Ik sluit het niet uit. Sowieso als Ajax deze wint zijn ze kampioen. PSV moet nog naar Willem II en AZ.quote:
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.
Dat lijkt me een beetje kort door de bochtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef RedLabel het volgende:
Als je deze wint ben je kampioen. Als je deze punten verliest ben je geen kampioen.
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.
Kan, maar dat is niet hun natuurlijke spel. Verwacht eerder dat ze vol gaan drukken en hopen op vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Dat beheersen ze niet heel goed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Klopt. Maar elke wedstrijd is uniek. Bal kan zomaar de andere kant op rollen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
Beide ploegen beginnen de wedstrijd met 11 spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Drekkoning het volgende:
Als je vanavond wint kan PSV donderdag hooguit op gelijke hoogte komen qua punten
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Tyron het volgende:
om te winnen moet er sowieso gescoord worden
Prima uitleg. Anders kun je elk uitstekende arm wel gaan affluitenquote:
onjuist bij een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstander
Hopelijk laat Dolberg wel wat zien vandaag, anders lijkt het me einde verhaal voor hem bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:36 schreef Monolith het volgende:
Geen Neres, wel Dolberg. Verder geen verrassingen.
Gras is groenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Drekkoning het volgende:
Als je vanavond wint kan PSV donderdag hooguit op gelijke hoogte komen qua punten
Maar dat is standaard bij een debuterende Ajaciedquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré met debuut en goal.
U las het hier.
Dat is wel erg riskant.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had Blind hier ook rust gegeven en misschien zelfs De Jong.
Het is Vitessequote:
Inderdaad, dat kan niet omdat die andere verdedigers Kristensen en Magallan zijn, waar je gewoon niet op kan rekenen in dit soort wedstrijden en Ekkelenkamp en Labyad hebben ook allerminst kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is VitesseKomop als je al niet met 1 andere verdediger en/of middenvelder van Vitesse kan winnen
Moet alsnog makkelijk kunnen. Je hebt er nog 9 lopen. Je bent niet afhankelijk van 1 of 2 zwakke spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan niet omdat die andere verdedigers Kristensen en Magallan zijn, waar je gewoon niet op kan rekenen in dit soort wedstrijden en Ekkelenkamp en Labyad hebben ook allerminst kunnen overtuigen.
beter gewoon vroeg wisselen als het kanquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had Blind hier ook rust gegeven en misschien zelfs De Jong.
Straks allen janken als ze blessa zijn voor de CL. Dit is enorm risicovol.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
beter gewoon vroeg wisselen als het kan
HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frenkie en Daley geef je maar rust tegen Spurs. De wedstrijd van vanavond is vele malen belangrijker.
straks enorm janken omdat je het weer onderschatquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks allen janken als ze blessa zijn voor de CL. Dit is enorm risicovol.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frenkie en Daley geef je maar rust tegen Spurs. De wedstrijd van vanavond is vele malen belangrijker.
Je optimisme is nergens op gebaseerd. Ajax gaat het met deze elf al enorm moeilijk krijgen vandaag. Drie belangrijke, lastige wedstrijden in één week, in de vorige twee heeft Ajax echt tot het uiterste moeten gaan. En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet alsnog makkelijk kunnen. Je hebt er nog 9 lopen. Je bent niet afhankelijk van 1 of 2 zwakke spelers.
Niks met onderschatting te maken. Je speelt met 11. Als je 1-2 mindere goden opstelt moet het alsnog makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
straks enorm janken omdat je het weer onderschat
Je weet zeker dat je fan bent van Ajax en niet van Feyenoord he? Je hebt een selectie die 180 klassen beter is. Dan maakt 1-2 mindere spelers geen donder uit, zolang je in het systeem blijft spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je optimisme is nergens op gebaseerd. Ajax gaat het met deze elf al enorm moeilijk krijgen vandaag. Drie belangrijke, lastige wedstrijden in één week, in de vorige twee heeft Ajax echt tot het uiterste moeten gaan. En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.
Ik wist niet dat Sjaak Swart op Fok zatquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |