SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het was bonk, bonk, bonk.quote:Op zondag 21 april 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
Ik herkende het nummer niet dat Melting speelde (duh), maar het was duidelijk anders dan het nummer dat ik daarvoor hoorde.
Misschien eerder een Vout-nummer.
Van mij was nog lang geen sprake. Mijn ouders kenden elkaar niet eensquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 21 april 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij was nog lang geen sprake. Mijn ouders kenden elkaar niet eens
Mijn ouders kenden elkaar dankzij mij...quote:Op zondag 21 april 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij was nog lang geen sprake. Mijn ouders kenden elkaar niet eens
Dit was The Rebel - Owners manual.quote:Op zondag 21 april 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wat ik vorige week als test gedraaid heb...
ook bonk bonk bonkquote:Op zondag 21 april 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ouders kenden elkaar dankzij mij...
Ze kunnen jou ook alles wijsmaken, hequote:Op zondag 21 april 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ouders kenden elkaar dankzij mij...
gewoon stilletjes stiekem verliefdquote:Op zondag 21 april 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet.
Misschien was het wel heel stilletjes, stiekem of zo...
1 December 1978 hier. Binnen 9 maanden was mijn broer erquote:Op zondag 21 april 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn in 1963 getrouwd. Op de dag na voor de barre Elfstedentocht.
Dat kan ik wel aanpassen als je wil...quote:Op zondag 21 april 2019 20:44 schreef Melting het volgende:
Finkers!![]()
Alleen klinkt hij wel anders.... lage stem.
Het was ook niet zo'n spannende anekdotequote:Op zondag 21 april 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had even niets anders in relatie tot je anekdote...
Dit is iig beter dan dat liedje over de BOnkevaart.quote:Op zondag 21 april 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had even niets anders in relatie tot je anekdote...
Wel een koudequote:Op zondag 21 april 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook niet zo'n spannende anekdote
Die heb ik ook nog wel, van Anneke Huppeldepup...quote:Op zondag 21 april 2019 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is iig beter dan dat liedje over de BOnkevaart.
En dit jaar al 56 jaar getrouwd. Daar moeten jullie nog even je best voor doen.quote:
Dat zou de krant halenquote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En dit jaar al 56 jaar getrouwd. Daar moeten jullie nog even je best voor doen.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden dit jaar de 55 aantikkenquote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik me realiseer dat dit wel een fout nummer is![]()
Nooit echt eerder op de tekst gelet.
Het is hier wel een klassieker...quote:Op zondag 21 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik me realiseer dat dit wel een fout nummer is![]()
Nooit echt eerder op de tekst gelet.
Ja hoor. Lekker in de tuin een boek gelezen. Luister je mee?quote:Op zondag 21 april 2019 21:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Hey hey hey hey![]()
![]()
Goede eerste paasdag gehad iedereen?
Yep, zelfs licht verbrand...quote:Op zondag 21 april 2019 21:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Hey hey hey hey![]()
![]()
lag er uitquote:Op zondag 21 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Dit hoor ik toch veel liever dan al die nummers in The Passion.
Maar je ligt er nu wel uit.
Ik hoor nog steeds JC superstar.quote:Op zondag 21 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Nu hoor ik mezelf nog wel via de stream...quote:Op zondag 21 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
![]()
er was even een haperingquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Lunch gehad bij mijn ouders, en voor de rest niet veel gedaan. Heerlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 21:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Hey hey hey hey![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus fixte dat dan kennelijk snel...
Wind mee dusquote:Op zondag 21 april 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag van huis naar Zandvoort en terug gefietst.
Ruim 40 kilometer, maar we waren weer thuis voor we er erg in hadden...
Wowquote:Op zondag 21 april 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag van huis naar Zandvoort en terug gefietst.
Ruim 40 kilometer, maar we waren weer thuis voor we er erg in hadden...
Oh ja, jij gaat daar naar toe, gaafquote:
Ik zit al te kijken op de sitequote:
Ik ben benieuwd of haar stem veel is veranderd.quote:
Check YouTube maar...quote:Op zondag 21 april 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of haar stem veel is veranderd.
Leuk zaaltje. 1 keer geweest. Paar jaar terugquote:Op zondag 21 april 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan naar Haarlem, Patronaat...
Voor de verbouwing was het een lekker donker hol, nu is het me allemaal iets te geliktquote:Op zondag 21 april 2019 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk zaaltje. 1 keer geweest. Paar jaar terug
Ik ben er al even niet meer geweest, een jaar of 5 geleden...quote:Op zondag 21 april 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor de verbouwing was het een lekker donker hol, nu is het me allemaal iets te gelikt
Ik ookquote:Op zondag 21 april 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan naar Haarlem, Patronaat...
Wij onlangs met just me en daarvoor jaartje of 2 geleden ofzo.quote:Op zondag 21 april 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er al even niet meer geweest, een jaar of 5 geleden...
En gisteren was in nog in Zoetermeer bij een optreden, gaat lekker !quote:
Boerderij?quote:Op zondag 21 april 2019 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
En gisteren was in nog in Zoetermeer bij een optreden, gaat lekker !
Zo, ik dacht dat jij een twijfelaar was? Maar nee dus.quote:
Je klinkt als een smurf.quote:Op zondag 21 april 2019 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Tralala twiselediedie
Tralala tiedeliedom
Ja, wat geen boerderij wasquote:
Effenaar ben ik ook wel eens geweest, in elk geval een keer op mijn verjaardag, ik denk iets van 15 jaar geledenquote:Op zondag 21 april 2019 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog niet in heel veel zalen geweest. Hou het eigenlijk altijd wel bij de Effenaar. Komt genoeg leuks en lekker dichtbij voor mij
Geen idee. Ik zie en hoor die naam wel eens voorbij komen bij concertenoverzichten e.d.quote:
Ik kom er ieder jaar wel een paar keer ofzo. Dit jaar staat de teller op 2 en deze gaat iig in November op 3,als Anneke van Giersbergenquote:Op zondag 21 april 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Effenaar ben ik ook wel eens geweest, in elk geval een keer op mijn verjaardag, ik denk iets van 15 jaar geleden
013 wil ik ook wel eens doen. Ik wil ook eens kijken of Doornroosje in Nijmegen iets is. Dat is gewoon langs het station daarquote:Op zondag 21 april 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Tivoli handig. Goed bereikbaar met het OV en dankzij de nachtbussen kom ik ook altijd wel weer thuis.
Vrijdag was voor mij nog gewoon een werkdag, maar dankzij morgen toch een lang weekend.quote:Op zondag 21 april 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker weekendje zo: twee keer zaterdag, twee keer zondag
quote:Op zondag 21 april 2019 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ja dit zing ik vannacht om drie uur dus nog
Vlakbij een station is sowieso goed.quote:Op zondag 21 april 2019 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
013 wil ik ook wel eens doen. Ik wil ook eens kijken of Doornroosje in Nijmegen iets is. Dat is gewoon langs het station daar
Superformiweldigeindefantakolosachtigquote:Op zondag 21 april 2019 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier ook. Jammer dat koningsdag en 5 mei (voor mij een jaarlijkse vrije dag) in het weekend vallen dit jaar.quote:Op zondag 21 april 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Vrijdag was voor mij nog gewoon een werkdag, maar dankzij morgen toch een lang weekend.
Zekerquote:Op zondag 21 april 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vlakbij een station is sowieso goed.
Ah, ik dacht dat je op Cindy en Bert zelf doelde...quote:Op zondag 21 april 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je bij een familiefeest van ddm Bert roept reageert bijna iedereen
DDM ook weer blij.quote:Op zondag 21 april 2019 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Vanuit het oude Tivoli rolde ik zo de gracht af naar huis. Het is nu definitief klaar met muziek daar, Kytopia moest ook verkassen, het wordt nu een hotelquote:Op zondag 21 april 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Tivoli handig. Goed bereikbaar met het OV en dankzij de nachtbussen kom ik ook altijd wel weer thuis.
Volgende week weer. En het zijn er maar 3quote:Op zondag 21 april 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je bij een familiefeest van ddm Bert roept reageert bijna iedereen
Ja, de sfeer van het oude Tivoli was geweldig. Ik begin nu ook wel aan het nieuwe Tivoli te wennen.quote:Op zondag 21 april 2019 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanuit het oude Tivoli rolde ik zo de gracht af naar huis. Het is nu definitief klaar met muziek daar, Kytopia moest ook verkassen, het wordt nu een hotel
In het oude werd me altijd veel te veel geouwehoerd en in het nieuwe ben ik nog steeds niet geweest...quote:Op zondag 21 april 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de sfeer van het oude Tivoli was geweldig. Ik begin nu ook wel aan het nieuwe Tivoli te wennen.
Ik ben er nog niet geweest. Ik ken een van de geluidsmannen en die zet altijd wel toffe foto’s op facebook. Hij had ook een afscheidsrapportage in het oude Tivoli gemaakt een week of wat geleden, erg leukquote:Op zondag 21 april 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de sfeer van het oude Tivoli was geweldig. Ik begin nu ook wel aan het nieuwe Tivoli te wennen.
Oordoppen in en bijna tegen de rechtergeluidsbox aan staan, geen geouwehoer te horenquote:Op zondag 21 april 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het oude werd me altijd veel te veel geouwehoerd en in het nieuwe ben ik nog steeds niet geweest...
Dat werkt niet als je het op wilt nemen...quote:Op zondag 21 april 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oordoppen in en bijna tegen de rechtergeluidsbox aan staan, geen geouwehoer te horen
Ouwehoeren tijdens concerten. Ergernis nummer 1 hier. Laatst ook. en ik stond op de tweede rij en hun recht achter ons. Ga dan naar een buurthuisquote:Op zondag 21 april 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het oude werd me altijd veel te veel geouwehoerd en in het nieuwe ben ik nog steeds niet geweest...
In het nieuwe wordt nog steeds te veel geouwehoerd.quote:Op zondag 21 april 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of ze niet per ongeluk gemist hebben dat het geen kroeg is maar een concertzaal...quote:Op zondag 21 april 2019 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ouwehoeren tijdens concerten. Ergernis nummer 1 hier. Laatst ook. en ik stond op de tweede rij en hun recht achter ons. Ga dan naar een buurthuis![]()
Skip dan!quote:Op zondag 21 april 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
In het nieuwe wordt nog steeds te veel geouwehoerd.
Gewoon rechtstreeks bij de geluidstafel van Allert inpluggenquote:Op zondag 21 april 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je het op wilt nemen...
Dat lukt al hel lang niet meer...quote:Op zondag 21 april 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks bij de geluidstafel van Allert inpluggen
Artiesten beginnen zich er ook steeds meer aan te ergeren.quote:Op zondag 21 april 2019 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ouwehoeren tijdens concerten. Ergernis nummer 1 hier. Laatst ook. en ik stond op de tweede rij en hun recht achter ons. Ga dan naar een buurthuis![]()
Ligt ook aan de zaal wel. In Ronda heb ik er last van.quote:
Dat heb je zelf in de handquote:Op zondag 21 april 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Voor mijn gevoel was dit nummer stukken sneller...
Net als het staren naar hun mobielquote:Op zondag 21 april 2019 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Artiesten beginnen zich er ook steeds meer aan te ergeren.
Ligt ook aan het soort band wat er staat.quote:Op zondag 21 april 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt ook aan de zaal wel. In Rondeel heb ik er last van.
Ik heb ze juist net uitgezet.quote:
Ik hoorde de correctie inderdaad. Dan nog maar een keer Pastorale?quote:Op zondag 21 april 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze juist net uitgezet.
Zit in mijn software qua deels automatische key-setting, maar dat heb ik nu niet nodig...
Ik ga het gewoon nog een keer doen, al was het maar als proef op de som...quote:Op zondag 21 april 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde de correctie inderdaad. Dan nog maar een keer Pastorale?
Heerlijk! Morgen nog zo’n dag!quote:Op zondag 21 april 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker in de tuin een boek gelezen. Luister je mee?
Pa, Pa, Pa Paaa...quote:Op zondag 21 april 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n instrumentaal nummer dat je toch onwillekeurig mee gaat zingen.
Oh ja, die was ik helemaal vergeten...quote:
Ik niet. Als ik op vakantie ga, is het na het seizoen. Zo rond oktoberquote:
Al een bestemming op je lijstje staan?quote:Op zondag 21 april 2019 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik op vakantie ga, is het na het seizoen. Zo rond oktober
Wij gaan in september vanwege het weer op onze bestemming; niet te heet, niet te nat.quote:Op zondag 21 april 2019 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik op vakantie ga, is het na het seizoen. Zo rond oktober
quote:Op zondag 21 april 2019 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij gaan in september vanwege het weer op onze bestemming; niet te heet, niet te nat.
Nee, ik sla dit jaar zelfs waarschijnlijk over. Maar mocht ik wel gaan. Denk ik aan Berlijn of Florencequote:Op zondag 21 april 2019 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al een bestemming op je lijstje staan?
Het wordt hier vast een paar dagen Duitsland, als het toch niet lukt deze zomer, dan weer in de herfstvakantie
quote:Op zondag 21 april 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niet.
Er schijnen dan vooral veel concerten te zijn...
Berlijn is leuk, Florence vind ik niet veel aan, in tegenstelling tot de rest van Italiëquote:Op zondag 21 april 2019 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik sla dit jaar zelfs waarschijnlijk over. Maar mocht ik wel gaan. Denk ik aan Berlijn of Florence
Ah, hij gaat z’n oma leren kennen, da’s wel een bijzonder momentquote:Op zondag 21 april 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Andere kant van de planeet bijna he!Familiebezoek voor mevrouw- en mini-ToT!
Okee. Ik wil het liefste als ik ga vliegen vanuit Eindhoven. Maar vanaf Schiphol is niet uitgesloten,quote:Op zondag 21 april 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Berlijn is leuk, Florence vind ik niet veel aan, in tegenstelling tot de rest van Italië
Zal wel een hoop emoties bij aan te pas komen!quote:Op zondag 21 april 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, hij gaat z’n oma leren kennen, da’s wel een bijzonder moment
Die schijt waarschijnlijk z'n hele luier in één keer vol...quote:Op zondag 21 april 2019 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel een hoop emoties bij aan te pas komen!
Zijn oma is een haar hoor. Dus haar luierquote:Op zondag 21 april 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die schijt waarschijnlijk z'n hele luier in één keer vol...
quote:Op zondag 21 april 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die schijt waarschijnlijk z'n hele luier in één keer vol...
quote:Op zondag 21 april 2019 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn oma is een haar hoor. Dus haar luier
Er mag wederzijds geluierd worden van mij...quote:Op zondag 21 april 2019 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn oma is een haar hoor. Dus haar luier
Klopt.... blijft een vrolijk nummer hè?quote:
Jeugdsentimentquote:Op zondag 21 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... blijft een vrolijk nummer hè?
Nee, dit is echt...quote:Op zondag 21 april 2019 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je nu de ‘dichtgeknepen neus’-setting aangezet?
quote:Op zondag 21 april 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat rooster houdt me niet meer tegen.
Maar ik denk nog een track of 4/5 en dan is het klaar...
Hij vliegt er bij mij nu achter elkaar uit.quote:
Laat maar, dit was het voor vandaag...quote:Op zondag 21 april 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vliegt er bij mij nu achter elkaar uit.
Ik ga even opnieuw beginnen.
quote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dit waren er 4 à 5 in één.
Het is mooi geweest zo...
Thank you for the musicquote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Oh, het is klaarquote:Op zondag 21 april 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Jij ook.quote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Het was chaos, maar desondanks hoop ik dat het nog een beetje leuk was...
Fijne 2e paasdag alvast!
Dat was het zekerquote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Fijne 2e paasdag alvast!
quote:
Het was een hele onderhoudende chaosquote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Fijne 2e paasdag alvast!
Welterusten Melting. Morgenochtend wat later opstaan he.quote:
Ik heb morgen een golfwedstrijd dus ik ga ook op tijd slapenquote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het ook bedtijd. Symph moet morgen in topvorm zijn voor het paastoernooi jeu de boules
Dan moet je ook wel écht gaan slapen hè?quote:Op maandag 22 april 2019 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Bevestigd Lyme lijkt me best fijn, altijd maar moe zijn en tig diagnoses krijgen zonder uitkomst is echt balen,
Ik wil gewoon eens weten wat er door mijn lijf spookt, waardoor ik altijd moe ben, maar nu ga ik slapen, Trusten,
quote:Op maandag 22 april 2019 08:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
had ik gisteren tijdens de show van MadMaster alle mailmappen van de ledenadministratie weggegooid, om 08.15 uur de helpdesk van KPN gebeld en die lieve jongeman heeft alles teruggetoverd. Wat is de wijze les mevrouw just me.... blijf met je poten af van dingen waar je geen verstand van hebt.
![]()
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 22 april 2019 08:38 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me.
Fijn dat je alles weer terug hebt, just me. Is die jongen van de helpdesk tenminste niet voor niks vanochtend zo vroeg opgestaan
Ik zie nu al tegen morgenochtend op, ja.quote:Op maandag 22 april 2019 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Daar heb je het al,.... morgen kun je je bed niet uit, aangezien je weer later bent dan gisteren.
Succes!quote:Op maandag 22 april 2019 08:58 schreef just me het volgende:
golfen
en daarna nog 'n keer de helpdesk bellen, ik wil ook graag mijn verzonden mail terugkrijgen
Succes!quote:Op maandag 22 april 2019 08:58 schreef just me het volgende:
golfen
en daarna nog 'n keer de helpdesk bellen, ik wil ook graag mijn verzonden mail terugkrijgen
quote:Op maandag 22 april 2019 08:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
had ik gisteren tijdens de show van MadMaster alle mailmappen van de ledenadministratie weggegooid, om 08.15 uur de helpdesk van KPN gebeld en die lieve jongeman heeft alles teruggetoverd. Wat is de wijze les mevrouw just me.... blijf met je poten af van dingen waar je geen verstand van hebt.
![]()
Het was echt waanzinnig jaquote:Op maandag 22 april 2019 12:11 schreef livelink het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen, dus heb ik op Eurosport de Amstel Gold Race gekeken. Hoewel ik wist dat van der Poel had gewonnen, kon ik het toch echt niet geloven.
Terwijl ik zat te kijken was ik er van overtuigd dat ik het verkeerd begrepen had en dat van der Poel helemaal niet had gewonnen. Ik kon me niet voorstellen dat hij nog terug zou komen
Hoeraquote:Op maandag 22 april 2019 16:25 schreef just me het volgende:
Ik moet wel paaseitjes gaan eten, 1e geworden met golf en de prijs was dus eitjes en figuurtjes van chocolade. Zullen de kabouters ook blij van wordenIk zie ze zo allemaal bij Junior thuis
Gezellig, heb zelf nog niet 1 paasei gegeten, haha.quote:Op maandag 22 april 2019 16:25 schreef just me het volgende:
Ik moet wel paaseitjes gaan eten, 1e geworden met golf en de prijs was dus eitjes en figuurtjes van chocolade. Zullen de kabouters ook blij van wordenIk zie ze zo allemaal bij Junior thuis
Doel je op 5+4=9?quote:
Nee, hij postte om 05:49:49quote:Op maandag 22 april 2019 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doel je op 5+4=9?
Zie hem anders zo snel niet
Nog 9 dagen wachten danquote:Op maandag 22 april 2019 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn laatste show is trouwens alweer 4 weken geleden...
Je wordt een tweede Symph op deze manier.quote:Op maandag 22 april 2019 16:25 schreef just me het volgende:
Je kunt ook rechtstreeks bij die tent bestellen, natuurlijk...quote:Op maandag 22 april 2019 17:46 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, baal er zo van dat een van mijn favo thuisbezorgd tentjes er niet meer op zit, haha.
Ik keek alleen naar het logo en weet niet meer wat de naam was. Ik snap het wel trouwens, thuisbezorgd vraagt gewoon te veel. Heb er al meerdere zien verdwijnen. Maar zo makkelijk om de adresjes te vinden. En dus ideaal voor startups.
Doe ik vaak ook, maar van deze weet ik gewoon de naam echt niet meer.quote:Op maandag 22 april 2019 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtstreeks bij die tent bestellen, natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |