Ik sluit het niet uit. Sowieso als Ajax deze wint zijn ze kampioen. PSV moet nog naar Willem II en AZ.quote:
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.
Dat lijkt me een beetje kort door de bochtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef RedLabel het volgende:
Als je deze wint ben je kampioen. Als je deze punten verliest ben je geen kampioen.
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.
Kan, maar dat is niet hun natuurlijke spel. Verwacht eerder dat ze vol gaan drukken en hopen op vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Dat beheersen ze niet heel goed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Klopt. Maar elke wedstrijd is uniek. Bal kan zomaar de andere kant op rollen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
Beide ploegen beginnen de wedstrijd met 11 spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Drekkoning het volgende:
Als je vanavond wint kan PSV donderdag hooguit op gelijke hoogte komen qua punten
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Tyron het volgende:
om te winnen moet er sowieso gescoord worden
Prima uitleg. Anders kun je elk uitstekende arm wel gaan affluitenquote:
onjuist bij een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |