succes gaat worden in het Westen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De games draaien over het algemeen om fan service en een super diepe grind die gaat om het unlocken en het perfectioneren van characters en gear waar je vele honderden uren zoet mee bent.
De gameplay lijkt op puur hack en slash maar in werkelijkheid draait het imo meer om ‘map management’ waarbij je continu tactisch heen en weer aan het rennen bent zodat je belangrijke punten niet verliest aan de vijand.
Ik kan de games wel waarderen maar ik kan me goed voorstellen dat anderen het als super repetitive en saai ervaren. Als P5 liefhebber kijk ik er iig erg naar uit.
Leuke is efficiënt vijanden vermoorden door gave combi’s en kijken waar je hardst nodig bent. In hyrule warriors moet je soms op 6 plekken tegelijk zijn en dat is te verkopen door betere planningquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo musous game gespeeld. Is het eigenlijk leuk?
Het past wel binnen het straatje van P4U en die verschillende dansgames. Succes van Persona zoveel mogelijk uitmelken in afwachting van een nieuw deel. Ik ben in elk geval klaar met de hype voor Atlus games te volgen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Bananenpap het volgende:
Als het een beetje lijkt op Hyrule Warriors kan het best wel leuk worden denk ik. Alleen tsjah, dit soort games zijn leuk voor eventjes tussendoor. Denk dat P5S niet zo'n succes gaat worden in het Westen.
Flinke verbetering, mooi voor iedereen die de game nu nog speelt of gaat spelen.quote:
Nintendo Switch 8.0.0’s “boost mode” addition making games load faster and perform better via overclockingquote:Op zondag 28 april 2019 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flinke verbetering, mooi voor iedereen die de game nu nog speelt of gaat spelen.
Ik pak hem wel keertje op in de budgetbakquote:Op zondag 28 april 2019 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flinke verbetering, mooi voor iedereen die de game nu nog speelt of gaat spelen.
Die zal nooit in de budgetbak verschijnen.quote:Op zondag 28 april 2019 09:47 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ik pak hem wel keertje op in de budgetbak
Torna is volledig stand-alone toch? Niets uit de main game wordt overgezet? Zodra ik AC Origins heb uitgespeeld wil ik weer een RPG gaan spelen. FFXII is een goede optie, maar Torna wil ik ook al een eeuwigheid spelen.quote:Op zondag 28 april 2019 09:54 schreef speknek het volgende:
Nadat ik hem bij release al gekocht had, nu eindelijk Torna Expansion uitgespeeld. Die community level 4 eis zorgde er bijna voor dat ik er niet doorheen kwam. Dan nemen ze het minst goede aan de game (sidequests) en verplichten ze je er 60 van te doen. Maar goed, uiteindelijk toch doorgeworsteld en dat einde is dan weer zulke goeie animu shit heh. Misschien is Xenoblade 2 toch wel mijn favoriete JRPG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |