Lekker pikquote:Op maandag 20 mei 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sinds gister ook een Switch. Met Zelda. 2/3 uurtjes gespeeld, tot nu toe geweldig
.
Het werd steeds beter. Eerste drie minuten kun je skippen.quote:
Die van Yoshi's Islandquote:
Ben je gek. Ik skip megaman 2's intro echt niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het werd steeds beter. Eerste drie minuten kun je skippen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die van Yoshi's Island![]()
Wat een skatje die zangeresCourse clear op 't einde was ook classy
quote:Nintendo to shut down Animal Crossing, Fire Emblem mobile games in Belgium over loot box law fears
Echt een goed spelquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:10 schreef Rijst het volgende:
Sinds de release speel ik alleen nog maar de Phoenix Wright trilogy. Ik ben nu halverwege bij deel 3.
Ik hoop dat Capcom ook de laatste 3 delen port naar de Switch.
Heerlijke games! Heb ze allemaal gespeeld op de DS en 3DS. Spirit of Justice noodgedwongen op iOS.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:10 schreef Rijst het volgende:
Sinds de release speel ik alleen nog maar de Phoenix Wright trilogy. Ik ben nu halverwege bij deel 3.
Ik hoop dat Capcom ook de laatste 3 delen port naar de Switch.
Tijdens de afgelopen TGS hebben ze volgens mij een nieuwe AA aangekondigd, maar verder is niets bekend. Titel, platforms, datum, niks. Afwachten dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Heerlijke games! Heb ze allemaal gespeeld op de DS en 3DS. Spirit of Justice noodgedwongen op iOS.![]()
Er zou toch ook een (heel) nieuw deel komen voor de Switch?
Ja, dat. Snap niet wat ik met die zooi hier moet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, maar echt, ga het retro topic gebruiken.
owja sorry dude ik dacht dat dit een beetje het algemene Nintendo topic wasquote:Op donderdag 23 mei 2019 06:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, maar echt, ga het retro topic gebruiken.
Ga huilen manquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Snap niet wat ik met die zooi hier moet.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar wat TR's plaatsen.
Als je new game doet en daarna gaat saven dan overschrijft hij die toch gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Nog een mooie SP binnengekregen vandaag ( eindelijk nadat PostNL het verkeerd had bezorgd bij 1 of andere haarwinkel in Duiven)
[ afbeelding ]
Samen met een echte Pokemon Sapphire, Link To The Past & Minish Cap en originele lader!
60 euro maar hoppa
De Pokemon Sapphire cart heeft een clear save erop die ik niet kan wissen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |