Max 3 seconden denk ik, dan zat ik al op mijn vo2maxquote:Op maandag 22 april 2019 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo; hoe lang denk je dat je het wiel had kunnen houden in die laaste 2 km dat Mathieu aan het sleuren was.
en dan zo sprintenquote:Op maandag 22 april 2019 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo; hoe lang denk je dat je het wiel had kunnen houden in die laaste 2 km dat Mathieu aan het sleuren was.
Ah ja, dat medicijn bedoelde ik. Gebruiken ze bij Team Sky ook geloof ik. Ik zag ergens een draadje dat Team Sky het minste aantal punten had gehaald in het voorjaar van alle WT-teams.quote:Op maandag 22 april 2019 09:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/schaats(...)ormoon-toe~a5e5c50f/
??? Denk het niet maatquote:Op maandag 22 april 2019 09:57 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag betaalt de overheid weer mijn lening uit
GENOT
Op tweede paasdag?quote:Op maandag 22 april 2019 09:57 schreef Doublepain het volgende:
GENOT
Lolquote:Op maandag 22 april 2019 09:57 schreef Doublepain het volgende:
GENOT
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 22 april 2019 09:57 schreef Doublepain het volgende:
GENOT
quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 09:57 schreef Doublepain het volgende:
GENOT
Dat klinkt wel handig ja.quote:Op maandag 22 april 2019 10:02 schreef Caland het volgende:
Eind mei is dat instantpayments trouwens volledig live.
Genot wel.
Huh? Maar ze is toch lesbisch?quote:Op maandag 22 april 2019 09:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was een ander toch? Wust gaat trouwen
PSD2 is wel walgelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 10:02 schreef Caland het volgende:
Eind mei is dat instantpayments trouwens volledig live.
Genot wel.
Als je er zelf geen toestemming voor geeft verandert er toch niet zo gek veelquote:
100% dom dan hahaquote:Op maandag 22 april 2019 10:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen @:Onlogisch of @:GGMM die hun fouten afdoen als een 'grap'
Ben 100% real mofo
Jammer dat instantpayments nog niet werkt, anders hadden we je gered.quote:
De overheid forceert mij de straat op te gaan AFCquote:Op maandag 22 april 2019 10:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat instantpayments nog niet werkt, anders hadden we je gered.
gekkigheidquote:
Behalve als waar je geld naar overmaakt het wel heeft geaccepteerd, dan kom je toch weer wel in het systeem.quote:Op maandag 22 april 2019 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf geen toestemming voor geeft verandert er toch niet zo gek veel
Werkt al wel tot 100 euro oidquote:Op maandag 22 april 2019 10:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat instantpayments nog niet werkt, anders hadden we je gered.
Ben er wat minder huiverig voor, vooral wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Eigenlijk gaat het hele digitaal bankieren op de schop.quote:Op maandag 22 april 2019 10:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve als waar je geld naar overmaakt het wel heeft geaccepteerd, dan kom je toch weer wel in het systeem.
Hoe moet je er dan wel of geen toestemming voor geven? Is dit weer zo 1 dat je actie moet ondernemen als je het er niet mee eens bent?quote:Op maandag 22 april 2019 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
je weet in ieder geval dat het veel data gaat opleveren als google banklicenties koopt.
Voor zover ik weet is het opt-in.quote:Op maandag 22 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe moet je er dan wel of geen toestemming voor geven? Is dit weer zo 1 dat je actie moet ondernemen als je het er niet mee eens bent?
Ik weet niet precies wat ik hier mee moet.quote:Op maandag 22 april 2019 10:19 schreef Doublepain het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2F572331503279502%2F
lol
quote:Johnny chanet
Zeker weten : de beste heeft gewonnen. Maar vertrouw nooit een Hollander want naast een grote mond (maar VDP heeft die niet) zullen ze je ook bedriegen als ze kunnen.
49 minuten geleden
quote:didier landuyt
Iedereen weet wel dat er iets niet klopt met vdp maar je moet het kunnen aantonen .plots zo toppers kloppen klopt niet met jaren ervaring om de baan nee dit kan niet kloppen maar papa geeft veel invloed op alles wat met wielrennen te maken heeft
quote:Jef Smit
Mathieu waarom ben je geen Belg. Wissel eens van nationaliteit met van aert aub...
quote:Op maandag 22 april 2019 10:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik hier mee moet.
Hij is een Belgquote:Op maandag 22 april 2019 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Reacties op HLN zijn weer genieten jongens
[..]
[..]
[..]
Hij praat als een Belg woont in Belgiëquote:Op maandag 22 april 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Ik zag in de uitslag toch een Nederlandse vlag achter zn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |