liever het warm hebbenquote:Op maandag 22 april 2019 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
Godverdomme zeg. Dat je zelf een mongooltje bent dat als volwassen een korte broek aantrekt is natuurlijk al lachwekkend, maar dan ook nog fatsoenlijke mensen de maat nemen.
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 gradenquote:
Eckte melkflessenquote:Op maandag 22 april 2019 17:21 schreef Already_in_use het volgende:
Al die witten benen doen zeer aan mijn ogen hoor.
Benen niet geschoren nou goedquote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 graden
Om dezelfde reden dat je geen poep aan de muren smeert; je bent geen chimpansee.quote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 graden
Geen argumenten dusquote:Op maandag 22 april 2019 18:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je geen poep aan de muren smeert; je bent geen chimpansee.
Dat wil je niet zien hoor. Ik doe men een plezierquote:Op maandag 22 april 2019 17:14 schreef Paul het volgende:
geen korte broek durven te dragen of een rokje
Pics van je cellulitis en klapkuiten.quote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien hoor. Ik doe men een plezier
Waarom zou je als volwassene geen korte broek mogen dragen? Wie heeft dat bedacht en waarom?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je als volwassene geen korte broek mogen dragen? Wie heeft dat bedacht en waarom?
En?quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je er dan zo uit ziet.
Mohammed (pozg). Echte mannen dragen jurken.quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je als volwassene geen korte broek mogen dragen? Wie heeft dat bedacht en waarom?
Mo krijgt hier een stijfje van.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2019 18:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen argumenten dus![]()
Weer een discussie op internet gewonnen
Heldin.quote:Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet op foto te zien #whitesupremacy
so hequote:Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet op foto te zien #whitesupremacy
Deze manquote:Op maandag 22 april 2019 21:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
#AltijdReadyGang
@:Bonethuggs
@:Samuel24
@:wollah
Hoor ik nu bij deze gangquote:Op maandag 22 april 2019 21:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
#AltijdReadyGang
@:Bonethuggs
@:Samuel24
@:wollah
thuis achter de tvquote:Op maandag 22 april 2019 21:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk als we thuis spelen?
Goed verhaal lekker kort.quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je moet op alle slakken zout strooien.
quote:Op maandag 22 april 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen die zich schamen voor hun benen![]()
Stel je niet aan en trek een korte broek aan nicht
Trek zelf een korte broek aan.quote:Op maandag 22 april 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Vak N, Rij 2 stoel 4quote:Op maandag 22 april 2019 21:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk als we thuis spelen?
Ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 22 april 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik draag helemaal niksquote:
Ha durf jij niet eens een kerel te pijpen ben je zo onzeker over je hetero zijn HAAAA HOMOFIEL!quote:Op maandag 22 april 2019 22:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
'Mensen die zich schamen om een vent te pijpen.Stel je niet aan joh, homo.'
Oef nu ben ik jaloers dat heb je goed bekeken.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik draag alleen pantoffels. Konijntjes.
Het zijn van die pantoffels met oortjes. Ze bewegen als ik loop.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef nu ben ik jaloers dat heb je goed bekeken.
Noem je mij volwassen?quote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef Maharski het volgende:
[..]
Volwassen mannen met dit soort onuitsprekelijk trieste remmingen...
Goed zo jochiequote:Op maandag 22 april 2019 22:53 schreef Maharski het volgende:
[..]
Laten we dat in het vervolg maar niet meer doen idd.
CitySideGenotquote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zit in vakkie X recht achter het doel en aan het gangpad
Tijdens het vissen aan de ouwe rijn bij Harmelen... Fransie van Seumeren die ff vraagt of je al wat gevangen hebtquote:
Komt dat zien, komt dat zienquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Net als de rest van elitair FOK! loop ik in een driedelig linnen pak met deze zomerse temperaturen. @:Anneloos
Netjes Paulquote:Op woensdag 24 april 2019 07:46 schreef Paul het volgende:
Ik heb mijn 1e poll op de frontpage gemaakt over de korte broek!
[ afbeelding ]
Ga dus ff naar https://frontpage.fok.nl/
Ik loop graag zonder broek met dit warme weer, waarom staat die optie er niet tussen?quote:Op woensdag 24 april 2019 07:46 schreef Paul het volgende:
Ik heb mijn 1e poll op de frontpage gemaakt over de korte broek!
[ afbeelding ]
Ga dus ff naar https://frontpage.fok.nl/
Echte mannen durven daarmee naar hun werk te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het zijn van die pantoffels met oortjes. Ze bewegen als ik loop.
Jij misschien.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
@Paul #ALTIJDREADYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:56 schreef Hamzoef het volgende:
Volwassen "mannen" met een korte broek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Ik ga soms ook in korte broek naar kantoor eigenlijk iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
Ik vind het écht geen gezicht. Ik vind het van dezelfde categorie als een trainingspak of voetbalshirtje, erger eigenlijk nog wel.quote:Op zondag 12 april 2020 14:39 schreef RTR het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ga soms ook in korte broek naar kantoor eigenlijk iedereen.
Maar wat specifiek dan precies?quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vind het écht geen gezicht. Ik vind het van dezelfde categorie als een trainingspak of voetbalshirtje, erger eigenlijk nog wel.
Op ons kantoor staan ze sinds kort wel zichtbare tattoos toe, korte broeken zijn godzijdank nog steeds niet toegestaan.
Het is voor kinderen en voor sport. Kijk eens een paar generaties terug. Toen zag je echt geen nette mannelijke korte broek hoor.quote:
Leuk dat je postbode bent, bedankt voor je diensten. Maar ik moet gewoon verplicht een lange broek aan op werk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:13 schreef Paul het volgende:
Mensen die vandaan met een lange broek lopen
Wat een gek ben je dan hee
Een baas hebben die dat van je eistquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leuk dat je postbode bent, bedankt voor je diensten. Maar ik moet gewoon verplicht een lange broek aan op werk.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:41 schreef roos94 het volgende:
Niet met een thermo onderbroek en Russische bontmuts rondlopen nu!
quote:Op maandag 22 april 2019 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie ze zelfs met een jas aan
Ik ga graag naar het bordeel zonder me slipje an @Poepz0rquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Gewoon een strakke bermuda aan met bordeelslippers eronder GENOT
@:poepz0r @:de_boswachter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |