Daarnaquote:Op maandag 22 april 2019 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van het knippen zelf, of van daarna? Want het knippen is nu al gebeurd...
Dat zijn echt de mooie momenten in het levenquote:Op maandag 22 april 2019 12:38 schreef ato het volgende:
Wat kan het leven ook fijne kanten hebben he, gisteren was ik op het strand in Zandvoort.
Daarna nog verrassend de kroeg gepakt in Amsterdam voor een paar uurtjes (Nee Naatje in Exit kom ik niet) Draaiden ze daar France Gall en nog meer oude ESF meuk van de jaren 60' en 70' lekker hard. Ik ben wel op tijd naar huis gegaan en ik heb daarna geslapen als een os en ben net heerlijk wakker worden.
Zeker, haal je weer veel voldoening, energie en kracht uit.quote:Op maandag 22 april 2019 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn echt de mooie momenten in het levenLekker van genieten!
Je kan zometeen ook zelf een foto maken natuurlijkquote:
Dat is fijn!quote:Op maandag 22 april 2019 13:03 schreef ato het volgende:
[..]
Zeker, haal je weer veel voldoening, energie en kracht uit.
Nee Naatje ik ga niet met je dansenquote:Op maandag 22 april 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een trans in mijn studievereniging zitten die graag naar LGBTQ+ vriendelijke plaatsen gaat, dus ben wel benieuwd welke toko dit dan was
Zometeen alquote:Op maandag 22 april 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan zometeen ook zelf een foto maken natuurlijk![]()
Anyway, ik gaat maar eens lopen richting station
Dat klinkt wel als een heerlijke dag.quote:Op maandag 22 april 2019 12:21 schreef Cee het volgende:
Net een rondje van 12km gerend voordat het te warm werd (het was al te warm), net onder de douche geweest (vaatwasser voor mensen), ik zit nu de rest van de couscoussalade van de BBQ van gisteren op te eten, daarna gooi ik er nog een kokosmakroon in en daarna ga ik op de fiets naar de meubelboulevard hier (
) om nog een keer op die toffe bank die ik wil kopen te zitten en dan rij ik op de terugweg langs de salon met het lekkerste ijs van Tilburg en dan vind ik dat ik wel genoeg heb gedaan.
Ceeker weten dat je dat op Tweede Paasdag doet?quote:Op maandag 22 april 2019 12:21 schreef Cee het volgende:
daarna ga ik op de fiets naar de meubelboulevard hier ()
quote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef Aoibhin het volgende:
Wooeehoooee mijn moeder heeft net mijn mobiel te pakken gekregen. Moest iemand bellen. Komt ze naar me toe:
‘Er staat iemand in je Whatsapp die ik niet ken. Wie is dat?’
‘Dat is Naatje.’
‘HOE?’
‘Iemand van Fok.’
‘Heb ik die ook ontmoet?’
‘Nee.’
‘Het is toch geen gevaarlijk iemand he?’
Wooeehoooee mijn moeder heeft net mijn mobiel te pakken gekregen. Moest iemand bellen. Komt ze naar me toe:
‘Dat is Naatje.’
‘HOE?’
‘Iemand van Fok.’
‘Nee.’
Ja ik heb niks anders te doen en zoek redenen om naar buiten te gaan en ESF liedjes en podcasts te luisteren en aangezien ik al vlam vat bij 15 graden als ik gewoon stil in een park ga zitten en me na 10 minuten al dood verveel móet ik bewegen. Dus fiets op, oordopjes in en trappen maar. Dat dat dan op meubelboulevarddag bij uitstek moet gebeuren is voor mij een extra reden om mezelf na afloop te trakteren op ijsjes.quote:Op maandag 22 april 2019 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ceeker weten dat je dat op Tweede Paasdag doet?
Het ijs kan ik dan wèl weer inkomen.
quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga trouwen en jullie feest vieren bij Henk aangezien jullie elkaar ontmoet hebben tijdens onze sjoelmeet jaaaaaaa
Of sla ik nu door?
Nogmaals, je moederquote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef Aoibhin het volgende:
‘Dat is Naatje.’
‘HOE?’
‘Iemand van Fok.’
‘Nee.’
‘Dat is Naatje.’
‘HOE?’
‘Iemand van Fok.’
‘Nee.’
Niet als je ervoor zorgt dat Victor komt zingen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga trouwen en jullie feest vieren bij Henk aangezien jullie elkaar ontmoet hebben tijdens onze sjoelmeet jaaaaaaa
Of sla ik nu door?
Victor moet ook niet zingen; die dient vooral als ornamentquote:Op maandag 22 april 2019 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet als je ervoor zorgt dat Victor komt zingen.
Ornament? Speelgoed zul je bedoelen?quote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Victor moet ook niet zingen; die dient vooral als ornament
Dat gaat een gevecht wordenquote:
Als ze dan de baby Duncan of Carry noemen, is het cirkeltje rond!quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of sla ik nu door?
Ik vrees dat het wel een package deal is dus als je hem boekt dat dan het zingen zit inbegrepen. Misschien kan @Greys ervoor zorgen dat Henk het geluid wegdraait.quote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Victor moet ook niet zingen; die dient vooral als ornament
Of we zetten Roko achter de LED wallquote:Op maandag 22 april 2019 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het wel een package deal is dus als je hem boekt dat dan het zingen zit inbegrepen. Misschien kan @:greys ervoor zorgen dat Henk het geluid wegdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |