Vak N, Rij 2 stoel 4quote:Op maandag 22 april 2019 21:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk als we thuis spelen?
Ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 22 april 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen die zich schamen voor hun benen![]()
Stel je niet aan en trek een korte broek aan nicht
Ik draag helemaal niksquote:
Ha durf jij niet eens een kerel te pijpen ben je zo onzeker over je hetero zijn HAAAA HOMOFIEL!quote:Op maandag 22 april 2019 22:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
'Mensen die zich schamen om een vent te pijpen.Stel je niet aan joh, homo.'
Oef nu ben ik jaloers dat heb je goed bekeken.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik draag alleen pantoffels. Konijntjes.
Het zijn van die pantoffels met oortjes. Ze bewegen als ik loop.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef nu ben ik jaloers dat heb je goed bekeken.
Noem je mij volwassen?quote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef Maharski het volgende:
[..]
Volwassen mannen met dit soort onuitsprekelijk trieste remmingen...
Goed zo jochiequote:Op maandag 22 april 2019 22:53 schreef Maharski het volgende:
[..]
Laten we dat in het vervolg maar niet meer doen idd.
CitySideGenotquote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zit in vakkie X recht achter het doel en aan het gangpad
Tijdens het vissen aan de ouwe rijn bij Harmelen... Fransie van Seumeren die ff vraagt of je al wat gevangen hebtquote:
Komt dat zien, komt dat zienquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Net als de rest van elitair FOK! loop ik in een driedelig linnen pak met deze zomerse temperaturen. @:Anneloos
Netjes Paulquote:Op woensdag 24 april 2019 07:46 schreef Paul het volgende:
Ik heb mijn 1e poll op de frontpage gemaakt over de korte broek!
[ afbeelding ]
Ga dus ff naar https://frontpage.fok.nl/
Ik loop graag zonder broek met dit warme weer, waarom staat die optie er niet tussen?quote:Op woensdag 24 april 2019 07:46 schreef Paul het volgende:
Ik heb mijn 1e poll op de frontpage gemaakt over de korte broek!
[ afbeelding ]
Ga dus ff naar https://frontpage.fok.nl/
Echte mannen durven daarmee naar hun werk te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het zijn van die pantoffels met oortjes. Ze bewegen als ik loop.
Jij misschien.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je er dan zo uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |