SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens. Nu wonnen ze allemaal geen prijs, maar goedquote:Op maandag 22 april 2019 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
De elftallen van '98 en '00 waren in mijn ogen ook gewoon een stuk beter dan '10 en '14. Dat was met afstand de beste Nederlandse generatie die ik zelf heb meegemaakt.
Wat vond je knullig? Balletje van Onana toen? Echte probleem toen was natuurlijk de seizoensstart, maar dat hoorde bij de transitie de Boer - Bosz. En bij het late aankopen van Ziyech.quote:Op maandag 22 april 2019 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onder Bosz vergeet ik ook nooit, maar ik vergeet ook niet hoe knullig het kampioenschap daar uit handen gegeven werd.
Dit jaar moet je minimaal 2 prijzen pakken, de beker tegen willem2 zou een leuke 3e prijs zijn.
Maar we vergelijken het met een titel. Ajax heeft ook echt wel meer aanzien gekregen door het behalen van de finale EL dan Feyenoord voor het kampioenschap dat jaar.quote:Op maandag 22 april 2019 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar wat ik al eerder zei, als Ajax die 4 CL's niet had gewonnen was het nooit zo populair geweest als het nu is
Dat kampioenschap van Feyenoord is cadeau gedaan door Jeroen Zoet.quote:Op maandag 22 april 2019 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vond je knullig? Balletje van Onana toen? Echte probleem toen was natuurlijk de seizoensstart, maar dat hoorde bij de transitie de Boer - Bosz. En bij het late aankopen van Ziyech.
Nee klopt, maar puur kijkend naar resultaten presteerde de latere generatie beter. Al moet je in mijn ogen in KO toernooien ook een beetje mazzel hebben met de loting. Ik betwijfel of Ajax in de halve finale gestaan als ze City of Barca hadden getroffen. Als je kijkt naar het WK 2010, dan had Nederland met Slowakije en Uruguay zonder Suarez geen hele zware loting. Alleen Brazilië (dat toen in mijn ogen zeker geen uitgesproken favoriet was) was pittig en het was eerlijk gezegd ook een godswonder dat het daar na de eerste helft geen 3-0 voor Brazilië stond. In de finale werd dan op het scorebord nipt verloren, maar dat was toch wel de meest walgelijke wedstrijd die ik ooit heb gezien van het Nederlands elftal, al konden ze er in '74 ook best wat van.quote:Op maandag 22 april 2019 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Nu wonnen ze allemaal geen prijs, maar goed.
De meervoudig kampioen en meervoudig finalist van de afgelopen jaren verslaan maar jezelf afvragen wat er zou gebeuren als je twee kwartfinalisten van vorig jaar zou tegenkomenquote:Op maandag 22 april 2019 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee klopt, maar puur kijkend naar resultaten presteerde de latere generatie beter. Al moet je in mijn ogen in KO toernooien ook een beetje mazzel hebben met de loting. Ik betwijfel of Ajax in de halve finale gestaan als ze City of Barca hadden getroffen. Als je kijkt naar het WK 2010, dan had Nederland met Slowakije en Uruguay zonder Suarez geen hele zware loting. Alleen Brazilië (dat toen in mijn ogen zeker geen uitgesproken favoriet was) was pittig en het was eerlijk gezegd ook een godswonder dat het daar na de eerste helft geen 3-0 voor Brazilië stond. In de finale werd dan op het scorebord nipt verloren, maar dat was toch wel de meest walgelijke wedstrijd die ik ooit heb gezien van het Nederlands elftal, al konden ze er in '74 ook best wat van.
als je 34 wedstrijden speelt is het nooit 1 wedstrijd of een moment geweestquote:Op maandag 22 april 2019 13:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat kampioenschap van Feyenoord is cadeau gedaan door Jeroen Zoet.
Brazilie in 2010 was met Kaka, Robinho en Lucio natuurlijk wel een van de grote favorieten. Nederland speelde toen met de eigenlijk al gestopte Ooijer en Van Bronckhorst in de verdediging. Wat een billenknijpen was me dat...quote:Op maandag 22 april 2019 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee klopt, maar puur kijkend naar resultaten presteerde de latere generatie beter. Al moet je in mijn ogen in KO toernooien ook een beetje mazzel hebben met de loting. Ik betwijfel of Ajax in de halve finale gestaan als ze City of Barca hadden getroffen. Als je kijkt naar het WK 2010, dan had Nederland met Slowakije en Uruguay zonder Suarez geen hele zware loting. Alleen Brazilië (dat toen in mijn ogen zeker geen uitgesproken favoriet was) was pittig en het was eerlijk gezegd ook een godswonder dat het daar na de eerste helft geen 3-0 voor Brazilië stond. In de finale werd dan op het scorebord nipt verloren, maar dat was toch wel de meest walgelijke wedstrijd die ik ooit heb gezien van het Nederlands elftal, al konden ze er in '74 ook best wat van.
in de groepsfase misschien, ook wanneer je tegen wie moest was niet ongunstig maar eenmaal in de knock out niet neequote:Op maandag 22 april 2019 13:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ja ik denk dat dit niet een jaar is waarin je kan spreken van 'een beetje mazzel met de loting'.
Wel.quote:Op maandag 22 april 2019 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je 34 wedstrijden speelt is het nooit 1 wedstrijd of een moment geweest
Alle experts waren van mening dat Ajax kansloos was voor een 2e plek. Uiteindelijk vond ik dat we gewoon beter waren tegen Bayern over 2 wedstrijden.quote:Op maandag 22 april 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de groepsfase misschien, ook wanneer je tegen wie moest was niet ongunstig maar eenmaal in de knock out niet nee
zo bedoel ik het ook niet hoor, gewoon goed gedaan maar er waren natuurlijk ook wat zwaardere groepenquote:Op maandag 22 april 2019 14:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alle experts waren van mening dat Ajax kansloos was voor een 2e plek. Uiteindelijk vond ik dat we gewoon beter waren tegen Bayern over 2 wedstrijden.
Niet te vergeten '92, toen had Nederland echt moeten winnen.quote:Op maandag 22 april 2019 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
De elftallen van '98 en '00 waren in mijn ogen ook gewoon een stuk beter dan '10 en '14. Dat was met afstand de beste Nederlandse generatie die ik zelf heb meegemaakt.
Net zo als ee ook minder zware groepen warenquote:Op maandag 22 april 2019 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo bedoel ik het ook niet hoor, gewoon goed gedaan maar er waren natuurlijk ook wat zwaardere groepen
die van Porto zeker, verder weet ik het niet meerquote:Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Net zo als ee ook minder zware groepen waren
Die van PSV idd. Belachelijk makkelijke groep.quote:Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Net zo als ee ook minder zware groepen waren
Man C, Lyon, Shaktar, Hoffenheimquote:Op maandag 22 april 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Porto zeker, verder weet ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |