Deze snapt het. Enige overeenkomst met Juve is dat Twente tevens staat/stond voor list en bedrogquote:Op donderdag 25 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je het je toetsenbord uit
Ah, je hebt er niets van begrepen dus. Lees mijn post nog maar een keer. Misschien dringt het door. Waarschijnlijk niet. Succes ermee.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:24 schreef 7Eleven het volgende:
- op basis van resultaten, daar beoordelen we clubs op joe
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:
Misschien qua voetbalniveau dit jaar, maar qua club is Twente niet te vergelijken met dat rijtje.
Dus als je de vergelijking wil trekken doe dat dan op voetbalniveau (want dat is inderdaad net zo treurig als de clubs die jij noemt) en niet op clubniveau.
De jankballen buitelen alweer over elkaar heen om huilie te doen over Twente, dus het antwoord is jaquote:Op donderdag 25 april 2019 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begint je alweer een beetje thuis te voelen in de eredivisie zie ik
En de Twente fans hebben nog steeds geen enkel benul waarom.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De jankballen buitelen alweer over elkaar heen om huilie te doen over Twente, dus het antwoord is ja
je kan de supporters ook niet hun clubbeleid verwijten, ben wel benieuwd hoe de komende jaren gaan uitpakken.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:07 schreef Solstice1 het volgende:
Hoop zanderige vagina's altijd op het voetbaldeel van dit forum.
Wat is het verschil dan, behalve 'beter voetbal'?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
om een titel spelen in de KKD is wel wat anders dan top rechterrijtje eredivisie
betere tegenstanders maar je speelt nergens voor behalve lijfsbehoudquote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, behalve 'beter voetbal'?
betere tegenstanders = beter voetbal.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
betere tegenstanders maar je speelt nergens voor behalve lijfsbehoud
ik jouw tegenargumenten ook nietquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
betere tegenstanders = beter voetbal.
En lijfsbehoud, spelen daar niet zo'n beetje alle clubs voor in de eredivisie?
Ik vind je argumenten nog niet bijster sterk ofzo.
Ik vond jouw argumenten wel goed. (die van haar een stuk minder)quote:
Lees nou even goed mee; ik beoordeel Twente op clubniveau voornamelijk ogv hun resultaten op voetbalniveau. Dat is voor mij leidend. Dit lijkt mij ook meer dan logisch, want volgens mij wordt deze schaal dan ook uitgereikt op basis van deze resultaten. Niet hoeveel supporters in het stadion en blablabla. Als je het daar niet mee eens bent zal mij werkelijk aan mn kont roesten, Twente is de Graafschap atm wmbquote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, je hebt er niets van begrepen dus. Lees mijn post nog maar een keer. Misschien dringt het door. Waarschijnlijk niet. Succes ermee.
Ik quote nog even de relevante tekst voor je, omdat het moeilijk is:
[..]
.... Wat een typische fokjosti-reactie. Ik reageerde op jou omdat je zei dat de club vergelijkbaar is met bv de graafschap. Dat is simpelweg niet zo. Dat jij nu ineens weer andere maatstaven, die ik in mijn eerste post bevestigde, hanteert maakt deze discussie nogal zinloos. Het voetbal is niet best, de club is nog steeds top 4 en blijft dat zolang we niet failliet zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Lees nou even goed mee; ik beoordeel Twente op clubniveau voornamelijk ogv hun resultaten op voetbalniveau. Dat is voor mij leidend. Dit lijkt mij ook meer dan logisch, want volgens mij wordt deze schaal dan ook uitgereikt op basis van deze resultaten. Niet hoeveel supporters in het stadion en blablabla. Als je het daar niet mee eens bent zal mij werkelijk aan mn kont roesten, Twente is de Graafschap atm wmb
En daarna lekker passief agressief met al je halfzinnen mimimi.
Ga nou gewoon lekker naar die dat ESF circus kijken wijfie
Ga nou naar ESF joh. Lezen is blijkbaar te lastig voor je. Top 4 kom nou chef, zorg nou maar dat jullie volgend jaar niet degraderen. Deze zgn top 4 club kreeg onlangs nog pets van het jeugdgarnituur van Ajax, 2-5.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
.... Wat een typische fokjosti-reactie. Ik reageerde op jou omdat je zei dat de club vergelijkbaar is met bv de graafschap. Dat is simpelweg niet zo. Dat jij nu ineens weer andere maatstaven, die ik in mijn eerste post bevestigde, hanteert maakt deze discussie nogal zinloos. Het voetbal is niet best, de club is nog steeds top 4 en blijft dat zolang we niet failliet zijn.
Je offtopic gebrabbel laat ik maar even voor wat het is. Dat zal je kastfrustratie zijn.
Gelukkig snap jij het wel deels.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit seizoen spelen we ruk en een seizoen lager. Zijn we NU net zo karig als een De Graafschap en Almere? Yup. Verdienen/verdienden we het om in de KKD te spelen? Yup.
Degene met de dikste tieten.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij het wel deels.
Met welk ESF land zou je Twente dan vergelijken?
Dat is 7eleven.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Degene met de dikste tieten.
Dit begint een herhaling van zetten te worden, knul. Ga je moeder vervelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hihihi,
Wie heeft in huize Kreator de grootste tetten dan, jij of je vriendje?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef LethalNinja het volgende:
Gefeliciteerd FC Twente ik ben blij dat jullie volgend jaar terug zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |