EK is het net niet vanwege het ontbreken van die genoemde landen en vergeet ook niet enkele landen uit Afrika zoals een Nigeria, Ghana die af en toe een zieke lichting hebben en gewoon redelijk ver komen. Ghana had in 2010 bijvoorbeeld nog verder kunnen komen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij dat etc. kan je ook meteen ophouden, aangezien de rest ook niet veel boeit.
Een toernooi met Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk, België, Engeland, Portugal en de nodige Europese subtoppers die vaak lastig te verslaan zijn noem ik het toch vrij lastigHet EK met 16 landen was vaak nog lastiger dan het WK gezien de zware poules.
Natuurlijk is het WK groter, maar het EK is nog steeds een gigantisch zwaar toernooi waar je blij mag zijn als je het kan winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
EK is het net niet vanwege het ontbreken van die genoemde landen en vergeet ook niet enkele landen uit Afrika zoals een Nigeria, Ghana die af en toe een zieke lichting hebben en gewoon redelijk ver komen. Ghana had in 2010 bijvoorbeeld nog verder kunnen komen.
Wel knap om je dan alsnog niet te plaatsenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Vroegah toen het EK nog 16 ploegen had was het wel degelijk een moeilijker toernooi dan het WK, kijk alleen maar naar de poule van 2008 en 2012. Maar tegenwoordig met die bagger landen erbij en dat de beste nummers 3 ook nog eens doorgaan is het wel een stukje minder qua niveau.
Dat zie je verkeerd. Aan zo'n zwak toernooi willen we niet mee doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel knap om je dan alsnog niet te plaatsen
Regilio Simons was juist wel een redelijk intelligente jongen geloof ik. misschien ben je in de war met Regilio Vrede.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regillio was sowieso al nooit de allerslimste, geloof ik
Dat Denemarken en Griekenland 'm ook hebben gewonnen doet wat mij betreft toch wel iets af aan de status.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het WK groter, maar het EK is nog steeds een gigantisch zwaar toernooi waar je blij mag zijn als je het kan winnen.
Ook eenmalig ja, daarom mag Oranje het wel vaker hebben gewonnenquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Denemarken en Griekenland 'm ook hebben gewonnen doet wat mij betreft toch wel iets af aan de status.
Als je een toernooi wint door Engeland, Frankrijk, Nederland en Duitsland uit te schakelen doet dat niks af aan de status van het toernooi. Dan ben je gewoon goed. Anders kunnen ze dat straks ook wel over de CL roepen, mocht Ajax 'm winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Denemarken en Griekenland 'm ook hebben gewonnen doet wat mij betreft toch wel iets af aan de status.
Hm, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook eenmalig ja, daarom mag Oranje het wel vaker hebben gewonnen
Aan het WK 2010 deden de 13 sterkste landen uit Europa mee en daarnaast ook pak em beet Argentinie en Brazilië. Hoe kan dat toernooi dan makkelijker zijn dan het EK ?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Vroegah toen het EK nog 16 ploegen had was het wel degelijk een moeilijker toernooi dan het WK, kijk alleen maar naar de poule van 2008 en 2012. Maar tegenwoordig met die bagger landen erbij en dat de beste nummers 3 ook nog eens doorgaan is het wel een stukje minder qua niveau.
Denemarken was inderdaad, ondanks dat strandverhaal, veel minder een fluke dan Griekenland. Die hadden echt een gouden generatie met briljante voetballers die in 86 ook al fantastisch waren. Toch is Denemarken, ondanks ook de olympische successen een kleiner voetballand dat ik niet heel snel een WK zie winnen. Het idee dat alleen de echte groten een EK kunnen winnen, een aura dat het WK nog wel steeds heeft, is er bij het EK wel vanaf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als je een toernooi wint door Engeland, Frankrijk, Nederland en Duitsland uit te schakelen doet dat niks af aan de status van het toernooi. Dan ben je gewoon goed. Anders kunnen ze dat straks ook wel over de CL roepen, mocht Ajax 'm winnen.
hoe kleinschaliger een toernooi hoe eerder je grote tegenstanders tegenkomt, daarom vind ik die uitbreiding van het EK ook wel jammer, het is nu meer maar niet beter net als het WKquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef manny het volgende:
[..]
Aan het WK 2010 deden de 13 sterkste landen uit Europa mee en daarnaast ook pak em beet Argentinie en Brazilië. Hoe kan dat toernooi dan makkelijker zijn dan het EK ?
Bij het EK (oude stijl dan) was het wel zo dat je in de poulefase al meteen aan de bak moest omdat er eigenlijk geen zwakke landen tussen zaten. Bij het WK kunnen de grote landen vaak nog redelijk op gang komen met wat wedstrijden tegen wat kleinere landen, buiten die ene poule die wel enorm zwaar is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef manny het volgende:
[..]
Aan het WK 2010 deden de 13 sterkste landen uit Europa mee en daarnaast ook pak em beet Argentinie en Brazilië. Hoe kan dat toernooi dan makkelijker zijn dan het EK ?
Ja het WK wordt nu ook enorm kut met 48 landen, waar je de poulefase eigenlijk wel kan overslaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe kleinschaliger een toernooi hoe eerder je grote tegenstanders tegenkomt, daarom vind ik die uitbreiding van het EK ook wel jammer, het is nu meer maar niet beter net als het WK
starten met 24 landen in 6 poules en dan de nrs 1,2 en sterkste 4 nrs 3 doorlaten is sowieso een gedrochtelijke tournooiopzetquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe kleinschaliger een toernooi hoe eerder je grote tegenstanders tegenkomt, daarom vind ik die uitbreiding van het EK ook wel jammer, het is nu meer maar niet beter net als het WK
Waarom speelt hij niet bij ajaxquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Dat spelinzicht en snelheid bohhhh Kleine Frenkie de Jong![]()
![]()
![]()
Hij is aan het rijpen bij de dependance. Die jongen komt er wel, kan over 4 jaar zo instromen in Jong.quote:
Zn vader gaat er iig alles aan doen dat hij voor NL gaat kiezen. Verstandige vader.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij kan hij ook nog voor Spanje kiezen als hij dat wil
Moet die wel voor Nederland uit willen komen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Dat spelinzicht en snelheid bohhhh Kleine Frenkie de Jong![]()
![]()
![]()
Vanenburg was beter op die leeftijdquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet die wel voor Nederland uit willen komen.
Ga geen gier zijn en koop gewoon via Ajax. Anders krijg je troep.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil graag mijn 17 jaar oude shirt een buddy geven.
Wat is een goed adresje waar je niet de hoofdprijs betaalt? Ik zie op fb advertenties voorbij komen van 433fifa. Is dat wat?
Ik raad ook aan om gewoon een officieel shirt te kopen, via de fanshop. Ik heb shirtjes van 10 jaar oud die er nog zo goed als nieuw uit zien, dus het is de investering wel waard.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is een goed adresje waar je niet de hoofdprijs betaalt? Ik zie op fb advertenties voorbij komen van 433fifa. Is dat wat?
Ajax.nlquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
Nee gewoon zoals het hoortquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
Thanks, dan inderdaad maar de knip trekken. Vallen ze ruim, of juist niet?
Helaas werd die nooit heel erg serieus genomen. Met zijn piepstemmetje.quote:
Blindquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:05 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
60e wedstrijd van het seizoen voor Blind vanavond
twitter:Rinzinho twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 15:28:54- Alvarez en Pavon geen eerste keus bij Ajax- Odegaard weer in beeld maar geen eerste keus- Ajax is vooral bezig met een linksback uit Zuid-Amerika - Overmars wil Tagliafico aan zijn contract houden https://t.co/7CEwt0t8KF reageer retweet
Zou wel gek zijn nog meer CVs te halen natuurlijk, helaas.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:Rinzinho twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 15:28:54- Alvarez en Pavon geen eerste keus bij Ajax- Odegaard weer in beeld maar geen eerste keus- Ajax is vooral bezig met een linksback uit Zuid-Amerika - Overmars wil Tagliafico aan zijn contract houden https://t.co/7CEwt0t8KF reageer retweet
Nou hopen dat nico proffesioneel genoeg is om dan niet te gaan lopen zuigen...quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee hoor? Als De Ligt verkocht is halen ze nog wel iemand, maar blijkbaar hebben ze dus een betere op het oog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel gek zijn nog meer CVs te halen natuurlijk, helaas.
Ach bij Ajax spelen is toch ook veel leuker dan Inter of Atlético.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou hopen dat nico proffesioneel genoeg is om dan niet te gaan lopen zuigen...
Ik ben er ook niet gerust op totdat de titelstrijd definitief beslist is. Hopelijk in het voordeel van Ajax.quote:
Thuis en uit is ook een wereld van verschil hé.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse ligt ons wel stukken beter dan Groningen. Het is een voetballende ploeg en achterin missen ze wat mensen.
Zeker. Volle bak, daarna 6 dagen rust.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thuis en uit is ook een wereld van verschil hé.
Lekker voetballen met 5-4-1 jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse ligt ons wel stukken beter dan Groningen. Het is een voetballende ploeg en achterin missen ze wat mensen.
Ik ga heel veel doen maar opzwepen zit daar niet tussen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Itt Groningen, heb ik er nu wel een goed gevoel over. Lekker in Arenaatje spelen, beetje opgezweept worden door 't publiek. Jawel, ik zie dit wel goedkomen
Ik sluit het niet uit. Sowieso als Ajax deze wint zijn ze kampioen. PSV moet nog naar Willem II en AZ.quote:
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we Marcel Caesar aan het roer.
Dat lijkt me een beetje kort door de bochtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef RedLabel het volgende:
Als je deze wint ben je kampioen. Als je deze punten verliest ben je geen kampioen.
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
En een mindere selectie. Ik vrees eerder een beetje voor vermoeidheid.
Kan, maar dat is niet hun natuurlijke spel. Verwacht eerder dat ze vol gaan drukken en hopen op vermoeidheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Dat beheersen ze niet heel goed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze bij Vitesse de bus parkeren.
Klopt. Maar elke wedstrijd is uniek. Bal kan zomaar de andere kant op rollen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax verloor vorig jaar thuis van Vitesse en Utrecht he
Beide ploegen beginnen de wedstrijd met 11 spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Drekkoning het volgende:
Als je vanavond wint kan PSV donderdag hooguit op gelijke hoogte komen qua punten
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Tyron het volgende:
om te winnen moet er sowieso gescoord worden
Prima uitleg. Anders kun je elk uitstekende arm wel gaan affluitenquote:
onjuist bij een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
om te winnen moet je meer scoren dan de tegenstander
Hopelijk laat Dolberg wel wat zien vandaag, anders lijkt het me einde verhaal voor hem bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:36 schreef Monolith het volgende:
Geen Neres, wel Dolberg. Verder geen verrassingen.
Gras is groenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Drekkoning het volgende:
Als je vanavond wint kan PSV donderdag hooguit op gelijke hoogte komen qua punten
Maar dat is standaard bij een debuterende Ajaciedquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré met debuut en goal.
U las het hier.
Dat is wel erg riskant.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had Blind hier ook rust gegeven en misschien zelfs De Jong.
Het is Vitessequote:
Inderdaad, dat kan niet omdat die andere verdedigers Kristensen en Magallan zijn, waar je gewoon niet op kan rekenen in dit soort wedstrijden en Ekkelenkamp en Labyad hebben ook allerminst kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is VitesseKomop als je al niet met 1 andere verdediger en/of middenvelder van Vitesse kan winnen
Moet alsnog makkelijk kunnen. Je hebt er nog 9 lopen. Je bent niet afhankelijk van 1 of 2 zwakke spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan niet omdat die andere verdedigers Kristensen en Magallan zijn, waar je gewoon niet op kan rekenen in dit soort wedstrijden en Ekkelenkamp en Labyad hebben ook allerminst kunnen overtuigen.
beter gewoon vroeg wisselen als het kanquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had Blind hier ook rust gegeven en misschien zelfs De Jong.
Straks allen janken als ze blessa zijn voor de CL. Dit is enorm risicovol.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
beter gewoon vroeg wisselen als het kan
HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frenkie en Daley geef je maar rust tegen Spurs. De wedstrijd van vanavond is vele malen belangrijker.
straks enorm janken omdat je het weer onderschatquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks allen janken als ze blessa zijn voor de CL. Dit is enorm risicovol.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frenkie en Daley geef je maar rust tegen Spurs. De wedstrijd van vanavond is vele malen belangrijker.
Je optimisme is nergens op gebaseerd. Ajax gaat het met deze elf al enorm moeilijk krijgen vandaag. Drie belangrijke, lastige wedstrijden in één week, in de vorige twee heeft Ajax echt tot het uiterste moeten gaan. En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet alsnog makkelijk kunnen. Je hebt er nog 9 lopen. Je bent niet afhankelijk van 1 of 2 zwakke spelers.
Niks met onderschatting te maken. Je speelt met 11. Als je 1-2 mindere goden opstelt moet het alsnog makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
straks enorm janken omdat je het weer onderschat
Je weet zeker dat je fan bent van Ajax en niet van Feyenoord he? Je hebt een selectie die 180 klassen beter is. Dan maakt 1-2 mindere spelers geen donder uit, zolang je in het systeem blijft spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je optimisme is nergens op gebaseerd. Ajax gaat het met deze elf al enorm moeilijk krijgen vandaag. Drie belangrijke, lastige wedstrijden in één week, in de vorige twee heeft Ajax echt tot het uiterste moeten gaan. En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.
Ik wist niet dat Sjaak Swart op Fok zatquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zoals we weten tellen voor Vitesse, Utrecht en ADO maar twee wedstrijden, die tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |