liever het warm hebbenquote:Op maandag 22 april 2019 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
Godverdomme zeg. Dat je zelf een mongooltje bent dat als volwassen een korte broek aantrekt is natuurlijk al lachwekkend, maar dan ook nog fatsoenlijke mensen de maat nemen.
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 gradenquote:
Eckte melkflessenquote:Op maandag 22 april 2019 17:21 schreef Already_in_use het volgende:
Al die witten benen doen zeer aan mijn ogen hoor.
Benen niet geschoren nou goedquote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 graden
Om dezelfde reden dat je geen poep aan de muren smeert; je bent geen chimpansee.quote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je anders vrijwillig een lange broek aan met 25 graden
Geen argumenten dusquote:Op maandag 22 april 2019 18:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je geen poep aan de muren smeert; je bent geen chimpansee.
Dat wil je niet zien hoor. Ik doe men een plezierquote:Op maandag 22 april 2019 17:14 schreef Paul het volgende:
geen korte broek durven te dragen of een rokje
Pics van je cellulitis en klapkuiten.quote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien hoor. Ik doe men een plezier
Waarom zou je als volwassene geen korte broek mogen dragen? Wie heeft dat bedacht en waarom?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je als volwassene geen korte broek mogen dragen? Wie heeft dat bedacht en waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |