FC Twente, heel veel sympathie voor. Door twee dingen. 1) In een weekend dat Ajax met iets van 0-3 van FC Twente won toen stapte ik een half uur na de wedstrijd in een trein vlakbij Oldenzaal. In Enschede/ Twente area. De sfeer in de trein was gewoon uitstekend. De supporters van Twente lachten wat, waren rustig etc. Ik zal dat denk ik nooit vergeten wat was ik verrast op een aangename manier. Als het omgekeerd was dan had je Ajax supporters die zaten te vloeken, intimiderend waren etc..quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
FC Twente, heel veel sympathie voor. Door twee dingen. 1) In een weekend dat Ajax met iets van 0-3 van FC Twente won toen stapte ik een half uur na de wedstrijd in een trein vlakbij Oldenzaal. In Enschede/ Twente area. De sfeer in de trein was gewoon uitstekend. De supporters van Twente lachten wat, waren rustig etc. Ik zal dat denk ik nooit vergeten wat was ik verrast op een aangename manier. Als het omgekeerd was dan had je Ajax supporters die zaten te vloeken, intimiderend waren etc..
2) Belachelijk hoe verschillende supportersgroepen blij waren dat Twente degradeerde. Het argument was een combinatie van leedvermaak en dat er financiëel wat was gefraudeerd. Ik kots op die haters![]()
Goed dat jullie terug zijn jongens
maar als je dan kijkt naar het Twente voor Joop, toen kwamen er misschien 10-15k bezoekers omdat Twente gewoon een stabiele middenmoter met af en toe een uitschieter naar boven was en nu ga je in het gunstigste geval weer naar zo'n pre Joop tijdperk toe sportief gezien, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keiharde bepaald voetbal-feiten zetten FC Twente op de vierde plek, wegens behaald aantal punten. Twente heeft een enorme aanhang. Daarin is de club groot. Dit seizoen spelen we ruk en een seizoen lager. Zijn we NU net zo karig als een De Graafschap en Almere? Yup. Verdienen/verdienden we het om in de KKD te spelen? Yup. Maakt één seizoen het verschil tussen het zijn van de vierde club in Nederland en een laagvlieger waar niemand om geeft? Nope.
Dat lag ook aan het stadion, het Diekman was bij de opening vrij groot, maar werd in de jaren '90 teruggebracht tot 13,500 plaatsen.Het Arke Stadion ging van zo'n zelfde aantal plaatsen naar iets van 24.000, toen kwam er ook wel meer volk binnen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je dan kijkt naar het Twente voor Joop, toen kwamen er misschien 10-15k bezoekers omdat Twente gewoon een stabiele middenmoter met af en toe een uitschieter naar boven was en nu ga je in het gunstigste geval weer naar zo'n pre Joop tijdperk toe sportief gezien, of zie ik dat verkeerd?
Je bedoeld dit:quote:Op donderdag 25 april 2019 21:24 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ga nou naar ESF joh. Lezen is blijkbaar te lastig voor je. Top 4 kom nou chef, zorg nou maar dat jullie volgend jaar niet degraderen. Deze zgn top 4 club kreeg onlangs nog pets van het jeugdgarnituur van Ajax, 2-5.
En kom nou niet weer met die historische top 4 drollenvanger
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bedoeld dit:
http://www.eredivisiestats.nl/eeuwigestand.php
Zijn toch simpele feiten?
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 16:34:54Meeste prijzen deze eeuw:PSV - 19Ajax - 15Feyenoord - 7FC Twente - 6 reageer retweet
Als je het over de prestaties hebt is die kans prima aanwezig ja, het stadion zelf zie ik niet zo snel leeglopen. Althans niet naar een 15k bezoekers. Denk dat dat ergens tussen de 20 en 30 duizend blijft. Toen we enorm zaadvoetbal speelden en voor geen enkele prijs meededen was er ook standaard een enorme wachtlijst voor toen nog het Arke stadion.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je dan kijkt naar het Twente voor Joop, toen kwamen er misschien 10-15k bezoekers omdat Twente gewoon een stabiele middenmoter met af en toe een uitschieter naar boven was en nu ga je in het gunstigste geval weer naar zo'n pre Joop tijdperk toe sportief gezien, of zie ik dat verkeerd?
Hoorde het net jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:28 schreef FlyingEagle het volgende:
Vrouwen van Twente zijn ook kampioen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:28 schreef FlyingEagle het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:28 schreef FlyingEagle het volgende:
Roemeratoe kan wel ballen. Maar linies weer veel te ver uit elkaar, is vragen om een oorwassing.quote:
Kan mij wat boeien zeg. Gelijk wegbezuinigen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:28 schreef FlyingEagle het volgende:
What else is new?quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Roemeratoe kan wel ballen. Maar linies weer veel te ver uit elkaar, is vragen om een oorwassing.
Mag niet eens.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan mij wat boeien zeg. Gelijk wegbezuinigen.
Jup. Vind het ook wel prima zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van wie? Subsidievoorwaarden of wat?
Onzin zeg. Vrouwen hebben hun plek meer dan verdiend.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan mij wat boeien zeg. Gelijk wegbezuinigen.
Die heeft nog een contract van twee jaar, denk dat hij nog wel een jaartje blijft.quote:Op maandag 29 april 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Brondeel trouwens blijft. Vind het best een goede keep.
Snap niet waarom hij nu pas meer speeltijd krijgt, had al veel eerder al belangrijk kunnen zijn.quote:
Omdat Pusic.quote:Op maandag 29 april 2019 22:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij nu pas meer speeltijd krijgt, had al veel eerder al belangrijk kunnen zijn.
Was ook echt een leuke pot voor hem. Deed me beetje denken aan de begin tijd van Ziyech, enige verschil is dat Hamdoui iets meer aflegt en minder zelf schiet.quote:
Goed nieuws voor Twente. Maar de vraag nu is, wie volgt deze man op?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:51 schreef Stienn het volgende:
Nou, het schijnt dat Pusic ontslagen is.
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~acb31b0e/
Dick Lukkienquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Twente. Maar de vraag nu is, wie volgt deze man op?
Ben benieuwd. Ik ga er vanuit dat er op de achtergrond al wel iemand klaar staat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt over als een leuke kerel maar geen idee of hij kan coachen. Wel knap hoe hij het bij Emmen doet, dat wel.quote:
Mario Been.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hij zal wel kunnen coachen maar Emmen is wat simpeler qua structuur en verwachtingenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt over als een leuke kerel maar geen idee of hij kan coachen. Wel knap hoe hij het bij Emmen doet, dat wel.
Ron Jansquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |