abonnement Unibet Coolblue
pi_186401176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 16:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Eer? We zijn kampioen.
Al verliezen we met 20-0 daar.
Zal me ook aan m'n reet roesten inderdaad. Van NEC en Cambuur wil ik nog wel graag winnen, maar hoe we het tegen Jong Ajax doen, whatever. Stuur maar gewoon de A1, Jong Twente heeft die avond zelf een belangrijke wedstrijd.
pi_186401256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivsie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
HAHAHAHAHAHAHAH

Op je muil gauw joh, plek 15-18
  woensdag 24 april 2019 @ 20:31:49 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186403869
Douglas is niet echt fit meer zag ik :D :')
pi_186405463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezegd wat dit seizoen de pikorde is. En dat is dat Twente in de Eerste divisie speelt, en Willem II in het linkerrijtje staat. Ik zeg ook letterlijk dat ik naar de situatie van vandaag kijk. Wat snap je daar niet aan?
[..]

Betekent. Maar wat vind jij een goede maatstaf dan? Ik vind dat je wel degelijk kunt stellen dat Willem II op dit moment beter presteert dan Twente. Beetje gek om te stellen dat je als club uit de eerste divisie beter bent dan een club uit het linkerrijtje eredivisie.
Twente heeft dit jaar ook gewoon nog voor de beker gespeeld tegen Willem II. Willem II staat in de bekerfinale; waar staat Twente?
[..]

:? Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vind het prima dat Twente terug komt naar de Eredivisie.
Ik denk ook niet dat Willem II een geweldige ploeg is. Ik denk dat we sinds dit jaar een redelijk stabiele middenmotor zijn geworden. Ik heb alleen gezegd dat Willem II nu in het linkerrijtje staat. Dat kun je niet ontkennen lijkt me.
[..]

In dat seizoen zat ik nog op de basisschool. Maar wil je nu respect omdat je succes hebt behaald tijdens jullie fantastische recente verleden?
[..]

Ik heb geen hekel aan Twente. De club is dit jaar niet echt relevant. Het is misschien lastig voor jou te bevatten, maar het interesseert me geen reet of Twente, NEC of Den Bosch naar de Eredivisie komt.
[..]

Haha, wat een misplaatste arrogantie. Natuurlijk is Willem II een betere ploeg op dit moment. Bizar dat je, nu Twente kampioen is van de eerste divisie, denkt dat je toch wel minimaal tot de top 7 behoort van de Eredivisie.

Om maar in jouw woorden te eindigen:
Lekker denken dat jouw mini clubje nog uitmaakt in de voetbal wereld.
Ik ga niet de moeite nemen per stuk te quoten.

Je zei niet wat dit seizoen de pikorde is, je zei letterlijk dit:
Nouja, je vergelijkt een linker rijtje Eredivisie club met een Jupiler club

Dat mag dan nu op dit moment zo zijn, maar daar horen beide clubs niet. Dat weet je zelf net zo goed als elke andere voetbal liefhebber.

En het uitgangspunt van deze hele discussie was de prijs van de SCC. Dat Twente meer vraagt dan Willem II (was dit seizoen ongeveer gelijk, en met korting was Twente zelfs iets goedkoper) is niet gek. Want een club kijkt niet alleen naar wat het nu doet, maar naar wat de markt doet.
Er is veel animo voor kaarten, het is een grote club, dus houden ze een prijs aan wat marktconform is. En op papier is Twente een grotere en betere club dan Willem II, en dat is het al meer dan 10 jaar.

Dat het vorig jaar degradeerde en dit jaar in de eerste divisie speelde zegt dus niks over het geheel. Er zijn genoeg clubs die wel eens een misstap maken, of een slecht seizoen draaide.

Met alle drama de laatste jaren was Twente gewoon slecht, en daardoor zijn we ook gedegradeerd. Maar op papier is Twente gewoon een betere club dan Willem II, ongeacht de huidige stand.

En Willem II mag dan de bekerwedstrijd hebben gewonnen, ook dat is een moment opname.
Kijk anders eens even in jullie prijzenkastje. De laatste prijs voor het kampioenschap in de Juup uit seizoen 13/14 dateert van 1963.

Als je dan kijkt naar Twente, dan is die kast voornamelijk gevuld in de laatste 10 jaar.
Kampioen Eredivisie in 2010, de beker in 2011 (naast 2001 en 1977) JC schaal in 2010 en 2011 en dit jaar de 1e divisie.

Maar goed, het is verder een eindeloze discussie.
Feitelijk gezien is Twente de betere club, ongeacht het huidige resultaat. Over het algemeen is het zo.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_186407240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik ga niet de moeite nemen per stuk te quoten.

Je zei niet wat dit seizoen de pikorde is, je zei letterlijk dit:
Nouja, je vergelijkt een linker rijtje Eredivisie club met een Jupiler club

Dat mag dan nu op dit moment zo zijn, maar daar horen beide clubs niet. Dat weet je zelf net zo goed als elke andere voetbal liefhebber.

En het uitgangspunt van deze hele discussie was de prijs van de SCC. Dat Twente meer vraagt dan Willem II (was dit seizoen ongeveer gelijk, en met korting was Twente zelfs iets goedkoper) is niet gek. Want een club kijkt niet alleen naar wat het nu doet, maar naar wat de markt doet.
Er is veel animo voor kaarten, het is een grote club, dus houden ze een prijs aan wat marktconform is. En op papier is Twente een grotere en betere club dan Willem II, en dat is het al meer dan 10 jaar.

Dat het vorig jaar degradeerde en dit jaar in de eerste divisie speelde zegt dus niks over het geheel. Er zijn genoeg clubs die wel eens een misstap maken, of een slecht seizoen draaide.

Met alle drama de laatste jaren was Twente gewoon slecht, en daardoor zijn we ook gedegradeerd. Maar op papier is Twente gewoon een betere club dan Willem II, ongeacht de huidige stand.

En Willem II mag dan de bekerwedstrijd hebben gewonnen, ook dat is een moment opname.
Kijk anders eens even in jullie prijzenkastje. De laatste prijs voor het kampioenschap in de Juup uit seizoen 13/14 dateert van 1963.

Als je dan kijkt naar Twente, dan is die kast voornamelijk gevuld in de laatste 10 jaar.
Kampioen Eredivisie in 2010, de beker in 2011 (naast 2001 en 1977) JC schaal in 2010 en 2011 en dit jaar de 1e divisie.

Maar goed, het is verder een eindeloze discussie.
Feitelijk gezien is Twente de betere club, ongeacht het huidige resultaat. Over het algemeen is het zo.
Sinds KlaasGod hier niet meer post heb ik niet meer zo'n debiele stukken gelezen.

Je minachting naar een kerngezonde club met een uitstekend beleid is behoorlijk misplaatst. Wat een arrogantie druipt er van je posts. Twente, de nummer 4 van Nederland. Objectief gezien beter en groter dan iedereen buiten de top-3.
pi_186407842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sinds KlaasGod hier niet meer post heb ik niet meer zo'n debiele stukken gelezen.

Je minachting naar een kerngezonde club met een uitstekend beleid is behoorlijk misplaatst. Wat een arrogantie druipt er van je posts. Twente, de nummer 4 van Nederland. Objectief gezien beter en groter dan iedereen buiten de top-3.
Ik zeg ook niet dat het geen arrogante post is. En wie KlaasGod is, geen flauw idee.
Het kan een kerngezonde club zijn, maar ik heb er niks mee. Het stelt in het voetbal weinig voor, en het is helaas net als een stuk of 10 andere clubs zo'n clubje die er nou eenmaal bij hoort. Ik gun ze de beker, of een keer een hoge klassering, maar iedereen weet dat het niet veel voorstelt in Tilburg en de kans is minimaal dat het ooit wel wat zal voorstellen.

En dat mag je arrogant noemen, maar het is ook deels realistisch.
En ja, ik als Twente fan voel me te goed voor een club als Willem II. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld NAC, NEC, Graafschap, Excelsior, VVV, Emmen, Fortuna, MVV, RKC, Sparta, Go Ahead en zo nog wel een paar meer.

Is Twente altijd beter dan al die ploegen, tuurlijk niet, want dan zouden ze elk jaar minimaal 6e worden. En dat waren ze een paar jaar, maar daarna niet meer.
Maar op papier vindt ik dat clubjes die er weinig toe doen. Ik zou ook nooit met plezier naar zo'n wedstrijd kunnen kijken. Moet je je voorstellen dat je op een vrijdag avond naar het stadion moet om Excelsior - NAC te moeten kijken, bah.

We hebben een mickey mouse competitie. En ik vind het heerlijk om naar het stadion te gaan, de sfeer, het spul er om heen zoals het zingen en het juichen bij een goal. Maar het voetbal is helaas niet om aan te kijken, niet in Enschede maar ook niet in 80% van de andere stadions in Nederland.

En nogmaals, dit is een eindeloze discussie. Ik heb een behoorlijke gesettelde mening. En niemand hier op fok kan me van die mening afhalen. Zo heb ik een hekel aan Ajax en leef ik mee met Feyenoord. Ondanks de haat en nijd tussen Twente en Feyenoord vind ik dat nou wel een mooie club. En niet al mijn keuzes of meningen zijn logisch of slaan ergens op, maar so be it.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_186407877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het geen arrogante post is. En wie KlaasGod is, geen flauw idee.
Het kan een kerngezonde club zijn, maar ik heb er niks mee. Het stelt in het voetbal weinig voor, en het is helaas net als een stuk of 10 andere clubs zo'n clubje die er nou eenmaal bij hoort. Ik gun ze de beker, of een keer een hoge klassering, maar iedereen weet dat het niet veel voorstelt in Tilburg en de kans is minimaal dat het ooit wel wat zal voorstellen.

En dat mag je arrogant noemen, maar het is ook deels realistisch.
En ja, ik als Twente fan voel me te goed voor een club als Willem II. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld NAC, NEC, Graafschap, Excelsior, VVV, Emmen, Fortuna, MVV, RKC, Sparta, Go Ahead en zo nog wel een paar meer.

Is Twente altijd beter dan al die ploegen, tuurlijk niet, want dan zouden ze elk jaar minimaal 6e worden. En dat waren ze een paar jaar, maar daarna niet meer.
Maar op papier vindt ik dat clubjes die er weinig toe doen. Ik zou ook nooit met plezier naar zo'n wedstrijd kunnen kijken. Moet je je voorstellen dat je op een vrijdag avond naar het stadion moet om Excelsior - NAC te moeten kijken, bah.

We hebben een mickey mouse competitie. En ik vind het heerlijk om naar het stadion te gaan, de sfeer, het spul er om heen zoals het zingen en het juichen bij een goal. Maar het voetbal is helaas niet om aan te kijken, niet in Enschede maar ook niet in 80% van de andere stadions in Nederland.

En nogmaals, dit is een eindeloze discussie. Ik heb een behoorlijke gesettelde mening. En niemand hier op fok kan me van die mening afhalen. Zo heb ik een hekel aan Ajax en leef ik mee met Feyenoord. Ondanks de haat en nijd tussen Twente en Feyenoord vind ik dat nou wel een mooie club. En niet al mijn keuzes of meningen zijn logisch of slaan ergens op, maar so be it.
Klaas ben jij dat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186409906
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het geen arrogante post is. En wie KlaasGod is, geen flauw idee.
Het kan een kerngezonde club zijn, maar ik heb er niks mee. Het stelt in het voetbal weinig voor, en het is helaas net als een stuk of 10 andere clubs zo'n clubje die er nou eenmaal bij hoort. Ik gun ze de beker, of een keer een hoge klassering, maar iedereen weet dat het niet veel voorstelt in Tilburg en de kans is minimaal dat het ooit wel wat zal voorstellen.

En dat mag je arrogant noemen, maar het is ook deels realistisch.
En ja, ik als Twente fan voel me te goed voor een club als Willem II. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld NAC, NEC, Graafschap, Excelsior, VVV, Emmen, Fortuna, MVV, RKC, Sparta, Go Ahead en zo nog wel een paar meer.

Is Twente altijd beter dan al die ploegen, tuurlijk niet, want dan zouden ze elk jaar minimaal 6e worden. En dat waren ze een paar jaar, maar daarna niet meer.
Maar op papier vindt ik dat clubjes die er weinig toe doen. Ik zou ook nooit met plezier naar zo'n wedstrijd kunnen kijken. Moet je je voorstellen dat je op een vrijdag avond naar het stadion moet om Excelsior - NAC te moeten kijken, bah.

We hebben een mickey mouse competitie. En ik vind het heerlijk om naar het stadion te gaan, de sfeer, het spul er om heen zoals het zingen en het juichen bij een goal. Maar het voetbal is helaas niet om aan te kijken, niet in Enschede maar ook niet in 80% van de andere stadions in Nederland.

En nogmaals, dit is een eindeloze discussie. Ik heb een behoorlijke gesettelde mening. En niemand hier op fok kan me van die mening afhalen. Zo heb ik een hekel aan Ajax en leef ik mee met Feyenoord. Ondanks de haat en nijd tussen Twente en Feyenoord vind ik dat nou wel een mooie club. En niet al mijn keuzes of meningen zijn logisch of slaan ergens op, maar so be it.
Alsof een 13 jarige een betoog schrijft

Twente is gewoon een club in een rijtje Excelsior, Almere en Graafschap. Komt ie stoer doen met Nac - Excelsior terwijl meneer zelf waarschijnlijk naar Twente - Jong Az was en Twente - Unterhaching.

En begin mij niet over die treurnis genaamd de regio Twente met Enschede in het bijzonder. Wees nou maar gewoon blij dat Fc subsidie en bedrog weer een jaartje ‘relevant’ ken zijn, alvorens ze weer uit mogen naar Volendam.

[ Bericht 9% gewijzigd door 7Eleven op 25-04-2019 00:51:55 ]
pi_186409996
En Wimpie 2 is gewoon topclub bij uitstek prutser
pi_186413391
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:46 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Alsof een 13 jarige een betoog schrijft

Twente is gewoon een club in een rijtje Excelsior, Almere en Graafschap. Komt ie stoer doen met Nac - Excelsior terwijl meneer zelf waarschijnlijk naar Twente - Jong Az was en Twente - Unterhaching.

En begin mij niet over die treurnis genaamd de regio Twente met Enschede in het bijzonder. Wees nou maar gewoon blij dat Fc subsidie en bedrog weer een jaartje ‘relevant’ ken zijn, alvorens ze weer uit mogen naar Volendam.
Uiteraard was ik bij Twente - Jong Az, maar heb je mij horen zeggen dat ik daar blij van wordt?
Kampioen worden is leuk, de sfeer in zo'n stadion is ook prachtig. Maar het voetbal is toch om te janken. Het is verschrikkelijk.

Volgend jaar gelukkig weer een paar leuke potjes in de Veste.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 10:55:45 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186413772
Hoe is Twente eigenlijk van plan al het extra geld dat binnenkomt te gaan investeren, gaat dat allemaal in spelers of wordt er nu ook wat gedaan om schulden te betalen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 10:59:38 #162
8781 crew  Frutsel
pi_186413808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:55 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is Twente eigenlijk van plan al het extra geld dat binnenkomt te gaan investeren, gaat dat allemaal in spelers of wordt er nu ook wat gedaan om schulden te betalen?
Volgens mij is er 5 miljoen voor spelers beschikbaar. Veelal huren dus en overleven.
Deel van de begroting zal gereserveerd zijn voor schulden.
  donderdag 25 april 2019 @ 11:02:36 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_186413844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Als je dan kijkt naar Twente, dan is die kast voornamelijk gevuld in de laatste 10 jaar.
Kampioen Eredivisie in 2010, de beker in 2011 (naast 2001 en 1977) JC schaal in 2010 en 2011

Behaald door fraude en vals spel. Kun je als supporter ook niets aan doen, maar om er nou trots op te zijn is ook weer wat anders.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_186414257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij is er 5 miljoen voor spelers beschikbaar. Veelal huren dus en overleven.
Deel van de begroting zal gereserveerd zijn voor schulden.
"De voetbalbegroting zal rond de 5 á 5,5 miljoen euro zijn.
Daarmee gaan we normaal gesproken voetballen tussen plaats 8 en 12."

Aldus de heer Van der Kraan :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 11:43:24 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186414533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

"De voetbalbegroting zal rond de 5 á 5,5 miljoen euro zijn.
Daarmee gaan we normaal gesproken voetballen tussen plaats 8 en 12."

Aldus de heer Van der Kraan :P
feitelijk dus een spelersbegroting waarmee je je voorzichtig richt op Europees voetbal :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186415356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:55 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is Twente eigenlijk van plan al het extra geld dat binnenkomt te gaan investeren, gaat dat allemaal in spelers of wordt er nu ook wat gedaan om schulden te betalen?
Al het extra wat binnenkomt zal zoveel mogelijk naar de aflossing van de schulden gaan.
Zijn ook wel afspraken over gemaakt met gemeente en andere schuldeisers over welk deel van transferopbrengsten rechtstreeks naar aflossing moet. Die afspraken zijn alleen niet openbaar gemaakt volgens mij.
A mind with a heart of it's own
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2019 @ 12:49:48 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186415620
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:46 schreef 7Eleven het volgende:
Twente is gewoon een club in een rijtje Excelsior, Almere en Graafschap
Ik ga me verder niet bemoeien met jullie treurige discussie, maar dit is natuurlijk dikke poep. Misschien qua voetbalniveau dit jaar, maar qua club is Twente niet te vergelijken met dat rijtje.

Toen Juve in 2006 degradeerde was het nog steeds een grote club. Datzelfde geldt voor Twente. Als je alleen al naar de achterban en het stadion kijkt, kun je niet met droge ogen beweren dat we op het niveau de Graafschap zitten. Alle eerste-divisie records zijn gebroken dit jaar. Er hebben nog nooit zoveel mensen naar Hans Kraaij zitten kijken op die tokkiezender. Ga zo maar door.

Dus als je de vergelijking wil trekken doe dat dan op voetbalniveau (want dat is inderdaad net zo treurig als de clubs die jij noemt) en niet op clubniveau.
pi_186416239
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef manny het volgende:

[..]

Behaald door fraude en vals spel. Kun je als supporter ook niets aan doen, maar om er nou trots op te zijn is ook weer wat anders.
Dat kwam later pas, pas na het kampioensjaar is het gek gegaan en is er met CL geld en sponsor geld gesmeten alsof het een eindeloze put was met vage leen constructies en afbetalen op behaalde resultaten.

Dat kampioenschap is 100% terecht gehaald, zonder gesjoemel. Net als de beker en de JC schaal. In seizoen 2011/2012 is alles compleet naar de tering gegaan qua beleid, en daar hebben we (behalve europa league) niks aan gewonnen.

quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ga me verder niet bemoeien met jullie treurige discussie, maar dit is natuurlijk dikke poep. Misschien qua voetbalniveau dit jaar, maar qua club is Twente niet te vergelijken met dat rijtje.

Toen Juve in 2006 degradeerde was het nog steeds een grote club. Datzelfde geldt voor Twente. Als je alleen al naar de achterban en het stadion kijkt, kun je niet met droge ogen beweren dat we op het niveau de Graafschap zitten. Alle eerste-divisie records zijn gebroken dit jaar. Er hebben nog nooit zoveel mensen naar Hans Kraaij zitten kijken op die tokkiezender. Ga zo maar door.

Dus als je de vergelijking wil trekken doe dat dan op voetbalniveau (want dat is inderdaad net zo treurig als de clubs die jij noemt) en niet op clubniveau.
En dit is dus precies wat ik bedoel :)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 13:45:36 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186416699
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:31 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Al het extra wat binnenkomt zal zoveel mogelijk naar de aflossing van de schulden gaan.
Zijn ook wel afspraken over gemaakt met gemeente en andere schuldeisers over welk deel van transferopbrengsten rechtstreeks naar aflossing moet. Die afspraken zijn alleen niet openbaar gemaakt volgens mij.
is dat na verrekening van de tekorten? Want het valt ieder jaar telkens weer tegen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 april 2019 @ 13:50:58 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186416795
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:

[..]
Toen Juve in 2006 degradeerde was het nog steeds een grote club. Datzelfde geldt voor Twente.
Tering, hoe krijg je het je toetsenbord uit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2019 @ 13:58:21 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186416916
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Tering, hoe krijg je het je toetsenbord uit
Vind je het moeilijk om de vergelijking te trekken ja? Dat je Juve niet kunt vergelijken met Fc Spaghetti, net als dat je Twente niet kunt vergelijken met Schubbekutteveen. Als club zijnde.

Best lastig, dat begrijpend lezen.
pi_186417263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef manny het volgende:

[..]

Behaald door fraude en vals spel. Kun je als supporter ook niets aan doen, maar om er nou trots op te zijn is ook weer wat anders.
Mensen die nog steeds dit soort onzin roepen. :') Dan ben je echt af hoor.
pi_186417384
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Tering, hoe krijg je het je toetsenbord uit
Zo gek is dat toch niet? Hij zegt nergens dat Twente net zo groot is als Juventus. Maar als Twente, terwijl ze in de KKD spelen, qua supportersaantallen op dat moment de 4de club van NL zijn dan kun je moeilijk stellen dat het een kleine club is. Ik lees hierboven iets van iemand die stelt dat het in het rijtje de Graafschap en Almere city zit :')

Twente trekt meer bezoekers dan clubs als AZ, Utrecht en Heerenveen, dat zegt toch wat.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 14:33:57 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186417417
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186418108
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ga me verder niet bemoeien met jullie treurige discussie, maar dit is natuurlijk dikke poep. Misschien qua voetbalniveau dit jaar, maar qua club is Twente niet te vergelijken met dat rijtje.

Toen Juve in 2006 degradeerde was het nog steeds een grote club. Datzelfde geldt voor Twente. Als je alleen al naar de achterban en het stadion kijkt, kun je niet met droge ogen beweren dat we op het niveau de Graafschap zitten. Alle eerste-divisie records zijn gebroken dit jaar. Er hebben nog nooit zoveel mensen naar Hans Kraaij zitten kijken op die tokkiezender. Ga zo maar door.

Dus als je de vergelijking wil trekken doe dat dan op voetbalniveau (want dat is inderdaad net zo treurig als de clubs die jij noemt) en niet op clubniveau.
‘Ik ga mij verder niet bemoeien..’ maar doe het toch.

Leuk joh die toeschouwersaantallen en records in de KKD. Daarnaast heeft Twente inderdaad een paar keer een prijsje gepakt, maar wel meer clubs hebben ooit gepiekt zo. Blijven we daar ook krampachtig vasthouden aan het verleden? Dan is PSV ook ‘gewoon’ nog een Europese subtopper.

Hou t nou maar lekker bij dat songfestival joh. Uiteindelijk is Twente - op basis van resultaten, daar beoordelen we clubs op joe - nummer 19 van Nederland
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')